Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 9692
Vennligst fortell hvordan man kan slanke seg og merke forskjeller kjapt; for dem med erfaring, dere kan godt vaere detaljerte for den saks skyld. Skader ikke...

På forhånd, takk for svar
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Tror de fleste er enig med meg at langsiktig slanking er det mest "effektive" om du vil at det skal vare. Det trenger ikke være noe vanskelig å få av en del kilo bare man er selvdisiplinær.
Anbefaler å ta en titt på kostholdet ditt. Hva kan du gjøre bedre osv. Finnes mange kostholdsprogram på nettet om du søker litt på diverse sider.
Trening i tillegg til å forbedre kostholdet er nok det aller mest effektive. Spis til rett tid, (samme tid hver dag helst) spis nok ganger og ikke store posjoner.
Faktisk anbefales det å spise hele 5 ganger om dagen for de som skal ha vekk mest fett.
Personlig kan jeg anbefale "13 uker" som du finner mye info om på www.tn.no men dette er for de som er villig til å ofre noen timer i uken med trening.
Har lest det at man bør spise ofte nok samt. også det at du bør spise til en viss tid osv.

Takker for svar
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Siden du postet under rusmidler er efedrin og amfetamin to stoffer som gjør at du mister appetitten, forbrenner en del fett, og du går da ned i vekt. Disse har da også en del bivirkninger i forhold til ditt bruk. Det kan være vanskelig å få sove, men dette kan jo ordnes med en dose sovepiller.

Bruker du amfetamin som slangemiddel vil du gå ned i vekt fysisk, men bli ganske sliten psykisk etter en stund vil jeg tro. Ikke til å annbefale.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Hvis man skal bruke ett rusmiddel for rask slanking vil dette innebære visse bivirkninger uansett.
Jeg anbefaler verken amfetamin eller noen slike stoffer for å gå rask ned i vekt. Men det virker som det er informasjon om dette han er ute etter.
Jeg har så langt gått ned 11 kg bare ved å kutte ut brus med sukker i. Light is teh sh1t. Samt kutte ut sjokolade. Jeg spiste ikke mye eller drakk mye sukker fra før, men jeg kutta det ut, og det gikk fort. Jeg gikk ned bare på 2 måneder. Uten å trene. Nå har jeg begynt å trene, og føler meg friskere enn noen sinne. Gleder meg til jeg har gått ned 11 kg til. Da snakker vi Mr. Perfect.

Det er mitt forslag. Kutt ut sukkeret. Spis regelmessig. Tren! Lykke til Du kommer til å merke det raskt. Det dummeste du gjør er hvertfall å slutte å spise!
Sitat av hagebakken
Jeg har så langt gått ned 11 kg bare ved å kutte ut brus med sukker i. Light is teh sh1t. Samt kutte ut sjokolade. Jeg spiste ikke mye eller drakk mye sukker fra før, men jeg kutta det ut, og det gikk fort. Jeg gikk ned bare på 2 måneder. Uten å trene. Nå har jeg begynt å trene, og føler meg friskere enn noen sinne. Gleder meg til jeg har gått ned 11 kg til. Da snakker vi Mr. Perfect.

Det er mitt forslag. Kutt ut sukkeret. Spis regelmessig. Tren! Lykke til Du kommer til å merke det raskt. Det dummeste du gjør er hvertfall å slutte å spise!
Vis hele sitatet...

uten at jeg kan bla frem noe sterke beviser her så mener jeg har lest at de fleste "light" brus som ikke inneholder sukker har et annet stoff som demper forbrenning av fett. Så fordelen er vel bare at tenna dine tåler mer. En stund siden jeg leste dette så kan desverre ikke finne frem dokumentasjon men prøv å kutt vekk brus i det hele tatt så dropper du nok enda mer
skaff deg 2-3 gram amfetamin... snort dette å vær våken 1 uke + +

sove er IKKE lov

da burde du gå ned et par kilo... bare ikke røyk deg fjern å spis masse mat når den uka er over:P

GL HF
Jeg begynte å røyke hasj daglig, og vips så hadde jeg gått ned 25 kg. Har kuttet ned på hasjen nå, og har også begynt å trene, fordi jeg vil lengre ned

Men vil fraråde deg å bruke rusmidler for å gå ned i vekt, ta heller og bruk noen timer i uka på trening!
Sitat av hagebakken
Jeg har så langt gått ned 11 kg bare ved å kutte ut brus med sukker i. Light is teh sh1t. Samt kutte ut sjokolade. Jeg spiste ikke mye eller drakk mye sukker fra før, men jeg kutta det ut, og det gikk fort. Jeg gikk ned bare på 2 måneder. Uten å trene. Nå har jeg begynt å trene, og føler meg friskere enn noen sinne. Gleder meg til jeg har gått ned 11 kg til. Da snakker vi Mr. Perfect.

