Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 900
spankingguru
Worner's Avatar
Er Rimonabant lovlig i Norge?

Det står at det funker bra for folk som skal slutte og røyke. Tror dere det vil funke bra for folk som vil slutte med andre ting?


EDIT: Litt info: http://www.forskning.no/Artikler/200.../1094039148.57
Sist endret av Worner; 17. april 2006 kl. 18:40.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Rimonabant er vel en slags.. appetitt-reduserende? Selv "smaker" jeg røyk, både tobakk og cannabis, så kanskje det hadde redusert behovet mitt til tobakk, men tviler på at det hadde hjulpet noen med piller eller sprøyter f.eks. Men ikke vet jeg ¨

Edit1: Hvilke "andre ting" ?
spankingguru
Worner's Avatar
Trådstarter
Med andre ting så tenkte jeg på folk som er avhengig av feks amfetamin og andre stoffer
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Vel, det var mest beregnet på folk med vekt problemer, men det er jo en cannabinoid antagonist, hva er det du vil slutte med?

Edit: Siden vi her mangler den kunnskapen og opplæring som skal til for å kunne gi deg slike svar (hva med å spørre en lege e.l.), så tror jeg ikke vi kommer noe videre..
Sist endret av Dodecha; 17. april 2006 kl. 18:42.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Stoffet er beregnet på vekt-redusering/kontroll, så jeg tviler sterkt på at det kan hjelpe mot amfetamin f.eks. At det hjelper somme til å slutte å røyke er så vidt nevnt i de artiklene jeg finner iallfall

Edit1: Du kan jo f.eks spørre doktoronline.no ?
Sist endret av thomasf; 17. april 2006 kl. 18:45.
spankingguru
Worner's Avatar
Trådstarter
Jeg har ikke tenkt å slutt med noe som helst stoff da jeg ikke er avhengig av noe. (tror jeg)
Tenkte bare det kansje kunne hjelpe andre her på forumet.


Jeg har planer om kjøpe dette i forbindelse med slanking, men er det lovlig i Norge?