Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  73 3894
Du får ikke alt fra orginale GW, nei. Du fåt tilgang til alt Factionsrelatert, og du får tilgang til alle "core-skills". Det er en samling skills som er felles for begge kampanjene. Du vil ikke få tilgang til Prophecies-only-skills.

Ingen av de virkelige (high-end) arenaene er Prophecies only, bare to arenaer som er det. Ascalon Arena (max lvl10) og arenaen i Yaks Bend (max lvl 15).
Det eneste blir vel ToA? Men du kan vel komme inn i UW og FoW i cantha også.

Du misser jo Gwen da! Det er jo en skam i seg selv :P Og at du ikke får se Prins Rurik dø :P
Da blir det factions i morgen da. De har tydeligvis bare factions igjen på lager der jeg skal kjøpe det og. Så det passer fint. Takk for alle svar.
Jeg fant imidlertid ut at det ble litt småkjipt å lage en "premade" PvP character uten Prophecies. Da jeg spillte prophecies var det ganske koselig med en skill som heter "mending", som healer deg hele tiden mot kostnaden av 1+ energy regen.

Mending var ikke tilgjengelig i bare factions..

Men ellers, eier factions Assassin ftw.

Har desverre ikke fått så mye tid å spille nå de siste dagene, p.g.a diverse fester og mye overtid Men det gjør bare at jeg gleder meg mer over spillet
Sitat av ch0izz
Jeg fant imidlertid ut at det ble litt småkjipt å lage en "premade" PvP character uten Prophecies. Da jeg spillte prophecies var det ganske koselig med en skill som heter "mending", som healer deg hele tiden mot kostnaden av 1+ energy regen.

Mending var ikke tilgjengelig i bare factions..
Vis hele sitatet...
Ikke for å pirke, men mendig er en fryktelig dårlig idé senere i spillet siden samtlige fiender har gruppemedlemmer som plukker ut enchantments - og gjør gjerne ekstra skade hvis du har enchantments på deg. Mending funker neppe særlig godt med mindre du har en cover enchant (en enchant du caster etterpå, som så blir først rammet hvis noen prøver å fjerne dem) i factions
Nå er det installert. Har spillt litt å er lvl 3 Assassin. Trur jeg :P Var ganske morsomt egentlig.
Når får jeg velge Secundary class eller hva det heter?
Mending er for de som vil virke dårlige Funker greit for solo spilling og PvE, men bruker du det i PvP så er det ganske tydelig at du bare tok PvE warrioren din og hoppa i det!

Møtte en assasin som fant ut at han skulle slenge Mending på hele gruppa! Han endte opp med 2 i energy degen og skjønte ikke hva som skjedde...
Jeg trur ikke Necro å assasin er så bra kombinasjon. Btw er lvl 8 nå.
Hvem er Ernril Lit? Vedkommende har ikke vært logga på på over en måned, og jeg presterte å designate personen som guild leader. Whopsie. Hadde vært fint om du kunne logga på og overført det til moynar igjen
Hahaha! Bravo! Bravo Håper det ordner seg da!
Sitat av Quazzy
Hahaha! Bravo! Bravo Håper det ordner seg da!
Vis hele sitatet...
Er ingen krise, siden jeg får det tilbake når vedkommende har vært ute av guildet i to måneder... men hver gang jeg trykker på g, så minnes jeg om hvor mye jeg sucker
Hehehe

Hvor mange aktive medlemmer har dere nå? Når jeg var i [KEKE] var det 3-5 medlememr som var på hele uka jeg var der :P
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som er ingame nå? Driver å updater, har lånt spillet for å prøve ut om jeg skal kjøpe det. Kaller meg "Nff Goillum". Noen som har prøvd dette på Mac? Får meg MacBook snart så lurer på om det er no problem (evnt kjøre det via windows på macen)
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Har du kommet deg ut av nybegynnerverden da? Hvis ikke kan ingen møte deg.
Har ikke startet å spillt enda, updater. Aldri prøvd spillet før, men kan jo bare "whispre" (PM) eller hva det heter i spillet. Andre tips er også velkommne, om jeg klarer å lvle ganske fort kan det hende jeg kjøper det den 30.


