Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 4331
Bror min på 10 og hans venninne på 12 har helt på egen hånd
filmet og redigert i MovieMaker en ny versjon av grandiosas
lørdagspizza... Ganske morsom!

Stream den HER
Last ned HER

Fred ut.
vanvittig bra for å være på den alderen der =) street cred i boka det der!
joda sku ha feid over hu..
hhee, morsom.. Blir nok artig for dere å se på om mange år...

viper: hu er 12! ffs!
Sitat av ||viper||
joda sku ha feid over hu..
Vis hele sitatet...
Unødvendig kommentar.

Filmen er bra til å være så unge folk som har laga den
Hadde feid over begge to jeg

Joke aside: Meget bra, men mitt tips er at de burde ha spilt av sangen samtidig som de gjorde opptakene. Her så det ut som om leppene var totalt out of sync gjennom mesteparten av sangen, noe som lett kunne vært unngått. Likevel, bra prestasjon fra noen som kan vise seg å bli gode filmskapere.
Bra filma og redigert, men det var jo ikke noen handling i "filmen". Bra teknisk, ikke fult så bra i det hele.
hehe, denne var da bra med tanke på hvem som har mekka den

gleder meg til å se den på SVISJ..

Edit:
Sitat av Chubby
Strålende, ble faktisk veldig imponert over dette. Og jenta, vel, godt gromateriale!
Vis hele sitatet...
Sitat av ||viper||
joda sku ha feid over hu..
Vis hele sitatet...
folk som dere fortjener skallegrus.
Sist endret av handy.; 26. april 2006 kl. 00:14.
Strålende, ble faktisk veldig imponert over dette. Og jenta, vel, godt gromateriale!
Synes denne var rett og slett kjedelig. Fant ikke noe bra ved denne, bortsett fra at de var 10/12 og gadd sette seg inn i "moviemaker".
Var den bra? Tror jeg ikke kan ha sett samme film som dere. Greit de er 12, men bra var den deffinitivt ikke.
Jeg bare HATER den sangen !
Sitat av solrikioo
hhee, morsom.. Blir nok artig for dere å se på om mange år...

viper: hu er 12! ffs!
Vis hele sitatet...

viper er jo 12 år selv så da så
Var nesten litt søtt ^_^

bra til å være så unge, men ikke bra ellers :P

Som en over sa, blir nok artig å se om noen år.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
På tide å lære seg videovegas så den ser litt ekstra fancy ut!, hehe.. Jauda.. Ikke verst det, stå på!.
Lillebroren min lager mange morsomme filmer - han er 11 år. Men de fleste filmene hans er for teite - og cartoon network-aktig. Skal ikke plage dere med å legge ut filmene hans, hehe

Men hvis dagens unge er flinke med filmer - vil de bli flinkere når de er større. Flere gode filmer på oss i framtiden?
Hvis lipsyncen hadde blitt perfekt...

Genial video though. :P
Kansje jeg er radikal... Dette var noe møl! Seriøst, fatter ikke at dere kan si at dette er bra.

JA, vet at folka er 12 år....
Så den originale først, deretter den de lagte.. Anbefales ikke.
Trykka exit etter 20 sekunder.
Dette var skit.

Så den orginale først though.
Dersom jeg hadde hatt en bror på 5 så skulle da han å klart det der. Jeg syntes faktisk det der var for svakt til å vær 10 år.
ponni's Avatar
Trådstarter
69 0
Eg er imponert!!! Dette var suoert arbeid og morsom film av to på 10 og 12 år..Stå på og lag fleire filmar. <ser fram til å sjå fleire!!!
Veit dem at du har lagt ut filmen bland 10 tusen nerder (og noen pervs?)
Sist endret av frgz; 26. april 2006 kl. 19:07.
HAHAHA!
Han lille kidden hadde jo danseskilz da
Skal knækkes
Golder's Avatar
Skillz på barna, men jeg hater den sangen over alt på jord. JEg blør ut øynene og de indre øregangene mine brister når jeg hører den.
Sitat av swestre
Dersom jeg hadde hatt en bror på 5 så skulle da han å klart det der. Jeg syntes faktisk det der var for svakt til å vær 10 år.
Vis hele sitatet...