Det er mitt forslag. Kutt ut sukkeret. Spis regelmessig. Tren! Lykke til Du kommer til å merke det raskt. Det dummeste du gjør er hvertfall å slutte å spise!
Vis hele sitatet...
I second that. Kutte ut sukker gjorde jeg også i starten av min "slankeperiode" for en 3 års tid siden. Gikk ned 25 kilo. Byttet ut brus med vann og litt lettbrus.

Har nå endret vanene litt mer og trener + har et skikkelig kosthold, de 25 kiloene gikk jeg ned på vanlig kosthold med lite sukker.
Er viktig å spise ofte ja, og det er også viktig å spise NOK mat. Alt etter størrelsen din og hvordan du er bygd skal du ha i deg så så mye kalorier. Med for mye så klarer han ikke brenne det raskt nok og med for lite så får han ikke nok energi til å brenne noe. Så hvis man spiser lite kan man faktisk ende opp med å legge på seg. Jeg som er 191cm, kraftig/bredt byg og 120kg skal ha i meg ca 1800kalorier per dag. Det er faktisk ganske mye, måtte begynne å spise MER mat enn jeg gjorde før, men det funka fint og har gått ned masse Første ukene gikk jeg ned 2-3kg per uke og etterhvert ble det ca 1 kg per uke. Dette var da også i kombinasjon med null bevegelse (er lat :P) nesten ikke sukker og lignende og ellers greit balanserte måltider. Spiste gode middager for det aller meste, med ting som lasagne/pasta/pizza 1-2 ganger i uka og ellers mye potetmiddag med kjøtt eller fisk.

Er ikke så vanskelig
Sitat av blackwannabe
Vennligst fortell hvordan man kan slanke seg og merke forskjeller kjapt; for dem med erfaring, dere kan godt vaere detaljerte for den saks skyld. Skader ikke...

På forhånd, takk for svar
Vis hele sitatet...
Ser at det trådstarter poster i rusmiddelforumet.
Å ta amf/kokain el. lignende for å gå ned i vekt er
tåpelig. Bare så det er sagt. Belastingene dette har
på kroppen din og ant. muskelmasse til fett du mister
under slike metoder for å gå ned i vekt er langt, langt
underlegne de kosthold- og mosjonsendringer vil gi deg.

Å gå ned i vekt er egentlig veldig enkelt for 99%
av befolkningen (de som ikke av sykdomsgrunner kan
gå ned i vekt like lett). Du forbrenner mer enn du
inntar. For de fleste vil dette bety mindre mat og
mer trening, men dette er relativt til hvordan du
er nå. Om du er veldig aktiv vil noen få forandringer
i kosten gjøre susen, og vice versa.

Pass på å innta et balansert, ikke spis for mye fett
eller for mye karbohydrater. Proteiner er bra uansett.
Husk også å innta essensielle fettsyrer, i hovedsak
Omega 3 (tran). Et omega 3-6-9 tilskudd vil faktisk
forbedre forbrenningen din og er altså meget sunt. Ikke
vær prinsippielt redd for fett, men ta hensyn til kalori-
tall per dag versus forbrenning.

Du spurte om hvordan du kan gå ned kjapt. Vil du gå
ned 'kjapt' kan du faste, dvs. innta ekstremt lite
næring (under 500 kalorier dagen) - bare drikke suppe
o.l. og du vil rase ned i vekt. Du mister dog i hovedsak
muskler av en slik løsning. Du vil miste mye av kreftene,
kaldsvette og generelt være i en lusen form. Det er ikke
å anbefale.

