Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2834
Halla folkens. Begynner å bli en stund siden jeg har posta no i dette forumet, så jeg tenkte jeg skulle vise fram russebussia mi. www.theworldisyours.no

Valid XHTML Transitional, men har ikke orket å rydde opp i CSSen ennå. Viktigste er at den funker så godt som perfekt i alle browsere.

Vad tycks?
Sist endret av Digital Hybrid; 9. april 2006 kl. 13:40.
Herlig design, Jesper! Godt å se russesider som er litt mer originale enn de typiske russesidene. Ser ut til å fungere bra i alle browsere også, bra!

Kult at du har tatt i bruk Ajax, gir litt mer liv i siden...

Bra jobba
Likte siden veldig mye (Y)
Pent til og være russe side..veldig mye amatør sider ute når russetiden kommer..så bra noen legger litt tid inn i sin..

Say hello to my little friend..
http://www.theworldisyours.no/wp-content/uploads/jesper.jpg
Usj, hvordan skal jeg kunne leve opp til dette her da?
Du har satt en høy standard nå, Digi, jeg blir lei meg

Men konge side
Snakkes på Landstreffet?
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
Sitat av duxo
Usj, hvordan skal jeg kunne leve opp til dette her da?
Du har satt en høy standard nå, Digi, jeg blir lei meg

Men konge side
Snakkes på Landstreffet?
Vis hele sitatet...
Takk takk. Seff snakkes vi på landstreffet!
Siden er tydeligvis nede nå, dessverre.
Den ser helt forferdelig ut i browserene mine. Virkelig forvirrende side. :S
Mye tomrom på høyresiden òg
Fonten i newsrammene er litt kjedelig ^^

Men kan tenkes at det ville sett bedre ut uten all tomrommet på høyresiden.
Sjekk ut ekstase05 siden www.ekstase05.no eller com.
Sitat av Kalakov
Den ser helt forferdelig ut i browserene mine. Virkelig forvirrende side. :S
Vis hele sitatet...
Ta deg bryet med å fortelle hvilke(n) browser(e) det er snakk om da
Sitat av Octavarium
Ta deg bryet med å fortelle hvilke(n) browser(e) det er snakk om da
Vis hele sitatet...
sure^^
Firefox 1.0.6 (mac), Safari 2.0.3
Sitat av Kalakov
sure^^
Firefox 1.0.6 (mac), Safari 2.0.3
Vis hele sitatet...
Fungerer utmerket i de browserne på min mac. Da ville jeg tro at det du oppfatter som feil, faktisk skal være sånn. DH bruker jo mac selv.
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
Sitat av Nichotin
Siden er tydeligvis nede nå, dessverre.
Vis hele sitatet...
Servern ribuuta en gang i natt. Sikkert akkurat da du prøvde.

Kalakov: Siden fungerer som pokker hos meg i disse browserne. Send gjerne et screenshot for å motbevise meg.
Stilig, orginal og ganske bra, men den hvite siden "drar" blikket bort fra innholdet, føler jeg.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Genius as always Mr. T ^_^

Sitat av aisLos
Sjekk ut ekstase05 siden www.ekstase05.no eller com.
Vis hele sitatet...
Erm.. egentlig ganske dårlig..
Digger den grunge greia du har gående øverst til venstre på siden

Edit:

Litt subjektiv kritikk: Kutt ut Times New Roman fonten. Jeg liker den ikke
Sist endret av isolid; 10. april 2006 kl. 22:27.
Opera 8.52

Bare for å pirke litt
Skal det gå ann å bla nedover i gjesteboka? Ser at teksten fortsetter nedover men det går ikke ann å scrolle ned.
Sitat av Cybergasm
Opera 8.52

Bare for å pirke litt
Vis hele sitatet...
Sånn er det her også, Windows XP og Firefox 1.5.0.1. Mulig det skal være sånn?

