Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 2559
Heihei folkens! Vis man har speeda en god del dager i strekk eller for å ta EN dag da, samma det lissom.. Det jeg skal frem til er det noe som hjelper for å ikke få en så jævli nedtur på pepper? Noe urter,piller samma hva den nå enn er lissom, Håper på Tips og svar! =)
Sleng innpå noen benzoer (som f.eks sobril, vival, apodorm e.l) og kjøp deg en god klump med hasj, da kan faktisk nedturen bli ganske ok.

Admin slettet innlegget, antakeligvis fordi det hørtes for "oppfordrende ut", så jeg gjenopprettet det og skrev det litt om i stedet. Ikke ta det personlig, her hersker streng sensur.
Sist endret av Tias; 30. mai 2006 kl. 10:44.
Det Ivellios sa.. Urter hjelper nok ikke, det er bare beroligende og avslappende piller som funker noe særlig... Men i tillegg kan det være digg med en banan og litt yoghurt innimellom, og kanskje tilogmed et måltid varm mat litt utpå nedturen. Ikke glem mat og drikke.
sobril btw er ikke benzodiazepam men oxazepam.
apodorm er nitrazepam.

(virkestoffet i pilla da)

blåvalium er smooth da. det er lik ingen nedtur : )

SPEED ER MØKK
Sist endret av broWn; 30. mai 2006 kl. 11:23.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Både oxazepam og diazepam er bensodiazepiner da broWn.
Sitat av broWn
sobril btw er ikke benzodiazepam men oxazepam.
apodorm er nitrazepam.

(virkestoffet i pilla da)

blåvalium er smooth da. det er lik ingen nedtur : )
Vis hele sitatet...
Benzodiasepinderivater er et samlebegrep på virkestoffer som f.eks oxazepam, nitrazepam, diasepam, flunitrasepam osv.. Sjekk før du poster noe som er helt på jordet.

*irritert over skråsikre uvitende unger*

Edit: Beklager sinne, er bare drittlei tull fra folk uten peiling i det hele tatt.
Sist endret av Ivellios; 30. mai 2006 kl. 16:37.
Jaja, vi har alle vært der..
Isteden for piller ville jeg ambefalt alkohol, noen øl rett og slett i tillegg til å spise god mat.
Som det har blitt påpekt på forumet her i det siste, så kan hasj på nedtur hjelpe på med HPPD eller hva det kaltes, og hvis du først er glad i speed, er det bare plagsomt å i tillegg bli glad i piller.
Alkohol er nemlig sedativt, på lik linje med piller.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Er også veldig plagsomt å bli glad i alkohol, hehe. Hvis en speeder så mye at det kan bli et tema så tror jeg nesten jeg bare ville holdt meg til mat og drikke på nedturen var jeg trådstarter...
Kjenner til flere som er blitt litt for glade i litt for mye etter opplegg som det der. Rocker på amf\knips\kola hele natta. Så noen hyppere for å få sove, så diverse andre stoffer dagen etter. Plutselig er man glad i en mengde stoffer. Lureste er nok å gjøre som Tias sier, eller til nøds hasj eller alkohol. Nå er vel ikke jeg rette personen til å utale meg siden jeg kun har vært på amf en gang. Nedturen da var skikkelig jævlig, men jeg greide meg helt fint uten øl, hasj, piller, etc. Amf skal heller ei røres igjen
har snorta peppr nesten hver helg nå i over et og et halvt år.. aldri fått noen form for nedtur, bare blir ekstremt rolig dagen derpå

edit: kif er greit å røyke seg nedpå fra amf-tur ja
Sitat av thug
har snorta peppr nesten hver helg nå i over et og et halvt år.. aldri fått noen form for nedtur, bare blir ekstremt rolig dagen derpå

edit: kif er greit å røyke seg nedpå fra amf-tur ja
Vis hele sitatet...
Da vil jeg tro du er blant de få heldige. Hvorvidt det er lurt å snorte amf hver helg er en annen sak
Sitat av Ivellios
Sleng innpå noen benzoer (som f.eks sobril, vival, apodorm e.l) [...]
Vis hele sitatet...
Hm, hvor får folk tak i slikt? Samme sted som andre (rus)midler, eller går folk til lege med resept? Har alltid vært skeptisk til lovlige preparater, så dette kan jeg lite om.
De fleste får det på samme måte som de skaffer andre illegale rusmidler, men noen får det på resept og. Om du går langs skippergata på en fredags eller lørdagskveld er det tjukt med folk som vil prakke på deg benzoer. Tviler på at alle de får det på resept
Hehe, jeg mistenkte i grunnen det. Hva slags prisklasser snakker vi om i grunnen?
blåvalium koster 20 kr. på plata om dagen. Hyppere koster kjapt det tredobbelte.. 6 Sobril for 100,-... Dette er de siste prisene jeg hørte om, men dette er da gatepriser og ikke vennepriser.
Skjønner ikke at folk sutrer så mye over pepper nedturen. Hvorfor ikke bare ta det som en del av rusen og gjøre det beste ut av det. Det blir bare værre av at man sitter å tenker at det er så jævli med nedtur osv. Hvorfor skal man bruke et rusmiddel hvis man ikke liker alle sidene ved det. Kjenner flere speed brukere som syntes at "nedturen" nesten er den beste delen. Jeg selv syntes den ikke er ille i det hele tatt. Når man har godt der oppe en stund så er det bare digg å komme ned til virkeligheten igjen.
Jeg er litt enig. Jeg har aldri opplevd nedturen som noe negativt i seg selv, det er jo bare en "tur ned" fra der du har vært.