Et minimum kompromiss mellom mest mulig fett- og minst
mulig muskeltap i forhold til tid (dvs. kjapt) vil bety
rundt 1300 kalorier per dag. Antall kalorier du trenger
hvis målet er å gå ned i vekt er avhengig av ditt kjønn
og din nåværende kroppsvekt. www.tn.no har kalkulatorer
som kan regne ut kaloritall du trenger for å gå ned i vekt,
samt. antall anbefalte karbohydrater, protein og fett per
dag. Dette er et godt verktøy og et godt utgangspunkt, merk
dog at kaloritallene du får av denne kalkulatoren forutsetter
at du er nogenlunde aktiv fysisk ved siden av. Om du ligger i
sengen din hele dagen er forbrenningen din uten inntak av noe
som helst ca. 1500 kalorier. Utover dette går hva du gjør av
bevegelser (gå turer, bevege deg i trapper, trene) som også
kan regnes i kalorier/pr. tid.

Ellers gjelder noen elementære regler mht. kosthold:

Begrens sukkerinntak til et minimum, prøv å unngå raske
karbohydrater (hurtigris, loff osv.) da disse er ugunstige
for blodsukkeret ditt. Komplekse/trege karbohydrater (grovere
brød, grovere typer ris, havregrøt) er å foretrekke, da disse
holder jevne blodsukkernivå som resultat. Dropp sukkerholdig
brus og potetgull. Det tar en kort tid i sunt miljø for å få
avsmak på disse produktene uansett.

Spis mye frukt og grønnsaker, grønnsaker kan du stort sett spise
så mye du vil av, igrunn også frukt (innenfor rimelighetens grenser
med banan som et viss unntak, bananer inneholder ca. 93 kalorier
per enhet og er stort sett bare karbohydrater.)

Om du MÅ drikke noe annet enn vann, drikk skummet melk og light-
brus.

Proteinrike matvarer er som nevnt som regel sunt og bra for vekt-
nedgang såvel som muskelopprettholdelse og ultimat også bygging.
Dette får du sunt gjennom eks. havregryn, cottage cheese, rødt og
hvitt kjøtt (kyllingbryst spesielt er veldig bra mht. kalorier
versus proteininnhold.)

Kombiner kostholdsendringene med trening. Styrketrening med vekter
er også fornuftig da dette vil øke muskelmasse som igjen betyr økt
forbrenning. I tillegg er styrketrening i seg selv energikrevende.

Legg dog hovedvekten på rask gange (eller i starten rolig om du er
svært overvektig), jogging, fjellturer, sykling - alt som får pulsen
din over 110/120 og får deg til å svette i mer enn 10 minutter vil
gi deg merkbare resultater på fettvekt.

Til slutt må jeg også nevne at det viktigste er at vanene dine er
sunne, dvs. det gjør ikke noe at du skeier ut med øl og pizza en dag,
bare at det ikke utgjør en betydelig andel av ditt inntak. Det er
hverdagene og inntak/trening i denne tiden som definerer om du går ned,
holder, eller går opp i vekt.
Drikk masse ISKALDT vann.. Jo kaldere, jo bedre. Kroppen bruker derfor energi på å varme opp vannet og dette kan du gå ned i vekt av. Uten å anstrenge deg.. Drikk masse før du legger deg. Du kan slanke deg mens du sover! :P
Kan bli en god del toalettbesøk, men det er det vel verdt?...
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Ja, jeg var ikke klar over at han hadde postet denne i rusmiddel forumet når jeg svarte. Men hva er det for en talentløs måte å slanke seg da?
Rusmidler kan i beste fall brukes til å ruse seg, når man begynner å bruke dette for å få vekk fett fra kroppen, da har man godt for langt når det gjelder å ødelegge kroppen sin. Håper virkelig ikke trådstarter vurderer dette alternativet lengre. Ikke for å være mr. Moral, for det har jeg absolutt ingen ambisjoner om å være.
Sitat av Pope
Drikk masse ISKALDT vann.. Jo kaldere, jo bedre. Kroppen bruker derfor energi på å varme opp vannet og dette kan du gå ned i vekt av. Uten å anstrenge deg.. Drikk masse før du legger deg. Du kan slanke deg mens du sover! :P
Kan bli en god del toalettbesøk, men det er det vel verdt?...
Vis hele sitatet...
Apropos kaldt vann, du kan hente litt til ved å avslutte med 1-2 min i iskaldt vann hver gang du tar en dusj
Sikkert lurt å unngå om du er forkjøla.
Ellers vil jeg bare kommentere at det ikke er til å komme utenom at et moderat inntak av efedrin+koffein (ikke kaffe/te) fungerer ypperlig for å øke utbytte av trening (bedre forbrenning og ytelse).
Beklager folkens, la ikke merke til at jeg postet dette emnet under 'rusmidler'. Var overhodet ikke slikt jeg tenkte på da jeg skrev tråden. Ble medlem idag ser dere, nyttig side hvor jeg kan få delt erfaringer med andre. Så langt har det vaert kjempegøy.

