Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 964
så va har så dere og tilstå etter helgas herjing eller tidligere helgers herjing.. det må da noen som har noen ganske brutale og knusende sprøe(om du har) helga historier

off er så tryne: Vi sitter her en gjeng på 3 den ene spiller xbox den andre sitter på laptoppen og tredje mannen vår er da her og vaser ett sted.. det har vert en hard helg for og si det sann... med mye hasj men det er da bare namm og inkludert en gul klumpete femmer med Amfetamin fyfy stoffet som vi mange elsker rar gir tok en 200 dropp på fredags formidaggen i 11tiden.. og siden da har vi 3 drukket , røkt og røkt ect vi har drukket kork(ghb) og knasket bikkjebein.. så er i ganske så nydli for her vi sitter.. er ikke helt sikker på ka mestern bakk denna datan he gjort no men no har personen som taster glemt va han taster for eller va han sitter med datan for... men uansett hatt en koslig helg dere da?
Hatt en fin helg, Høres ut som du har også, selvom det ble litt surrete innlegg å lese
Jeg har hatt en fin helg. Dersom du har fått i deg alkohol, amfetamin, hasj, GHB og Xanor på en helg har du sikkert hatt en moro helg du også.

Selv er jeg av den oppfatning at poster der eneste poeng er å framheve hvor mye dop man har tatt og hvor drit fjern man er akkurat nå er temmelig poengløse.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
bump ! Moro å høre hva folka har gjort og opplevd i helga da
en lame "brife"post syns nå jeg. nokså unødvendig.
Sitat av otherside
bump ! Moro å høre hva folka har gjort og opplevd i helga da
Vis hele sitatet...
I helga for 3 måneder sia sia ca ja
ehm...? mente lissom at folk skulle fortsette på tråden? Hva dem har gjort DENNE helgen lissom..
Jeg drakk igår.

Hvis noen har noen triprapporter, så post for all del, men jeg tror ikke jeg taler kun for meg selv, når jeg sier at det å lese om random dudes sin pepper-loking og fyllefjas er pretty lame-O

Closed