Når det er sagt pleier jeg å kjede meg noe grusomt på nedtur hvis jeg ikke har noe hasj e.l. å komme ned på. Det er ikke det at det er så kjipt, det er bare så kjedelig og tar så lang tid.

Litt negativ tankeaktivitet melder seg jo iblant, men dette er noe jeg mest har opplevd i de periodene i livet mitt hvor jeg har overdrevet bruken ganske bra og f.eks. gått på speed i tre måneder i strekk. Nå for tiden hender det jeg får litt lav selvfølslese på nedtur, men når det skjer bare minner jeg meg selv på at oppturen er over, og disse tankene er et tegn på at det lakker og lir mot slutten. Så mekker jeg en joint til og kysser himmelen med lukkede øyne og headsett på ørene.
Lande på benzoer er helt greit..
Ja, pleier også å bli litt deppa på nedturen, men det får meg bare til å tenke over livet mitt. F.eks en gang som jeg hadde lakt meg, men fikk ikke sove så lå jeg å tenkte på hvordan jeg gjorde det på skolen (gikk ikke veldig bra) og det fikk meg til å skjerpe meg betraktelig. Bestemte meg for å jobbe mye mer med skole og ta en pause fra drugsa. På ett halvt år så gikk jeg opp en karakter i de fleste fag *skryte*

Så jeg syntes det ikke er så mye negativt med en nedtur. Kan komme mye konstruktive tanker da også.
Sitat av Sinister
De fleste får det på samme måte som de skaffer andre illegale rusmidler, men noen får det på resept og. Om du går langs skippergata på en fredags eller lørdagskveld er det tjukt med folk som vil prakke på deg benzoer. Tviler på at alle de får det på resept
Vis hele sitatet...
ikke for å preache, men langs skippergata (stripa/nye plata..ja kjært barn med mange navn) har jeg ladri opplevd å ikke fått kjøpt noe beroliggende piller. Somregel de dobble Rohypnolene jeg forretrekker, men har hørt det at mange fåretrekker blåvalium for nedtur.
For min del er aktivitet mat drikke viktig å ser på det som et + viss jeg har noe piller på nedtur, men må ikke ha men hjelper jo over den værste kanten... Alt blir bedrre i mårra i hvertfall du som hadde fått i deg litt for mye! Kjenner til problemet
Merkelig. Har vært der en del ganger for å ordne hasj til nachspiel o.l., og har ofte blitt tilbudt benzoer. Har ikke kjøpt så det kan ha vært bøff, men kompisene mine har aldri hatt problemer med å ordne det hvertfall.
Sitat av Sinister
Merkelig. Har vært der en del ganger for å ordne hasj til nachspiel o.l., og har ofte blitt tilbudt benzoer. Har ikke kjøpt så det kan ha vært bøff, men kompisene mine har aldri hatt problemer med å ordne det hvertfall.
Vis hele sitatet...
ok ja tenkte på piller jeg. for min del blir jeg veldig stein når jeg er på pepper å røyker hasj, men den funker veldig psykisk. nesten litt for psykisk sammen med speeden som får hodet til å gå rask, men røyker man fra starten er det jo greit, men begynner man midt på eller på nedturen kan jeg ofte bli litt for stein! Men hasj kjøper jeg sjeldent dernede er det noe særlig eller er det elva-standard (camel-pooh)
De gangene jeg har kjøpt bønner der har de vært helt greie. Ikke noe å juble for, men ikke noe å klage over heller. Helt standard mao. Nå pleier jeg sjelden å kjøpe av randoms i Oslo, så jeg det er godt mulig jeg har vært heldig.
Sitat av Sinister
De gangene jeg har kjøpt bønner der har de vært helt greie. Ikke noe å juble for, men ikke noe å klage over heller. Helt standard mao. Nå pleier jeg sjelden å kjøpe av randoms i Oslo, så jeg det er godt mulig jeg har vært heldig.
Vis hele sitatet...
Nei skjønner hva du mener. Er ikke kjempenøje på sånt egentlig, men kjekt å vite til nødtilfelle. Kjøper selv sjeldent av randoms, men det hender jo at alle sover samtidig selv om det er sjeldent. vi er jo alle forskjellige
Men er egentlig litt sånn at viss jeg har røyka lite å det er noe thc i det så blir jeg stein jeg, ikke god stein eller noe sånt, men kjenner det. Har liksom fått røyka meg en og det roer meg ned en del uansett tilfelle Men kunne jo hende de hadde kjempe bra bønner der for alt jeg vet. har hørt at de har noe av den bedre heroinen i norge(noe jeg aldri har prøvd) der nede!
narkisfitter? du må da tåle at noen retter på feilinformasjonen, din nykter fitte