Sorry, min feil
Hvis det er trenings- og kostholdshjelp du vil ha, og ikke hjelp til bruk av rusmidler, vil jeg anbefale treningsforum.no eller iform.no
vel..du kan prøve å bare spise youghurt og suppe i tre uker..funka på meg når jeg hadde kyssesjuka og null appetitt.
gikk ned fra 105 kg te 90 kg på 3 uker. NEPPE sunt.
Sitat av Kaptein Snus
vel..du kan prøve å bare spise youghurt og suppe i tre uker..funka på meg når jeg hadde kyssesjuka og null appetitt.
gikk ned fra 105 kg te 90 kg på 3 uker. NEPPE sunt.
Vis hele sitatet...
Kan ikke ha vaert en saerlig kjekk periode, men takker for alle svar
Sitat av Pope
Drikk masse ISKALDT vann.. Jo kaldere, jo bedre. Kroppen bruker derfor energi på å varme opp vannet og dette kan du gå ned i vekt av. Uten å anstrenge deg.. Drikk masse før du legger deg. Du kan slanke deg mens du sover! :P
Kan bli en god del toalettbesøk, men det er det vel verdt?...
Vis hele sitatet...
Er dette seriøst? Høres jo evig genialt ut
Herregud, Tv-shop er tingen for deg som vill miste vekt
Litt av en førstepost, sinnhigen. Kudos!

Men som mange andre sier: det skal ikke så mye til. Jeg begynte å gå hjem fra skolen hver eneste dag, en tur på ca 35 minutter, og i tillegg trente jeg fotball halvannen time gjennomsnittlig to ganger i uka. Jeg kutta også ut alt av godteri, sjokolade, potetgull og brus i en 3 måneders tid. Men spiste fortsatt pizza, lasagne, hamburgere osv fra tid til annen. Resultat? Gikk ned nesten 10 kg. Og jeg var ikke ekstremt overvektig. Gikk vel ned fra 95 til ca 85. Og jeg hadde nok gått ned betydelig mer hadde jeg vært tyngre. Men jeg anbefaler virkelig å gå. Det strammer opp baksiden av lårene, tar fett fra magen, og minsker lovehandles, hehe

Og når man først har holdt seg borte fra fettrik mat, og spesielt sukker, en lang periode, så minsker lysten så ekstremt. Det er LETT å holde seg borte fra søtsaker hvis man først kommer over en kneik på bare 1-2 uker.
Sitat av Matthiesen
Er dette seriøst? Høres jo evig genialt ut
Vis hele sitatet...

Du forbrenner vel ca 50 kcal på å drikke 1,5 liter iskaldt vann.

Stay safe
Er jeg den eneste personen som har hatt kontrolerte spise"forstyrrelser", altså brekke seg osv..? jeg gikk ned 13kg på 1 1/2 månde til litt under normalvekt for å så sakte bygge meg opp til normal vekt å bli der som jeg er nå 4 år senere..

Gjorde meg vell ikke akkurat sunnere...men fy, beste slankekuren jeg har vært borti.., sikkert lett å miste kontrollen tough=/



må også bare legge til at jeg er en ustoppelig coca cola drikker, og har alltid vært det..ingen grunn til å kutte ut det for å gå ned i vekt..kun for å få tannlegen til å slutte å whine
Sist endret av The Wizz; 26. september 2006 kl. 17:07.
Jeg har gått ned 20 kg + et ellerannet fra i fjor.
Fordi jeg ikke eter godis, kaker osv, og drikker ikke brus.
Trenger det heller ikke.
Har jævli mye mer enegi nå.
Har trent regelmessig og av og til som faen også da.

er 181 ca og veier 75.
Sitat av The Wizz
Er jeg den eneste personen som har hatt kontrolerte spise"forstyrrelser", altså brekke seg osv..? jeg gikk ned 13kg på 1 1/2 månde til litt under normalvekt for å så sakte bygge meg opp til normal vekt å bli der som jeg er nå 4 år senere..