90% update nå, kan edite posten når jeg er ferdig.

Inne nå.

Nettopp kommet inni Monastary. Er jeg da ute av "nybegynner verden?"

Ble ihvertfall no update greier igjen, virker som jeg har kommet til "neste nivå" ;p
Sist endret av Berre; 21. september 2006 kl. 21:59.
Sitat av goillum

Nettopp kommet inni Monastary. Er jeg da ute av "nybegynner verden?"
Vis hele sitatet...
Monestary er startdelen i factions og er egentlig kobla til resten av verden. I orginal guild wars var det ikke slik, så det er her forvirringen kommer fra. Du kan møte andre i Shing Jea og andre utposter rundtomkring
Sitat av ivioyner
Monestary er startdelen i factions og er egentlig kobla til resten av verden. I orginal guild wars var det ikke slik, så det er her forvirringen kommer fra. Du kan møte andre i Shing Jea og andre utposter rundtomkring
Vis hele sitatet...
Ah oki, dette er bare for å prøve ut spillet. Synes det ser ganske morro ut, men meget uvante kontrollere iforskjell til WoW vil jeg si, men det skal vel ikke all verden til for å venne seg til det.

Andre ting jeg bør notete meg i hue?
Ta alt som er av quests i starten, de gir masse xp og er forholdsvis lette. Utover det er det ikke stort å tenke på, annet at armor bør oppgraderes så snart du har ressursene...
Sitat av ivioyner
Ta alt som er av quests i starten, de gir masse xp og er forholdsvis lette. Utover det er det ikke stort å tenke på, annet at armor bør oppgraderes så snart du har ressursene...
Vis hele sitatet...

Hehe, i og med at jeg har spilt WoW godt over 100 dager ser jeg at dette er samme systemet. Hadde 2 60er, men håper det er litt likere å komme seg til toplvl i dette spillet, det er vel 20?

Anyways, tar opp spillet imorgenkveld istedet, nå ere dusjing og tv titting på denne nerden. Heij.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Er det noen som fremdeles spiller GW?
Jeg blir gjerne med i guildet!
nick: Iarwain Benn
▼ ... noen uker senere ... ▼
Spør om det samme Tror jeg spillte 10 av 14 våkne timer sommeren 2005 sammen med dere i nFF, men så flytta jeg til en folkehøgskole. Guildet vårt ble visst lagt ikke så lenge etter sommeren, men hvordan er det med dette guildet? Og hvor stor forskjell har det blitt siden sommeren 2005?

Edit: Het "Cark Kent" eller noe slikt I allefall Cark i starten..
Nye guildet er i live, selv om folka som spiller stort sett kombinerer det med andre ting og aktiviteten er noe laber nå som det er skole og andre ting. Uansett så har nok en utgivelse kommet (Nightfall) og jeg spiller enda i likhet med nso, jrp, marsboer og et par andre. Er vel 10-12 stykker som har vært logget på den siste uka hvis jeg husker riktig. Var det... Cark Chill du het? Du er mer enn velkommen til å bli med på det nye, spillet har gjennomgått en del store forandringer siden 2005

Iarwain: Inviterte deg nå, har ikke fulgt med på denne tråden. Sorry!
Cark Chill ja stemmer.. men spiller dere noe på gamle stedene, eller holder dere dere i de nye stedene? har skada hånda mi ganske kraftig siden siste, så vet ikke om jeg får nok spilleglede av å kjøpe den nye utvidelsen til at det er verdt det liksom men prøver meg litt nå, så får vi se

Der var jeg inne hvertfall Er ikke så vanskelig å se at dette guildet ikke akkurat er aktivt
Hoho steinarlima, GWN ble gitt opp for dødslenge siden. Det nye guildet heter Pamplemousse Maximus. Jeg er selv overhodet ikke aktiv, men skal se om jeg ikke får prøvd og vekke interessen igjen.
Sist endret av voldern; 3. desember 2006 kl. 00:34.