Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 963
Lurer på om det er et sted man kan kjøpe WoW cdkeys, uten å kjøpe hele retail spillet. En venn av meg har begynt å spille på en trial konto og vil gjerne fortsette på denne, men unødvendig å kjøpe hele spillet bare for keyen.
Tviler på det, spillprodusenter vil vanligvis tjene mest mulig penger og jeg tror ikke Blizzard er noe unntak

Eventuelt kan han jo "do it the hard way" og gå inn i en butikk og "låne" manualen hvor cd-keyen står da

Eller eventuelt ta kontakt med Blizzard og spørre dem selv
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Denne tjenesten finnes i tonnevis. Er temmelig sikker på du finner det hvis du søker her i forumet, det var en tråd om nøyaktig dette emnet når WoW var det nye hete og ingen butikker hadde det inne.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Man må kjøpe cdene først og kan ikke kjøpe bare key.

Uten om vist du kjøper det med noen som har laget account fra før.

Ivertfall nå, er ikke lenge siden jeg fikk wow selv bare noen uker.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Sitat av z10an
Man må kjøpe cdene først og kan ikke kjøpe bare key.

Uten om vist du kjøper det med noen som har laget account fra før.

Ivertfall nå, er ikke lenge siden jeg fikk wow selv bare noen uker.
Vis hele sitatet...
Nei, det er klart man er nødt å kjøpe retailpakke med CDer ...
Sitat av Geekish
Tviler på det, spillprodusenter vil vanligvis tjene mest mulig penger og jeg tror ikke Blizzard er noe unntak

Eventuelt kan han jo "do it the hard way" og gå inn i en butikk og "låne" manualen hvor cd-keyen står da

Eller eventuelt ta kontakt med Blizzard og spørre dem selv
Vis hele sitatet...

CD-keyen står ikke i manualen, men i selve coveret bak CD-ene.

OnTopic:
Vet ikke om dette er en side som er godkjent av Blizzard, men det er det jeg fant. :P
Blizzard har gått hardt ut mot folk som kjøper in-game stuff på nettet, så jeg vil anbefale at han sjekker denne siden litt bedre før han evt. kjøper noe.

Edit: Fant ut at det var den samme siden som Devine kom med. :P
Sist endret av Khazeth; 1. juni 2006 kl. 13:42.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Devine: Kjempemessig.. Det var jeg ikke klar over, takker for tipset. Kansje jeg skal få en kompiss til å "ninja-loote" en slik en dag.
folk på ebay har solgt cd keys, helt siden WoW kom ut... koster ca $10!
Jeg vet ikke hvor vidt dette fungerer, men en i klassen min fortsatte på sin trial konto. Han bare gikk inn på manage account og valgte betalingsmetode og begynte å betale. Denne har han spillt på i over et halvt år nå. Men jeg vet dog ikke om dette fungerer lengre.