Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1116
hvordan kan jeg finne ut ip-adressen til noen som jeg har på msn'en min?
kan jeg finne ut andre opplysninger om den personen?
F.eks.: Adresse, navn, telefonnr osv. osv.`?
vet ikke om jeg kunne legge ut tråd om det her, men men..
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du kan ikkje det. Ikkje noko av det du seier kan ein finne ut bare ved å ha nokon på msn. Søk litt på forumet du.
Hvordan finne ut IP via MSN

Har du en IP-addresse kan du finne ut hvilken ISP den tilhører, og det er stort sett alt. Mer finner du ikke ut uten spesielle tillatelser fra politi, ISP osv =) http://whois.bw.org/
Be han/ho gå inn på www.whatismyip.com så si det som står der til deg Smart! sant?
Sitat av Freakbag
Be han/ho gå inn på www.whatismyip.com så si det som står der til deg Smart! sant?
Vis hele sitatet...
En hver middels opplagt person vil jo forstå det da
Men hvis du lager et php script som lagrer adressene i en mysql database eller eventuelt ei txt fil..

Så vil du jo få ip'en uten at han vet det
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det scriptet har eg laga, og det ligg i ein liknande tråd. Det scriptet viaresendte deg også til ei side som var gitt som get-argument til urlen. Kombinert med tinyurl er ikkje det heilt enkelt å finne ut av...