Utrolig kul side i alle fall, veldig gjennomført. Og for all del, ikke bytt ut Times New Roman, den passer veldig bra til siden sånn som den er nå.
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
Sitat av isolid
Digger den grunge greia du har gående øverst til venstre på siden

Edit:

Litt subjektiv kritikk: Kutt ut Times New Roman fonten. Jeg liker den ikke
Vis hele sitatet...
Takk. Den "grunge greia" er det Loud her på forumet som står bak. Ang. fonten er det ikke Times New roman som er tatt i bruk, men Georgia. Synes selv det var den standardfonten passet "hovedfonten" best.

Sitat av Cybergasm
Opera 8.52

Bare for å pirke litt
Vis hele sitatet...
Jau, det er "meningen". Altså, det vil se bedre ut når det er mer innhold, noe som kommer når jeg tar meg tid til det Enig i at det ikke ser helt gull ut.

Sitat av Cybergasm
Skal det gå ann å bla nedover i gjesteboka? Ser at teksten fortsetter nedover men det går ikke ann å scrolle ned.
Vis hele sitatet...
Valgte å ta vekk scrollen da det bare ble stygt. Hvem gidder vel å lese gjesteboken? :P
Litt av pointet med gjesteboken er vel å lese den? Hva med heller da å (om du kan kode), lage til en sånn f.eks max 5 poster som viser, så evt en knapp som åpner den i nytt vindu hvor en kan lese hele om en vil.
Om jeg ikke tar helt feil er det vel mulig å kode litt slik at scrollbaren ser annerledes ut? Evt om dette er en mulighet.

Men syntes det var en spennende side Men somsagt den hvite "tomme" delen, drar på en måte blikket bort, men har ikke noe å tilføye hvordan å fikse dette, da hele siden må bygges opp på ny og det får du ikke lov til
Sitat av møkk
Om jeg ikke tar helt feil er det vel mulig å kode litt slik at scrollbaren ser annerledes ut?
Vis hele sitatet...
...og hvor mange browsere fungerer dette i, du?
Sist endret av Octavarium; 13. april 2006 kl. 22:20.
Det har jeg desverre ikke svar på, har ikke ordnet det selv, men er 70% sikker på at det finnes en eller annen kodesnurt som skal ordne det. Jeg tuklet med det for noen år siden, men ga opp.
Sitat av møkk
Det har jeg desverre ikke svar på, har ikke ordnet det selv, men er 70% sikker på at det finnes en eller annen kodesnurt som skal ordne det. Jeg tuklet med det for noen år siden, men ga opp.
Vis hele sitatet...
Det han mente var at det fungerer kun i IE. Er vel en to-tre enkle linjer CSS.
Ah, men da beklager jeg Oppfattet ikke ironien. *blush*
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Skyfex
Genius as always Mr. T ^_^


Erm.. egentlig ganske dårlig..
Vis hele sitatet...
men safti buss! *jeg hater at vi må skrive 20 tegn når jeg egentlig skulle si at bussen var fid *
Og få øye på Tony Montana når man først kommer inn på en side blir man jo nødt til og lese litt

Behagelig side man kan sitte og lese på. Og bussen ser jo ut til og være godt brukt.
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
Sitat av møkk
Ah, men da beklager jeg Oppfattet ikke ironien. *blush*
Vis hele sitatet...
Har tenkt på det selv, men det fungerer vel kun i IE og Opera (kanskje Firefox). Selvom det er størsteparten av browserne som blir brukt er det alle eller ingen. Har tenkt å lage en liten lenke som viser/skjuler scrollbaren.
Nydelig side, betalte dere mye for galleri scriptet?
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
Sitat av HanZl
Nydelig side, betalte dere mye for galleri scriptet?
Vis hele sitatet...
Galleriscriptet er ImageVuex. Kjøpte lisens på det da det kom ut for to-tre år siden ellerno. Siden da har det forbedra seg ganske. Denne versjonen er kun et slideshow-galleri tho. Tror det kosta rundt 200.-