Gjorde meg vell ikke akkurat sunnere...men fy, beste slankekuren jeg har vært borti.., sikkert lett å miste kontrollen tough=/



må også bare legge til at jeg er en ustoppelig coca cola drikker, og har alltid vært det..ingen grunn til å kutte ut det for å gå ned i vekt..kun for å få tannlegen til å slutte å whine
Vis hele sitatet...
Tror nok magesyra er verre enn cola for tennene.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av The Wizz
Er jeg den eneste personen som har hatt kontrolerte spise"forstyrrelser", altså brekke seg osv..? jeg gikk ned 13kg på 1 1/2 månde til litt under normalvekt for å så sakte bygge meg opp til normal vekt å bli der som jeg er nå 4 år senere..

Gjorde meg vell ikke akkurat sunnere...men fy, beste slankekuren jeg har vært borti.., sikkert lett å miste kontrollen tough=/



må også bare legge til at jeg er en ustoppelig coca cola drikker, og har alltid vært det..ingen grunn til å kutte ut det for å gå ned i vekt..kun for å få tannlegen til å slutte å whine
Vis hele sitatet...

Da vil jeg heller anbefale rusmidler. Herregud menneske.
Tror nok dette klippet kan hjelpe deg med å gå ned i vet om du ser på det hver gang du spiser.

Advarsel, fantastisk ekkelt
http://www.youtube.com/watch?v=mOH333Br4IM
Jeg sier som Brian fra Family Guy:

"PUT DOWN THE FORK!"

;D

Jeg gikk ned minst 25 kilo mellom November 2005 og Februar 2006 på grunn av mangel på mat da, så det teller ikke. Det var egentlig ikke noe morsomt, så ikke gjør det sånn at du rett og slett ikke spiser mat. Det var ufattelig vanskelig å gå på skolen eller gjøre noe som helst.
ta deg en hal time i badstuen hverdag i noen uker så skal du nok merke forskjell
har lest at du muster like mye calorier som å trene med vekter i 1 time eller jogge 3km
Det er vel helst vann man mister i badstua. Ikke fett. Se på feks UFC og andre lignene ting så ser du deltagerne sitter i badstua omtrent hele dagen før en kamp for å gå ned for å klare å komme ned til den vektklassen de skal sloss i. Husker det var en som gikk ned 8kg(!!!) på en dag og det var vel omtrent bare vann.
Atkinson-dietten skal være veldig effektiv, siden den tvinger kroppen til å bruke fettlagrene som energikilde. Ganske restriktiv diett, men samtidig får du spise mye mat andre dietter ikke lar deg spise.
Dog sannsynligvis best å unngå dersom du er avhengig av å være mentalt på topp i hverdagen.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av Pope
Drikk masse ISKALDT vann.. Jo kaldere, jo bedre. Kroppen bruker derfor energi på å varme opp vannet og dette kan du gå ned i vekt av. Uten å anstrenge deg.. Drikk masse før du legger deg. Du kan slanke deg mens du sover! :P
Kan bli en god del toalettbesøk, men det er det vel verdt?...
Vis hele sitatet...
Sitat av Matthiesen
Er dette seriøst? Høres jo evig genialt ut
Vis hele sitatet...
Nei. Det er bare teit. Greit nok at du kan drikke ekstra kaldt vann når du først skal drikke vann, eller bestemme deg for å hive innpå noen liter per dag, men ville ikke satset på å bare drikke vann. Du kommer ikke til å merke resultater dersom du bare drikker mye kaldt vann og har et crappy kosthold med 400g karbohyderater og 200g fett hver dag.

Samle litt kunnskap om kosthold og hvordan du skal spise. Resultatene er utrolig tilfredsstillende når du oppdager dem, om du oppnår dem.

Siden du postet denne tråden på Rusmidler-forumet kan jeg tenke meg at du er ute etter amf eller effedrin? (elns) Da kan jeg tenke meg du raser ned i vekt, men sjansen er stor for at du får mye overflødig hud siden du går så fort ned i vekt uten å trene. Er litt usikker på hvorfor, men det er nå det jeg har hørt. Du KAN vel investere i fettforbrennere som du f.eks får kjøpt på tn.no, men disse er dyre.

