Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2366
jeg har veldig lyst til å teste dette på katta!
hvor får jeg tak i det? påvirker det alle katteraser? små hunder også kanskje?
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
hvorfor skal du ruse katter og hunder?
Det kalles dyreforskjøk!
Not Penny's boat
argh's Avatar
Tror planten kan fåes på plantasjen.

For en del år siden så kjøpte vi en sånn plante kalt "kattemynte" som ble ble plantet i blomsterbeddet. Vi slepa da katten ut for å se om det var noe reaksjon og gjett hva, det var det gitt. Katten rulla og kosa på planten.

Det skal vel fungere på de fleste katter etter slik jeg forstod det.
Sist endret av argh; 27. mars 2006 kl. 16:02.
Du får kjøpt "katte mynte" som væskeform på dem fleste dyrebutikker.. brukes for å få katten til å vise int.for nye ligge plasser å leker å sånt.
Dem blir helt gale knir og sleiker osv.
Sitat av Thoryllo
hvorfor skal du ruse katter og hunder?
Det kalles dyreforskjøk!
Vis hele sitatet...
Nei det kalles vel heller dyreFORSØK.

ganske gøy å se på katter som har luktet på litt kattemynte
Sitat av The_WEB_KILLER
Du får kjøpt "katte mynte" som væskeform på dem fleste dyrebutikker.. brukes for å få katten til å vise int.for nye ligge plasser å leker å sånt.
Dem blir helt gale knir og sleiker osv.
Vis hele sitatet...
hmm... hvor finner jeg en dyrebutikk i oslo sentrum? (helst vest/majorstua)
Jeg ga også det til katta mi en gang.. de er som forhekset.. :S

Men lurer på om denne " blås røyken fra jointen på katta di så blir den fjern" greia er tøv? Ikke at jeg vil prøve det! Jeg er ingen dyreplager!
en kompis av meg pleide å røyke på katta si.den ble grise fjern gikk å svaja fram og tilbake helle tiden,helt til den ble sulten da sto den og spiste i ca 30min i strek før den gikk å la seg,hehe.trur katta gikk opp 5-6kg på 1måneds tid
spankingguru
Worner's Avatar
Når pappa røyker en jonas så pleier katta å legge seg på fanget hans og stikke huet opp i røyken som ligger i lufta et par ganger
jeg og en kompis har fått hunden min, og begge kattene hans fjerne opptil flere ganger.. vi har gitt de en liten klump sammen med litt brunost. kan ikke akkurat si at det er dyreplaging.. de ser ut som de har det bra hverfall!
--
skal ta meg en tur til plantasjen i morgen, se om de har noen kattemynte frø liggende! hihi
Jeg og en kompis ga imovane til katta, tok mange timer før den funka.. men den gikk å malte og laxa'n et døgn etterpå.
Samma katta ble også tatt på fersken da vi sovna, og det lå en femmer tjall på bordet.. når vi våkna midt på natta stod katta å spiste, den hadde dytta i seg 2g :P Og den kommer alltid når vi sitter å fyrer så... trur den liker det
Sitat av nemesis86
en kompis av meg pleide å røyke på katta si.den ble grise fjern gikk å svaja fram og tilbake helle tiden,helt til den ble sulten da sto den og spiste i ca 30min i strek før den gikk å la seg,hehe.trur katta gikk opp 5-6kg på 1måneds tid
Vis hele sitatet...
Hahaha

Hmm lurer på hva katten ser hvis man gir den hallusinogener