Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 888
Så akkuratt på Grey's anatomy...

Må innrømme at serien er dødskul..


Hva syntes folket?
syns den var bra jeg og, en god serie som er helt annerledes enn Lost ++
Kommer nok til å følge med videre
Når du først lager en slik tråd, kan du ikke legge ved et par urls som sier noe om serien?
Trådstarter
Sitat av GeirBauer
Når du først lager en slik tråd, kan du ikke legge ved et par urls som sier noe om serien?
Vis hele sitatet...
Den er grei :

http://www.tv.com/greys-anatomy/show...s;full_summary
Jeg likte Greys Anatomy kjempegodt! Bra at det endelig kommer andre legeserier enn Chicago Hope og ER..! Noen som vet hvor mange sesonger det er laget av denne serien?

Edit: Jeg fant ut at jeg skulle prøve det gode rådet alle prater om, nemlig å søke, og da fant jeg ut at det var 3 sesonger av serien..
Sist endret av Dolf; 12. juli 2006 kl. 00:25.
kunne tenkt meg og se en episode jah :P
Vis du ser på linken Heinrich postet over står det der hvor mange sesonger. Det er kommet ut 2 sesonger til nå.

http://www.tv.com/greys-anatomy/show...=tabs;episodes
Sitat av nPulz
Vis hele sitatet...
Dette var rart.. Klikker man på denne linken, finner man ut at det er 2 sesonger.. Men hvis man klikker på linken til Heinrich, og leser litt ned, finner man ut at det er 3 sesonger..
"First Season: Sundays on ABC at 10:01PM Eastern
Second Season: Sundays on ABC at 10:01PM Eastern (And a later switch in the season to 10:00PM after the Super Bowl episodes)
Third Season: Thursdays on ABC at 9:00PM Eastern"
Trådstarter
Noen som finner disse på torrent?
TPB og Torrentspy har disse, hvertfall siste nevnte.
Synes egentlig denne serien var et friskt pust i denne sjangeren, men dog dersom dere ikke har sett HOUSE MD, så anbefales den på det sterkeste.

House MD har bedre karakterer og til tiden den beste dialogen jeg har sett i en TV-serie.
Svappa litt i går på tven og kom over denne serien, og ble faktisk positivt overraska. Legeserie som faktisk har bra skuespillere er en sjeldenhet. Håper det fortsetter i samme sporet, bare de samme tingene ikke går så altfor ofte igjen, som det noen ganger gjør i sånne ganske spesialiserte serier.
Jeg kan også anbefale House MD, beste legeserien jeg har sett. Helt genialt script.
Trådstarter
Måtte le i ep. 2 når han duden bare fikk pasienter som døde
Og spesielt når hu voldtekts dama hadde biti av pikken til voldtektsmannen
Noen som vet om de to episodene som gikk i går kveld bir sendt i reprise på tv2? Fikk dem dessverre ikke med meg.. Kan jo alltids laste ned da men..