Å spise sunt og jogge litt er noe jeg anbefaler på det sterkeste. Treningsforum er et veldig bra sted å begynne om du vil ha hjelp. Det ligger for eksempel en sticky om deffing (slanking) på "Diett og deffing"-subforumet.
Sist endret av thomasf; 27. september 2006 kl. 18:55.
Har ikke hørt om noen som har fått strekkmerker av å gå fort ned i vekt, men å gå fort opp i vekt er noe annet. Angrer selv veldig på at jeg lot megselv bli så feit før jeg begynte å slanke meg. Jeg gikk ned fra ca 100kg til 70, men ser ut som et eneste stort strekkmerke. De er ikke like tydelige som når jeg veide 100kg, men er alikavel ikke noe fint å se på
Sist endret av Worner; 27. september 2006 kl. 18:54.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av bread
Atkinson-dietten skal være veldig effektiv, siden den tvinger kroppen til å bruke fettlagrene som energikilde. Ganske restriktiv diett, men samtidig får du spise mye mat andre dietter ikke lar deg spise.
Dog sannsynligvis best å unngå dersom du er avhengig av å være mentalt på topp i hverdagen.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg driver akkurat å begynner på denne selv, og har stor tro på den. Dr. Atkins har i alle fall en evne til å skrive bøker som får folk til å lese videre!
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av Worner
Har ikke hørt om noen som har fått strekkmerker av å gå fort ned i vekt, men å gå fort opp i vekt er noe annet. Angrer selv veldig på at jeg lot megselv bli så feit før jeg begynte å slanke meg. Jeg gikk ned fra ca 100kg til 70, men ser ut som et eneste stort strekkmerke. De er ikke like tydelige som når jeg veide 100kg, men er alikavel ikke noe fint å se på
Vis hele sitatet...
Om det var mitt innlegg du refererte til, mente jeg overflødig hud. Glemte litt hva jeg skrev om en stund Fiksa på det nå
Sitat av blackwannabe
Vennligst fortell hvordan man kan slanke seg og merke forskjeller kjapt; for dem med erfaring, dere kan godt vaere detaljerte for den saks skyld. Skader ikke...

På forhånd, takk for svar
Vis hele sitatet...
ta en titt her: http://shayanashop.com/list.aspx?CategoryID=16
Sitat av Proxick
Om det var mitt innlegg du refererte til, mente jeg overflødig hud. Glemte litt hva jeg skrev om en stund Fiksa på det nå
Vis hele sitatet...

Det kan jeg være enig i. Jeg målte nå og jeg kan dra ut huden min 6cm på armene og 9.5cm på magen. Ser temmelig rart ut når jeg dra ut bicepsen så den blir dobbelt så svær omtrent
Sitat av Tias
Ja, jeg driver akkurat å begynner på denne selv, og har stor tro på den. Dr. Atkins har i alle fall en evne til å skrive bøker som får folk til å lese videre!
Vis hele sitatet...
Funderer på å begynne jeg også, har 10-15kg som burde vært fjernet. Synes bare det høres vanskelig ut å begrense seg til 20g karbohydrater pr. dag og ingen koffein eller øl
Men nå ble det litt for OT her....

Min konklusjon: Efedrin er bra i kombinasjon med trening og et godt kosthold, og fungerer enda bedre sammen med koffein i form av piller eller guarana. Som apetittundertrykker er det ikke så effektivt etter min erfaring, iallfall ikke i lengda.
Speed er veldig effektivt for å undertrykke apetitten, men du bør tvinge i deg næring. Se tråden om å holde seg våken for instruksjoner. De færreste vil anbefale denne metoden.
Cannabis er bra for forbrenninga, men hvis du gir etter for the munchies er slaget tapt. Spis før du fyrer, ha f.eks. rå gulrøtter, blomkål eller andre grønnsaker du liker tilgjengelig.

Er egentlig bare det første alternativet jeg vil gi tommelen opp. Nummer to er absolutt ikke sunt, og det siste er ganske urealistisk å gjennomføre, selv om vi av og til hører folk si de har gått ned i vekt etter de begynte å røyke.
for å si som mange andre, efedrin er et alternativ. Dog ikke den sunneste måten å gjøre det på.
DNP er et ganske fiffig stoff. Men ganske kraftig og kan være direkte farlig viss man ikke vet hva man holder på med. Man kan miste utrolig mye vekt bare på noen uker, så sier egentlig seg selv hvor hardt dette er på kroppen
Kunne gjerne postet oppsettet, men jeg vil ikke gjøre det i frykt av at en eller annen dum freak finner ut at "aha, dette skal jeg gjøre".

