Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 2572
ifølge sladder avisen nettavisen, så kommer TOOL til årets Quart festival. Så langt har ikke Quart ledelsen kommentert noe,men det ryktes også at Depeche Mode også er klare for årets festival!

Djises omfg! Hvis TOOL kommer så pisser jeg på meg.

Hadde vært gull om de la turen innom Roskilde 06 også.
hørte det nettopp, er jo helt sykt da. ingen spor av offisielle greier rundt neste album/turne for tool, så kommer lille norge med nyheten først`?! sikkert fordi de pulte oss forrige gang, på tide! selvsagt tar de (og jeg) turen innom roskilde. og hultsfred. og rock am ring. sammen deftones!!! JAAJAJA.

*ekstatisk
Ville vært helt konge å dra, jeg forguder Tool! Rykter fra toolshed sier at albumet skulle komme i april en gang. Det er forresten ikke kun Nettavisen som har kommet med uttalelsen om Quarten, for den norske fansida til Tool sier at det var snakk om det samme på Absolutt på TV2.
Tool skal vissnok være mer eller mindre sikret, ja. Samme med Deftones, Placebo, Coheed and Cambria, Opeth og The Mars Volta. Tool og C&C skal visstnok være 95% sikre.

Det lover ulovlig bra tilstander der nede i år, og faren for å treffe meg på Tool, Placebo, C&C og selsvsagt Deftones er urovekkende stor...
Hoi! Masse bra jo! Tror nesten jeg må ta turen i år. Pleier det å være rift om billettene, eller får jeg litt tid til å tenke meg om? Når starter salget? Når er det?
n5k: mener du quart eller roskilde?

Jeg vurderer roskilde i år egentlig, men jeg må se hvordan kapitalen er..


Salget har vel startet.
Hva koster egentlig billettene til Quarten? Ble plutselig veldig interessert her.
r33l's Avatar
Trådstarter
Mars volta må vel gjøre opp for seg siden de ikke kom i 05.
fem fulltreffere, så det høres ut som en helvetes festival... men hva er coheed & cambria`? bør det høres?
marjuice, rundt 1500 for ukespass, og 450 for dagspass... Om tool kommer er jeg faen meg villig til å gi 1500 for bare dagspasset !.. gud heng meg om jeg skal være tidlig ute med pass i år!

Placebo, Tool og mars volta kan jeg jo ikke gå glipp av !
Sitat av lachrymolog
men hva er coheed & cambria`? bør det høres?
Vis hele sitatet...
Ja, det bør det så absolutt.
urk, ser ut til at jeg må prioritere festivaler i forhold til nerding dette året ...

har blitt bitt av konsert og festival basillen etter jeg var på gåte konsert nede i oslo.
får vel spare meg opp en 1500 :P
Hørte noe om at de satt opp prisen litt i år på quart, pga de hadde booket Depeche Mode.
Var der i fjor og skal dit i år...Tror detta året blir enda bedre en i fjor..Håper In flames og Arctic Monkyes kommer Tool hadde også vært spennende
▼ ... over en måned senere ... ▼
Å DER var Tool klart :P

http://www.quart.no/template2.aspx?m=1129&amid=8289
Sist endret av frgz; 7. februar 2006 kl. 23:56.
Endelig!
jeg bare på Quarten.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Tool og Deftones på samme festival, er lov å håpe at Deftones får med Maynard for å spille «Passenger», det hadde vært krem. Vurderer nesten festivalsommer i år, ihvertfall få med meg noen vitale dager på min o-store omreise.
▼ ... over en måned senere ... ▼
satan så bra.. lasta ned C&C ista, men fikk bare opp litt rar musikk på en måte.. hørtes ut som om noen 16-åringer sang.. sikkert fått feil, eller.. ?
Jeg gleder meg så mye til Quarten. Jeg og lynzh skal dit. Tool og Opeth spiller samme dag, det må jo bare bli fantastisk.
Sitat av r33l
ifølge sladder avisen nettavisen, så kommer TOOL til årets Quart festival. Så langt har ikke Quart ledelsen kommentert noe,men det ryktes også at Depeche Mode også er klare for årets festival!

Djises omfg! Hvis TOOL kommer så pisser jeg på meg.

Hadde vært gull om de la turen innom Roskilde 06 også.
Vis hele sitatet...
Dem kommer innom Roskilde og, det har vært bekreftet lenge.
For min del syns jeg listene til Quart/Roskilde ser veldig lite imponerende ut hittil hvertfall, for min del vel og merke..
Placebo, Tool, Artic Monkeys, Bob Dylan, Deftones, Guns'n'Roses, Sigur Ròs, og Kanye West er jo ikke en helt ille line-up etter min mening, da vel å merke..
Muse.Pharrel.Artic Monkeys.Placebo.Opeth.Kanye West.Damian Marley.Depeche Mode.Coheed and Cambria.Bullet for my Valentine synes ikke jeg er dårlig lineup til quart.og endaflere kommer
Sitat av Vanquish
Placebo, Tool, Artic Monkeys, Bob Dylan, Deftones, Guns'n'Roses, Sigur Ròs, og Kanye West er jo ikke en helt ille line-up etter min mening, da vel å merke..
Vis hele sitatet...

Guns'n'Roses kommer nok ikke. Aner ikke hvor du har fått det fra, Quarten er sikkert for liten festival for dem.
Sitat av Noctie
Guns'n'Roses kommer nok ikke. Aner ikke hvor du har fått det fra, Quarten er sikkert for liten festival for dem.
Vis hele sitatet...
De kommer på Roskilde var det nok han mente
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Heyho folkens. Quarten er ikke langt unna nå. Noen herfra som skal på Quarten? NFF-Hookup@Quart06 også (skamløs ripoff av Kackoo sitt forslag for Roskilde)
I'M Going^^ Kommer til å bli off the hook i år
Epleplukker
Jeg skal!! =) (20tegn.......)
Jeg skal også på quart! Skal stå å hive på armbånd på folk på tirsdag og torsdag. Kanskje jeg treffer noen freaks da
Xylo, ikke ha for store forventninger
Hm, ser da ut som det er noen få som skal iallefall. Prøve å få til NFF-møte noen plass?
Okaj, drar nedover til det glade Sørland i morgen en gang. Vet ikke hvor mye jeg får vært på nett etter jeg har dratt.. Så er det noen interesse for NFF-Hookup i Kristiansand under Quarten i år?
viss noen av dere her har vært på quart campen.. veit dere om det er mye polti og vakter som går rundt og passer på? tenkte på om det er stress å fyre der eller ikke.
Folket! Jeg så TOOL på Roskilde nå lørdag, og fy faen dere (vi) har mye å glede oss til! nå er lyd- og lysfolket mye bedre på roskilde, men tool var TIGHT!

p.s: Placebo og Opeth var og ganske så drøy dyktige. Gled dere til tirsdag!

p.p.s: vet ikke om dere har fått det med dere jeg , men det er gratis tog til Quart fra www.hennig-olsen.no . ikke godt å si om det er forsent nå da de må sende en t-skjorte, eller om det er fullt, men verdt en titt...
Oii. Jeg skal på Quarten. Gleder meg som en liten unge
Genialt så langt iallefall
Stikker bortover nå. Få med meg Atmosphere, Damian Marley og Grime All-Stars