Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 816
http://agoberg.org/

hva syntes dere om denne? begynner å bli en stund siden jeg lagde den, men har ikke offentiliggjort den til noen forum osv enda.

hadde vært kult om jeg kunne fått litt tilbakemelding på denne, positive og negative
Digget sida di!
Flotte farger, fint oppsett, kul 'banner'!
Flotte bilder på forsiden, du som har tatt dem? Likte spesielt det med sparyboksen og skya
Klarer ikke se noe negativt, bare postivt
Fikk et godt inntrykk av denne siden. Meget stilig og oversiktlig layout, ikke typisk blogaktig.

Men – åjada, det er som oftest et "men" – grafikken var ikke like imponerende. Headern var relativt kjedelig i forhold til det stilige oppsettet. Menyen drukner helt i den enorme headern, og gjør lite ut av seg selv, og jeg skjønner ikke helt hva du har alignet den mot. Jeg synes du bør vurdere å gjøre noe med dette... kanskje ikke fylle headern opp med all mulig unødvendig skrell.

Sidebaren har jeg også noe å sette fingern på. Disse seksjontitlene er, i mine øyne, helt grusomme. Fonten er forskjellig fra noe annet du har på siden (annet enn denne "Personlig blogg [...]"-greia di). De blir rett og slett feil i forhold til resten av siden.

Skjønner heller ikke helt fargevalget ditt... Virker som om du ikke helt har klart å bestemme deg. Du har tre typer blåfarger (hvorav en er blågrå), en lysebrun, en gråbrun og grønne lenker? Prøv å hold en rød tråd i fargevalget ditt. La det gå igjen, ikke la det se ut som om en full maler har hatt det gøy.

Fontvalget ditt er som sagt også en smule off. Fire forskjellige fonter? Hold deg til maks to. Det er flott med serif-fonter som overskrifter og sans-serif som brødtekst, hold deg til det.

Så her er mine forslag
  1. Forenkle headern din! Den er alt for dominerende og, beklager å måtte si det, ikke spesielt pen.
  2. Uthev menyen. Gjør den synlig. Den har gjemt seg helt bort!
  3. Pass på bruken av farger. Du har alt for mange åpenbare forskjellige farger. Hold deg til noen som går igjen.
  4. Bruk maks to fonter.
  5. For all del, gjør noe med sidebaren din. Den kan bli pen på en-to-tre bare ved å forenkle seksjonstitlene dine. (Og vær så snill, dropp det filteret på bildet av deg selv.)
Ellers er dette et godt utgangspunkt! Siden kan bli veldig bra!

My 2 cents.
I second that, kult layout, men sucky grafikk.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Digital Hybrid sa egentlig det meste jeg ville si om siden, er spesielt enig i fargegreia. Og det filter-bildet må vel sies å være en smule harry =)
Likte siden din veldig godt jeg ^^ kunne kanskje hatt fonten på menyen 1-2 hakk større
Noe du holder på med nå?
Ble masse løgne greier nå. Sitter rigtignok på dama sin PC nå, men funket jo fint hjemme

http://img233.imageshack.us/img233/105/hvaskjer8zr.th.png