Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 850
Hei. Jeg driver for tiden å tar litt bilder å tenkte og lage en side for meg og kompisene i hovedsak, men er det noen som er villige til å gi meg et par hint i hvordan programmet brukes for å få lekt å prøvd seg frem for å få et nogenlunde design. Har lagd en del logo`r og har et par ideer i luften. Kult viss noen gidder, viss ikke skjønner jeg godt at ting tar tid å ikke alle har for mye av den, men kan jo alltids finne på noe hyggelig tilbake!

Er dette bare dumt så slett innlegget, men jeg prøver uten hjelp å får liksom ikke kommet årntli i gang viss dere skjønner!
Når piratebay er oppe igjen hadde jeg lasta ned noen bra videotutorials derifra.
Ok. Veit om andre sider det kan være BitTorrent`s til videotutorials?
Har ikke brukt det så lenge så har stort sett vært torrentspy å det har funka fett til mainstream filmer og serier, men til alt som jeg virkelig liker så suger torrentspy hestep**k
Men takk for kjapt svar så at det gutta skulle få opp serverne igjen i Russland ganske kjapt forresten på dagbladet.no viss jeg ikke tar helt feil.
▼ ... over en uke senere ... ▼
For å mekke statiske HTML + CSS basert side på 2 minutter, kan du gå inn i DW og gå til:

Create New -> Create from Samples -> Starter Pages

Designene ser stort sett brukbart profesjonelle ut. Så er det bare å modifisere etter beste evne.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen her som vet om Dreamweaver kan synkronisere en site med samba istede for ftp?

Fant det selv:
http://livedocs.macromedia.com/dream...e=05_sit45.htm
Sist endret av fxxked; 18. juli 2006 kl. 16:37.