Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 587
Leter etter et program, linker eller tutorials på hvordan en kan konfigurere Internett i et lite nettverk med en Windows SBS server. Jeg er blant annet nødt til å la brukerene i nettverket kun ha tilgang til enkelte adresser. Egentlig noe jeg ikke syntes er helt OK, men alternativet er å ikke ha Internett tilgang i det hele tatt. Har holdt på mye med nett før, og har liksom ikke tid til å begynne å lære meg SBS fullt ut for å få til dette. Har naturligvis Googlet, men det sier seg selv at søk på "Internett security" gir forferdelig mye uønskede treff.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Hmm, har du sett på squid og squidguard? Dei er vel noko av det beste som finst på slikt...
Turamann's Avatar
Trådstarter
85 6
Sitat av slashdot
Hmm, har du sett på squid og squidguard? Dei er vel noko av det beste som finst på slikt...
Vis hele sitatet...
Ja, det er akkurat noe slikt jeg leter etter, bortsett fra at vi har Windows SBS server, og ikke et Unix basert nettverk. Jeg fant en squid versjon for Windows, men ikke squidguard.