Kan ikke du lage noe og imponere oss med?


Men jeg likte ikke videoen.
Det var jo, øøh bra:P Nei seriøst ass,syntes den var stusselig...kunne sikkert gjort det samme jeg viss jeg var døv og blind..
Sorry
Ikke veldig bra om jeg må få si det. Faktisk pinlig å se på.
Kan ikke du lage noe og imponere oss med?
Vis hele sitatet...
Hvis det jeg lager ikke imponerer så legger jeg det ikke ut på nettet. Somregel har jeg vett til å skjønne når ting jeg lager suger
Sitat av Heinrich
Det var jo, øøh bra:P Nei seriøst ass,syntes den var stusselig...kunne sikkert gjort det samme jeg viss jeg var døv og blind..
Sorry
Vis hele sitatet...
Du overreagerer, pluss at du ser dum ut på ett offentlig forum. Gratulerer
Kom ikke fram *20tegn*
Sitat av ponni
Last ned HER
Vis hele sitatet...
404 not found noen som vet noe om hvordan jeg kan rette på dette?
vil se den jeg også!
Sitat av fappaggagga
404 not found noen som vet noe om hvordan jeg kan rette på dette?
Vis hele sitatet...
Fikk sett den nå.

Den var bra den! Men siden jeg har vært så heldig og sleppe å si orginalen har jeg ingenting å sammeligne med.

Edit: Første gang jeg har hørt sangen også og den var lite koselig! Sitter og roer meg ned med Johnny Cash
Sist endret av fappaggagga; 27. april 2006 kl. 17:41.
Hvordan fikk du sett den? Jeg finner den heller ikke:/


EDIT: Fikk streama den i IE..
Sist endret av Olav; 27. april 2006 kl. 17:35.
bra til og være på den alderen må man si, men lørdags pizza låta forfølger meg, men jeg har faktisk ikke sedt orginalen så jeg vet ikke helt hvordan de er mot verandre
Sist endret av Jorgens; 29. april 2006 kl. 18:08.
Jeg synes den nye var like bra..
Det var vel sånn ca. det dårligste jeg har sett. Sånn ca.
Har verken sans for sangen eller filmen.. Greit nok at de var 10-12 og greide å sette sammen det der, men da kunne de heller gjort noe kulere eller originalt?
Og dansinga til gutten var ganske gay.. får håp for hennes del at det ikke er tilfelle
ponni's Avatar
Trådstarter
69 0
Sitat av ponni
Eg er imponert!!! Dette var suoert arbeid og morsom film av to på 10 og 12 år..Stå på og lag fleire filmar. <ser fram til å sjå fleire!!!
Vis hele sitatet...
HAHAHA.... Jeg viste hva folk synest til bror min, så har tydligvis mor mi
gått innpå å skrevet inn sin kommentar på min bruker som er lagret på
PCen hjemme...

Så vel litt drøyt ut at jeg skryter av min egen brors reklame på den måten.
Så den orginale først, også så jeg den "nye"...

Kan ikke ærlig si meg ble særlig imponert, da disse ungene for det meste bare hadde trykker på record og sunget noe helt tilfeldig av sangen på tilfeldige steder... Eneste var han guttungen i slutten, han fikk det til

Var ikke så gale for å ha vært på den alderen, men det var nå ikke det største arbeidet heller... Jeg og redigerte en film i alderen av 12...
Fy F. Bror din var ganske lik deg Magne. Hehe
ponni's Avatar
Trådstarter
69 0
Hehe... Kim e du Blazer?
Ikke spesielt bra, gutten hadde stil da, men det mangla innlevelse og sync (ihvertfall når det spilles av her). Menmen, var sikkert gøy å spille det inn.
Er den tatt ned? linken funker ikke på DL