Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 3504
hey jeh har ikke sigg papir og skal lage meg en joint.peil på hva jeg kan bruke?bor i ødemarken så alt er stengt her!
Bruke en bibel? Hørt det funker fint til røyk
Trådstarter
79 0
hehe ja me 2 men åssen limer jeg den sammen da ?vis du forstår!? men bedre å røyke bibelen en og lese den da hehe
bruk spytt eller noe sukkerholdig kliss
Heh, du får bruke limstift da eller sperm!
Trådstarter
79 0
hehe okej,men noen som har testa dette selv?
Tviler? Funker vel, men kan ikke tro det smaker så godt..
Trådstarter
79 0
får vel bare teste det da hehe
Hmm... Sånne mat papir stuff.. De fungerer vel greit?
Sitat av holabola
Heh, du får bruke limstift da eller sperm!
Vis hele sitatet...
Å rulle en joint av bibelblader for så å lime det sammen med sperm? *blinks*

Leid du milde ljos....det er både ulovlig, blasfemisk og ekkelt på samme tid. Noe som er helt greit for meg, men er det ikke enklere å lage en pipe av plastflaske og litt folie? Brenn folien først så du slipper alle farlige gassene du ellers får ned i lungene.
Edit: Tror du innser det helseskadelige i å røyke lim?
Sist endret av knuthulu; 27. august 2006 kl. 11:35.
Mellomlegs papir funker vell? men ville ikke limt det sammen med sperm ha på litt konsentrert saft og vent til det blir klissete
Eller ta turen på Rimi eller en kiosk å kjøp sigarett papir til 9 kroner.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
lag deg en flaskebong går da vel an å røyke tobakk med den?
bibelen fungerer den. gjort det selv til tobakk da.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Vel, Bibelen går vel an å bruke, men jeg tar ikke ansvar dersom du plutselig tar fyr og brenner opp fra innsiden og ut
bruk bibelen. den boka er ikke god for noe annet enn rullepapir uansett.

kan bekrefte at det funker helt ok.
Sitat av knuthulu
Å rulle en joint av bibelblader for så å lime det sammen med sperm? *blinks*

Leid du milde ljos....det er både ulovlig, blasfemisk og ekkelt på samme tid. Noe som er helt greit for meg, men er det ikke enklere å lage en pipe av plastflaske og litt folie? Brenn folien først så du slipper alle farlige gassene du ellers får ned i lungene.
Edit: Tror du innser det helseskadelige i å røyke lim?
Vis hele sitatet...
Hvordan kan det være ulovlig? Bortsett fra det du røyker da? Forresten, bror røyka bibelsider foran kristendomslærern. Slå den du
ååfyy brordin er dritkul! Ja, ironi..
Kjør bibel, eller pipe.
Bibel funker det, hvis man har lyst til å kjenne STERK røyk fra papiret man trekker inn

Ville heller tatt det på tørr bong med sølvpapir enn bibel papir ass
Sitat av Dreamer18
Bibel funker det, hvis man har lyst til å kjenne STERK røyk fra papiret man trekker inn

Ville heller tatt det på tørr bong med sølvpapir enn bibel papir ass
Vis hele sitatet...
Klart at bibel fungerer, men papiret i en bibel er ikke laget for å røykes, samt at den "trykksverten" eller det stoffet teksten er laget av i mange bibler inneholder svært skadelige stoffer, gjør at det å inhalere bibel-blad bare er tåpelig etter min mening. Når jeg sier tåpelig mener jeg helseskadelig.
Tjah, jeg ville ikke brukt bibelen min til det, men hver sin lyst Du kan eventuelt som nevnt tidligere bruke bakepapir eller matpapir. Funker fjell det, hvertfall for meg om jeg er veldig tom. Kos deg!
Om du skal bruke bibelen er det bare å slikke på papiret. det holder sammen greit nok. Ellers kan du bruke flaske.
Hvordan lager jeg en bong av en 0,5 l flaske?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av SkyMarshal
Hvordan lager jeg en bong av en 0,5 l flaske?
Vis hele sitatet...
Hvis du har tatt en titt på denne tråden, så står det nevnt de viktigste trådene i rusmiddelforumet. Den er klistret. Der nevnes blant annet "Den store bong/røykeutstyr-tråden", som omhandler nettop temaet hvordan lage bong.
hvorfor ikke bare lage ei vannpipe?
Lage en vannpipe? Hvis du har materialer til det så hversågod. Bong er evig lett med 0,5 flaske eller med bøtte. Les i posten over din, og bruk linkene der
kan du ikke bare lage city da. ta ut innholdet i en sigarett å erstatte med egne ønsker?