Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 487
Bruker Windows Xp Pro. Og før brukte jeg Opera som standar nettleseren. Av en eller annen grunn låste hele dataen seg når jeg startet Opera, så jeg velget og gå over til Mozilla. Da funket alt normalt igjen.
Har brukt Mozilla en stund nå så jeg hadde glemt hele feilen. Men her en dag gikk jeg på feil nettleser. Gikk inn på Internet Explorer. Da skjedde akkurat det samme som me Opera. Hele dataen låste seg. Du må bare skru av strømmen. Ingenting svarer. Kommer ingen feilmeldinger i Event Viewer eller.

Noen som har peiling hva som gjør dette? Dataen funker perfekt når jeg kjører Mozilla.
Har du prøvd å oppdatere de programmene som lager feilen? Evt kjøre Windowsupdate ++

Har du gode rutiner på spyware, adware og annet svineri?
Trådstarter
59 0
Har nyeste programvare av programmene som lager feil. Og kjører alltid windowsupdate.

Dataen er fri for spyware og virus.
første som slo meg var utdatert nettleser, men siden du ikke har det veit jeg ikke..

Et tips er å slette ALLE snarveier til IE, så tar du ikke feil