Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1063
Godag folkens!

Hørte på radioen for noen dager siden, at noen allerede kjente norske artister har slått seg sammen og dannet et metal band. Fikk høre en sang fra de og, som rett og slett var bra.
Men eg har glemt navnet på bandet! Kan noen hjelpe meg? Noen som vet hvem eg snakker om?
Vel. Black Diamond Brigade er jo sammenslåing av folk fra forskjellige band, men dette er ikke direkte nytt.
det var vokalisten i ole ivars og de tre gutta i a-ha som har slått seg samen. trur bandet heter "sengehestene"



offtopic: post nr. 300. jippikayeah motherfu(k@r!!!1!!1!11

var egentlig på tide ettersom jeg har vært medlem her en stund.
Sitat av Bean
det var vokalisten i ole ivars og de tre gutta i a-ha som har slått seg samen. trur bandet heter "sengehestene"



offtopic: post nr. 300. jippikayeah motherfu(k@r!!!1!!1!11

var egentlig på tide ettersom jeg har vært medlem her en stund.
Vis hele sitatet...
Nå var din post nr. 300 bare dritt, så du har ikke mye å være stolt av.
MartinB.... jeg er veldig lavmåls
rompelokt's Avatar
Trådstarter
22 0
Takk for svar, men det var nok ikkje Black Diamond Brigade eg hadde hørt.
Det bandet eg hørte var hardere
Det er kanskje Sahg du har hørt. De har jo fått en del oppmerksomhet i det siste for den nyeste plata deres. De har medlemmer fra Gorgoroth, Audrey Horne og Manngard
Hvordan hørtes musikken ut? Et av de nyeste prosjektene jeg vet om er Chrome Division med medlemmer fra Dimmu Borgir og Carburetors. Scum er en annen mulighet. Black metal/Punk-greie med medlemmer fra blant annet Turboneger, Emperor og Amon.
Sitat av JoakimG
Det er kanskje Sahg du har hørt. De har jo fått en del oppmerksomhet i det siste for den nyeste plata deres. De har medlemmer fra Gorgoroth, Audrey Horne og Manngard
Vis hele sitatet...
Mulig det kan være Sahg ja!

Sahg i VG
Sikker på at det ikke var Scum da?