Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 5295
Du trenger jibberish!!

ta en titt på www.jibberishgame.com for gratis download
Gothic 2 er ett veldig bra valg! Grafikken er ikke så bra ettersom det begynner å bli gammelt, men til høsten kommer Gothic 3 og det blir genialt!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
diablo 2 for ever r! hehe...
vil anbefale oblivion, det var spillet som fikk meg til å slutte å spille diablo 2 så jævla mye...
Sist endret av Diablo; 31. august 2006 kl. 21:21. Grunn: skrive feil
Kabal!! Det beste er at det er med W95, W98, W2000, WXP! Gogo!
hvor kan man få tak i need for speed most wanted cracka?
Sitat av blezzt
hvor kan man få tak i need for speed most wanted cracka?
Vis hele sitatet...
lett at jeg skal flame deg med link til google.com...
piratebay.com
Hvis du vil være litt nerd, men ha mye moro, EVERQUEST!

var ihvertfall gøy da jeg spillte det for mange år siden.. hehe
Det er bare ett spill... (kødda det er flere)

Dark age of camelot
GTA San andreas
....
Flyff aka Fly for fun! Et heftig mmorpg =) Mer info her.
Har akkurat prøvd ut et (nytt for meg) MMORPG, Knight Online.
Som akkurat har fått en skikkelig overhaling, både grafikkmessig og ting du kan gjøre.
Det er ikke akkurat som WOW, men det er et ganske bra substitutt (til å være gratis).
Du kan bli høy level, selge stuff (du kan stå i merchant mode og selge ting mens du er borte fra PC-en), gjøre quests, og slåss mot den andre siden (du kan velge orc eller human).

De mest vanligste folka du kan være er med (rogue, warrior, mage, priest osv).
Når du kommer til level 10, så kan du gå to veier med figuren din, f.eks rogue kan bli "hunter" eller "assasin" (de får da egne spesialangrep etter det jeg kan forstå).

Det finnes også en betalingsversjon, men det funker helt greit å spille det gratis.
Helt grei musikk og lyder i spillet er det også.

Det eneste jeg kan si noe på med dette spillet, er at det er få steder å gå til. Er vel 8-10 "hovedlandskap" du kan dra til.
Men det blir stadig flere.

http://knightonlineworld.com/
Må bare si Oblivion, for det er et av de kuleste spillene jeg vet om!
Sitat av mainer
Sid Meier's Civilization IV. Blitt litt lei, men meget bra spill.
Vis hele sitatet...

erru lei bør du laste ned expansion packen: Warlords

den gir ihvertfall 100 timer til
Det ultimate spillet er gratis her
sier bare hvis du skal ha tidsfordriv en god stund, start med Anarchy-online. Et chill fyre spill er "drømmefall"( the longest journey) norsk spill det også, men ganske ok, ta et par kompisser og lev dere inn ved hjelp av en prosjektor eller en big-ass tv
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg vil anbefale lineage 2 (last ned fra fileplanet med download managern dems, går unna på 2 timer)

Spill på linage 2 extreme (privat server)