Clenbuterol er også et alternativ, dog endel svakere enn DNP.
hørt om en diett hvor du bare spiser kjøtt og grønt, du dropper da brød, ris pasta og alt bakeverk.. den skal visst funke bra, og er heller ikke så vanskelig å holde..
Nå har ikke lest alle postene her, men;

Hvis du har STOR, og da mener jeg STOR selvdisiplin, så ville jeg valgt atkinson diett eller noe i den duren.

Kortversjon:

Du spiser KUN, grønnsaker, kjøtt uten karbohydrater (magert svin, kylling, fisk).
Du skal ha så MINIMALT med karbohydrater som det går an. Dette betyr at du mest sannsynelig aldri kan spise noe av det du spiser til vanlig igjen

Det som skjer nå er at kroppen går i sparemodus på ?glykogen?, som er primær kilden til energi til kroppen. Etter noen uker vil kroppen klare å ta ibruk kroppsfettet som primær energikilde. Og du får kjempe godt humør, stabilt blodsukker (ingen svingninger pga. den tar energi fra kroppsfettet). Men du blir mest sannsynelig ganske sliten hvis du ikke klarer å skifte helt over, som kan resultere i svimmelhet, blablabla.

Og hvis du greier å gjennomføre denne dietten, så har du kommet en lang vei. Men faren er stor for at du legger på deg meget raskt igjen, hvis du plutselig hopper tilbake til "normalt" kosthold, pga forbrenningen din har sunket og kroppen får plutselig et stort overskudd av "bedre" energi.

Derfor må du passepå og øke med ca. 5g karbohydrater per uke når du er ferdig med dietten.

En fin kilde for lavkarbo dietter er; http://lavkarbo.no/

En annen fin måte er trening kombinert med et fornuftig kosthold. Hvis jeg ikke husker helt feil så er 28kcal per kg kroppsvekt et fint tall og legge seg på per dag, når man trener itillegg.

Anbefalt trening;

-Styrke trening, 2-3 ganger per uke.
-Kardiovaskulær trening (kondis) feks. jogging. 2-3 ganger per uke.

Og ang. kosthold så bør du spise mest proteiner, lite karbs og litt sunt fett.

Det som vil skje nå er at du mest sannsynelig holder deg på samme vekt eller øker. Men slapp av, musklene veier 4 ganger så mye som fett

Så et bedre mål er å ta et målebånd rundt midja og følge med der =)

1g fett= 8kcal
1g karbs= 4kcal
1g protein= 4kcal

Start dagen med karbs med mye fiber (fullkorn) og mink gradvis ned på karbs iløpet av dagen. Etter rundt 18.00 bør du stoppe helt med karbs, fordi kroppen ikke rekker og forbrenne all energien fra karbs før du legger deg. (hvis du ikke trener sent da)

Beklager for rot, ble mye informasjon på engang og hukommelsen kom gradvis
Ta en titt på "Realese YOUR potential" fra Tech Nutrition. Har ikke prøvd det selv, men har lest igjennom og det virker veldig bra.

http://www.tn.no/artikler.aspx?id=106
Som InTrance sier så er DNP ganske farlig om du ikke bruker det riktig. Hard fysisk aktivitet kan være livsfarlig..
▼ ... noen uker senere ... ▼
er interessert i å bruke små mengder effedrin for å gå ned i vekt. pga funksjonshemming. vil dette ha noen effekt? og hvordan får jeg tak i dette? er ikke kjent i miljøet. må jeg til utlandet ?
Sist endret av sado; 21. oktober 2006 kl. 01:01.
Sitat av sado
er interessert i å bruke små mengder effedrin for å gå ned i vekt. pga funksjonshemming. vil dette ha noen effekt? og hvordan får jeg tak i dette? er ikke kjent i miljøet. må jeg til utlandet ?
Vis hele sitatet...
Kommer an på hva du mener med "funksjonshemming".
Er du passiv hele dagen er det nok bedre å ligge unna efedrin, siden stoffet er en påkjenning på kroppen. Det må aktivitet til for å få noe utbytte, helst en form for daglig mosjon/trening.

EDIT: Du har alltids den appetittdempende effekten, men den er ikke SÅ sterkt, og å la være å spise er ikke noe lurt slanketriks.
Sist endret av bread; 21. oktober 2006 kl. 02:10.