Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2144
www.jackassthemovie.com

Det kommer en ny film 22. september tror jeg det var. Fy faen så utrolig artig den første var! Traileren på film nr 2 var nesten enda bedre!

Hva synes folk om disse gutta?
Jackass har jo gått litt ut på dato, men tenker jeg må få sett 2'ern også.
Var jo både kjekt å løye til et visst punkt da det plutselig ble piss/drite humor med inn i bilde andre direkte ufyselige ting.
Likte best CKY filmene, mener at disse kom ut før Jackass?
Altså Jess og Bam Margera sitt 'team'
http://en.wikipedia.org/wiki/CKY_Crew
Ser heller gamle Jackass episoder enn 'The Movie'
Sitat av novastar
Jackass har jo gått litt ut på dato, men tenker jeg må få sett 2'ern også.
Vis hele sitatet...
De har kanskje gått ut på dato, men det er alltid gøy å se folk slå seg ;D
det har jo kommet 3 jackass filmer allerede! i hvertfall i min dvd sammling... Forsatt litt gøy da
Cky kom før Jackass ja, riktig.

Nei har ikke kommet 3 Jackass filmer.. Episodene har komt på dvd ja, men er kun én Jackass the Movie.

Jackass har ikke gått ut på dato..Å etterligne Jackass har gått ut på dato.. Johnny Knoxville, Bam Margera, Steve-O og hele gjengen vil alltid være like morsom..Jackass eier
cKy var best før alt handlet om Bam, cky landspeed og cky2 er de beste
Maten på bordet foran meg har å gått ut på dato så...... Vell bryr meg ikke så mye om det. Heller om jeg ler av det å syns det er fett forsatt! Kan se på ting 100.000 ganger før jeg er lei og kan se på ting 1 gang å bli lei.... Sååååååå hold kjeft å si hva som er kult eller ikke. hehe, litt små irriterende!!!
Spør ikke trådstarter om "hva vi syns om disse gutta"? Om det er kult eller ikke...
eeeej jo. så leste jeg hva han skreiv feil i tillegg!!! Nettopp våkna etter dagens 2 timer med søvn så er på angriperfronten en liten stund til, må bare få på et par!

Solly velly much!
Alle har vel svart på dette Don Veto. Les igjen, blant alt det andre, så sier de faktisk sin mening om dette.
Jackass er tøft, men litt kjedelig hvis det bare er skikkelig nastystuff hele tida...
Som sagt noen poster over; å etterligne Jackass har gått ut på dato, ikke Jackass i seg selv...
Ser fram til Jackass the movie 2, egentlig...
Ok er ikke episoder de 3 dvd`ne jeg har da... Det er noen turer og sånn... husker ikke helt hva det er akkurat nå! får finne de frem en dag. Blir så fullt etter å ha vært i thailand. tar med par hundre filmer hver gang jeg er der så kan jo hende det ikke egentlig er gjitt ut! veit ikkje jeg!

Men jackass er fett. gøy å gjøre stunts å være litt tulling viss man syns det er gøy da! Alle syns jo forskjellige ting! Men så lenge man har det gøy er ikke det gøy? Syns jeg i hvertfall selv om andre kanksje ikke alltid er enig...
Må ha med meg Jackass the movie 2.
Selv om mange aper etter dem, er det fortsatt de som hersker. Har ikke sett noen andre som kan måle seg med dem (sikkert fordi dem var sponset av MTV, og brukte mye tid på det).
Sitat av Grimdoc
Må ha med meg Jackass the movie 2.
Selv om mange aper etter dem, er det fortsatt de som hersker. Har ikke sett noen andre som kan måle seg med dem (sikkert fordi dem var sponset av MTV, og brukte mye tid på det).
Vis hele sitatet...

Dirty Sanchez gutta overgår Johnny & Co lett.
Jackass eier ass'n deres!
Dette må jeg få med meg!
dirty sanchez er ikke morsomt for man har liksom sett det før, så syns jeg engelsk men passer best som tørre jævler, ikke som jackass`r det er mere amerikansk for min del!

Men sikkert morsomt for noen! skjønner jo greia men ikke for meg!
Jeg kommer nok til å se filmen.

Det er alltid morsomt å se folk få vondt, så lenge de gjør det på en morsom måte.
Når de gjør "stuntene" bare for å få vondt blir det kjedeligt.
ZyPreXa: Alle har vel svart på dette Don Veto. Les igjen, blant alt det andre, så sier de faktisk sin mening om dette.
Vis hele sitatet...
Var et svar til rusmisbrukern, ikke en klage på alle andre
Noe som ikke akkuratt handler om tråden her da. men viste dere at det var noen norske folk som starta med jackass.. før Jackass folka i usa..

Her er de norske:
www.badn.no

edit..

siden er vist nede nå. men de lagde 2 filmer. ene på 90 tallet en gang.. den siste filmen dem lagde het heroes from telemark elns
Sist endret av gillebo; 24. juni 2006 kl. 11:18.
Sitat av hafsal
Dirty Sanchez gutta overgår Johnny & Co lett.
Vis hele sitatet...
Så ufattelig enig, Dirty S er mye kulere, og de gjør mye tøffere ting.

Sitat av Rusmisbrukern
dirty sanchez er ikke morsomt for man har liksom sett det før, så syns jeg engelsk men passer best som tørre jævler
Vis hele sitatet...
Nå er de vel tross alt ikke engelske, men skotske, om ikkej eg tar grundig feil.
Jeg har Jackass The Movie Number 2. Står det iallefall på coveret. Kjøpten i Thailand for 1 år siden.
Sitat av Same i Skauen!
Jeg har Jackass The Movie Number 2. Står det iallefall på coveret. Kjøpten i Thailand for 1 år siden.
Vis hele sitatet...
Kjøpte den i thailand nå i januar, det er bare en samling med gamle episoder. Ble skuffet når jeg kom hjem å satt den i dvd spilleren. Men coveret var overbevisende nok...hehe
Trailern var jo en latterbombe i seg selv! Gleder meg
"Pain is temporary. Glory is forever!"
Jaja skotske er engelske! hehe :P Nei kan nok hende, har ikke sett på det så masse heldivis. Begynner bare ikke å le av dem! that`s all!
Så blir det litt mye OG BARE vold på Dirty Sanchez, det er ikke så fet humor for meg.

Hmmm da har thailand 2-3 forskjellige dvd`r som heter jackass the movie 2! hehe, men jeg fikk ikke episoder, fikk noe tour video`s. fikk jackass 3 og jeg da. hehe
Vet ingenting
Jackass begynner å bli så utrolig oppbrukt.. Var morsomt å se de første episodene, men å se folk pines å plages begynner å bli grusomt kjedelig. Blir ikke å se på.
Den scenen når knoxville har bind forran øynene og blir stanget av den oksen... fy faen!! Litt noia og stå der og vente på smellet...
Filmen ser morsom ut. Håper den er like fysisk som den ser ut til. Selv om alt de gjør ikke er like delikat, synes jeg de fortjener respekt for de ofrer seg i forskningens ånd og for at vi andre skal få noe å le av.
Har kost meg mange ganger med eneren. Kommer til å se toeren.

Må bare innrømme at jeg har litt sansen for jackass, men ikke alt