Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1387
Satt og surfa litt rundt og klarte og komme over denne passe oppsiktsvekkende artikkelen om genpets.
Dere kan selv lese om det på www.genpets.com eller http://www.adressa.no/forbruker/article675402.ece

Jeg syns det er sykt at selskaper nå skal skape dyr av latex og stappe inn "følelser" det står også noe om at de skal være av kjøtt og blod men jeg veit ikke helt ? Hvertfall når jeg får barn tror jeg at jeg skal holde meg til vanlige ekte dyr hvertfall ;D

Hva syns dere ?
Sist endret av meitemark; 18. juni 2006 kl. 02:31. Grunn: genpets.com, ikke genpet.com
Jeg roper TROLL! Pass opp for Bonzaikitten! Jeg skal spise posten her om jeg tar feil.
Sist endret av voldern; 18. juni 2006 kl. 01:19.
WTF!!!!! levende ting av leire, plast og latex? pakket inn i plast?
........................................__.................. ....................................
.................................,-~*`¯lllllll`*~,............................................. .....
...........................,-~*`lllllllllllllllllllllllllll¯`*-,..........................................
......................,-~*llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll*-,......................................
..................,-*llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.\... ..................................
................;*`lllllllllllllllllllllllllll,-~*~-,llllllllllllllllllll\....................................
................\lllllllllllllllllllllllllll/...........\;;;;llllllllllll,-`~-,................................
.................\lllllllllllllllllllll,-*.............`~-~-,...(.(¯`*,`,...............................
...................\llllllllllll,-~*........................)_-\..*`*;..)..............................
.....................\,-*`¯,*`)............,-~*`~................../...............................
.....................|/.../.../~,......-~*,-~*`;.................../.\..............................
.................../.../..../..../..,-,..*~,.`*~*..................*...\.......................... ...
...................|.../.../..../.*`...\................................)....)¯`~,........... .........
...................|./..../..../........).........)`*~-,............../.....|..)...`~-,..............
.................././.../....,*`-,.....`-,....*`....,---......\...../...../..|..........¯```*~-,,,,
.................(............)`*~-,.....`*`.,-~*.,-*.......|.../..../..../...............\..........
..................*-,.......`*-,...`~,..``.,,,-*.............|.,*...,*....|.................\.........
......................*,.........`-,....)-,..................,-*`...,-*.....(`-,..............\........
........................f`-,........`-,/...*-,___,,-~*.....,-*......|....`-,...............\.......
Hørest ganske seriøst ut.
Men uansett, bonzaikitten så også ekte ut, med mange 100 kommentarer på siden, men alt var laget av en student.
Så sånn egentlig.. så tror jeg ikke på dette.
Trådstarter
81 0
Som det står på div.. nettsider så er nok ikke dette seriøst men alikevel.. Det vel ikke lenge til vi har det her i Norge uansett ;D
Jeg tror han/hun som har laget siden har tenkt på det mest som en advarsel på hva som kan skje i fremtiden. (Viss da han i det hele tatt har tenkt)

Viss det hadde vert ekte hadde:
1. Varen blitt ulovelig
2. Mange,mange demonstrert
3. Få kjøpt de.
Trådstarter
81 0
Jeg tror faktisk at en del hadde kjøpt disse.. Siden de er ikke ett like stort ansvar som andre kjeledyr så.
jeg tror nok dette er en spøk hvis du leter litt rundt på nettsidenså ser du på bildene og der hvor de barna får de til jul og hvorfor er det ingen som har pakket dem ut? hvis du fks. skal selge en pc så pakker man den jo ut av pakken trur fyren har lagd en på prosjekt på skolen eller no og så brukt photoshop og redigert den tilat det blir mange