Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2500
Jeg har en veninne som har nylig vært i Danmark. Noen puttet noe i drinken hennes. Hun sa at hun begynte å halusinere. Noen som har peiling på hva det var?
Kan ha vært rohypnol eller ghb.
sovner man ikke bare av rohypnol da ?
utelukker dere ecstasy?

trodde nå det også kunne være mulig..
Flott beskrivelse av hva som skjedde, rusen og evnt om hun ble prøvd voldtatt.. herlig..!
På denne måten er det enkelt for oss andre å gjette oss fram til hva det kan ha vært.. utifra det du skrev tipper jeg det kan ha vært pot(?).

er 99% at det er noe kjemisk, mest sannsynlig GHB eller E.. holder en finger på E når du snakker om halliser, er det noe farlig hva de satt i drinken hennes ettersom hu ikke ble avhenigig, fikk varige men eller for den saks skyld ble voldtatt ?
Det er jo ikke alltid en god opplevelse når man har fått ett eller annet i drinken, som man ikke har peiling på hva er. (kommer ann på person til person selvsagt)
Kanskje det er bedre for henne å ikke vite hva det er? I tilfelle hun vil ha mer liksom.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Sitat av Nimrad
Kanskje det er bedre for henne å ikke vite hva det er? I tilfelle hun vil ha mer liksom.
Vis hele sitatet...
Altså, det er ikke slik at du blir avhengig med en gang.
Sitat av Deezire
Altså, det er ikke slik at du blir avhengig med en gang.
Vis hele sitatet...
word, at ikke folk forstår dette er da helt sykt..
Sitat av Deezire
Altså, det er ikke slik at du blir avhengig med en gang.
Vis hele sitatet...
Trenger ikke å være avhengig for å prøve det igjen vettu...
Det kommer vel helt ann på om hun likte rusen hun fikk.. Jeg hadde ikke likt å plutselig få halliser uten at jeg hadde visst hva jeg trykka i trynet
Kanskje vennina de juger?
Eg setter 50,- på syre.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Litt bedre forklaring må du komme med her, at "Hun sa at hun begynte å halusinere." sier
meg omtrent ingenting, bare at det kunne ha vært et hallusinogen, som igjen omfatter over 100 forskjellige stoffer..
Har hun brukt stoffer som kan fremkalle hallusinasjoner før?

Ville ikke vært det første tilfellet av noen som bare var en god del fullere enn hun noensinne har vært og trodd hun ble dopa ned...

Bare en mulighet.
Alkohol+GHB gir en synergisk effekt, men ingen former for hallusinasjoner. Man blir bare ekstra full/dopa/sløv/trøtt, alt ettersom.
Syre har lang varighet, og gir ikke direkte hallusinasjoner (spørs hva vedkommende mener med uttrykket i denne sammenhengen). Man vil kanskje føle seg litt mer klar i toppen enn den inntatte alkoholmengden skulle tilsi.Dessuten vil tankeprosessene påvirkes.
En liten knapp på MD(M)A, en bitteliten på syre, og en medium liten på alkohol.
Godt mulig det var noe helt annet dog.
hvor lenge varte disse hallisene a?
esc
Trådstarter
26 2
Jeg har ikke sagt at det ikke skjedde noe med henne eller at hun ikke fikk noen varige men. Jeg er bare ikke så keen på å legge ut hele historien her. Hun sa rusen varte over 6 timer, så det utelukker vel alkohol? Og etter den episoden tror jeg neppe hun er fristet til å ta det igjen.
Et stoff som varer over 6 timer og som gir hallusinasjoner.. Hmm... Etter denne grundige beskrivelsen sitter vi igjen med noen tusen forskjellige stoffer, så hvis du ikke vil legge ut historien i litt flere detaljer så kan du ikke vente å få et ordentlig svar på spørsmålet ditt...
Flein gir halliser i ca 6 timer, men det smaker så DRIT at hun nok ville merke det...
[offtopic] flein smaker jo namnam![/offtopic]

Som andre her sier, uten mer detaljer er det bare helt umulig å vite. Alt blir synsing og antakelser.