Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Burde maxtor skamme seg over parhelia?
Ja 3 20,00%
Nei 12 80,00%
Stemmegivere: 15. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  11 1008
Bare jeg som ble knust når de første testene av parhelia slapp ut? Makan til oppblåsing og skryting fra Matrox sin side burde ikke være lov. At GeForce4 ville være møkkakort i forhold var jo bare tull. GF4 er jo snart dobbelt så bra. *daske matrox*

http://www.tomshardware.com/graphic/...625/index.html
Sist endret av TipeX; 3. juli 2002 kl. 10:25.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av CoDEmASTeR
maxtor?
Vis hele sitatet...
ja, maxtor.
nei, dem burde ikke skamme seg....

maxtor sin nye chip har muligheter jeg aldri har sett før, f.eks surround view i spill, noe som virker ultimat digg spør du meg...

nytt kort med nye funsksjoner, ytelse kommer seg sikkert etter en stund, og jeg vedder på at hvis maxtor går dypt inn i arbeidet med dette kortet har det potensiale for å slå Nvidia....

vil også legge til at maxtor kortet hadde jo minimal kjøling, lurer på hvordan det vil takle overklokking...

mine ord. bye
Better than thou.
Opprinnelig postet av Gusto
ja, maxtor.
Vis hele sitatet...
Nei, Matrox.

Dessuten, Matrox kortene har alltid vært mer workstation-kort enn spill-kort. Kortene blir brukt til maskiner hvor 3D og 2D grafik blir brukt i arbeidsløsninger mer enn til spill. 2D'en deres har alltid vært overkill. Slaktet alt annet.
Sist endret av Carlo; 3. juli 2002 kl. 00:48.
original reprint
xaff's Avatar
Faen, jeg skulle jo kjøpe meg det der fordi det skulle jo bli så bra osv. Guess not.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av Carlo


Nei, Matrox.
Vis hele sitatet...
ja, faen, matrox
Nub!
TipeX's Avatar
Trådstarter
Uff.. feil skriver jeg og. For dementere at maxtor laget kortene, det SKAL være matrox. tore- har et poeng med at kortet krever lite å kjøling og klokkefrekvensen er jo allerede mye lavere enn samtlige nvidia chiper. Og så kommer jo 64 og 512MB versjoner av kortet, men tviler på det spiller noen forskjeller. Men surround viewen har jeg ingenting til overs for.

Men kortet er jo fortsatt ekstremt bra på 2D. Så det er jo igrunn et framskritt fra matrox.
Det va aldri ment at Parhelia skulle være en Gf4 killer.
Nyheter skal være litt mer objektive enn dette TipeX
Opprinnelig postet av wiz
Nyheter skal være litt mer objektive enn dette TipeX
Vis hele sitatet...
Hm, tidligere hadde han en [Edit] som tilsa at det egentlig ikke skulle være en nyhet. I så tilfelle er det egentlig greit. Uhell kan skje med alle
TipeX, vel, alle kort har sine sterke og gode sider....

Ta f.eks ATI og Nvidia, ATI har mye bedre egenskaper når det gjelder video inn og ut, som f.eks ripping av ting og tang, dette er Nvidia dårligere med.

Er en grunn til at hardcore rippere kjøper ati fremfor ATI, skjønner?

Så derfor, de som vil ha surround view kjøper ergo dette kortet....


Virker faktisk digg, dra frem to gamle 14" ved siden av 17", da blir RTCW digg!