Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 3860
Heisann!

Erowid sier: "If an acid extraction is performed on mescaline containing plant material, different forms of mescaline are produced, depending on the acid used. If hydrochloric acid is used the result is mescaline hydrochloride. If sulphuric acid is used, the result is mescaline sulfate. If citric acid is used, the result is mescaline citrate. And if acetic acid (vinegar) is used, the result is mescaline acetate. Each of these forms has a different molecular weight and therefore dosage...as well as having a different level of soluability in water (the more soluable it is in water, the more mescaline will be extracted from the plant material in an aqueous extraction)." (Erowid, 2005)

Dersom jeg rent hypotetisk skulle få tilbud om å kjøpe mescalin i flytende form, er det da sannsynlig at det faktisk er det jeg får? Vet at mescalin ofte blir solgt i form av sukkerbiter eller som tørkede pellets, men finnes det i veskeform også?

Vær vennlilg å ikke svar om du bare har som hensikt å opplyse meg om at drugs are bad, mkay. Det er lov å søke informasjon.
det har blitt solgt ukjente research chemicals under navnet "flytende mescalin" her i oslo, sånn at du vet det.
Tror det var noe i 2c-ettellerannet. Husker ikke hvilke av dem det var.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Det er i dag direkte usansynlig at du får tak i meskalin, flytende eller ei. Skjønner forresten ikke hvorfor de skulle distribuere det flytende, det er jo mye enklere å håndtere kapsler osv. enn flytende veske.

Meskalin har forresten ikke vært noe utbredt de siste 30-40-årene, da doseringene på dette er rimelig høy i forhold til andre stoffer. Eneste måten jeg ser for meg at du kan komme over meskalin er ren plantematerie (kaktus), men det er vel ikke så utbredt på det svarte marked da det tross alt er mulig å bestille fra seriøse bedrifter på nett (dog ulovlig i Norge).
Muscimol: Det er ikke så vanlig å ha meskalin i sukkerbite. LSD derimot, var vanlig
å dryppe på sukkerbiter en gang i tiden. Det er sikkert folk som gjørdet enda, hvis de
har flytende LSD.

Jeg må få slutte meg til Tias å si at det er utrolig liten sannsynelighet for at du skal
komme over ren meskalin. Ta alle tilbud du får om å kjøpe meskalin med en stor
klype salt.
Sitat av felix_poker
Jeg må få slutte meg til Tias å si at det er utrolig liten sannsynelighet for at du skal
komme over ren meskalin. Ta alle tilbud du får om å kjøpe meskalin med en stor
klype salt.
Vis hele sitatet...
Hvorfor? Det er (var) ganske vanlig å distribuere meskalin på andre medier, siden det er i plantesaften man finner det.
Videre så har vi flere kaktustyper i Norge som inneholder meskalin. Noen av de får du faktisk kjøpt på Plantasjen.

Til info.

G.
Isåfall, hvilke?
....................
Nei, jeg blir oppgitt av deg Stealth! La oss alle ta turen på plantasjen og kjøpe noe meskalin-innholdig kaktus.

Stealth: Er du utdannet botaniker eller? Isåfall, så ber jeg deg lese skolebøkene dine om igjen. Du må slutte å komme med feilinformasjon.
Sukkerbiter finnes enda. Er ikke vanlig da. Men jeg har ihvertfall blitt tilbudt det et par ganger.
Men som sagt over, de inneholder lsd, ikke Meskalin
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Aldri i livet om du får tak i meskalin av mainstream dealers, er i såfall en fyr som har laget for eget bruk / liten omsetning, og selger internt i Norge.
Kaktusen som har mescaline i røttene sine heter Peyote( http://peyote.org ),
og vokser bl.a. i Arizona, der finnes det bl.a. peyote kirker.
Finnes jo flere enn bare Peyote som har meskalin da. San Pedro og Peruvian Torch inneholder også meskalin. Vurderer å kjøpe meg en liten San Pedro og Peyotekaktus. Da burde jeg ha første tur om 5-6år og andre om 10-15år. De kaktusene bruker ekstremt lang tid på å vokse.
Men klarer du å få dem til å vokse her? Jeg hadde en helt vanlig kaktus her,
og en sommer vokste den noe enormt, men på vinteren døde den.
Skal ikke være noe mer vanskelig enn vanlig tror jeg. Så lenge man tar var på den, og passer på at forholdene er gunstige tror jeg ikke det skal være så vanskelig. Men, man kan jo alltids ha uflaks.
Kaktuser skal jo være noen av de enkleste plantene en kan ta hånd om. Iogmed at de krever så lite vann og slikt.
Vanligste stoffet å få under navnet Meskalin her til lands er 2C-B. Gøy det òg da... Men vil du være sikker på å få ekte mesk bør du årne deg en kaktus og foreta en ekstaksjon. Det er jo ihvertfal gøy! Sist jeg sjekka fikk du kjøpt fem år gamle Peyoter i Køben for 300 spenn eller no..
Tror ikke det var Mescalin du fikk der. Ettersom dosene på mescalin er 100 mg+ http://www.erowid.org/chemicals/mesc...ine_dose.shtml Ville ikke dette fått plass i en sukkerbit. Husker også at det ble solgt, "meskalin sukkerbiter" i Bergen høsten 2001, men tror konklusjonen ble at det var flytende LSD.
Sitat av Schizoma
Nei, jeg blir oppgitt av deg Stealth! La oss alle ta turen på plantasjen og kjøpe noe meskalin-innholdig kaktus.
Vis hele sitatet...
aiaiai... se litt lenger opp i tråden her.. det er flere som "tror" at man får kjøpt meskalin holdig cacti på plantasjen jo! Sikkert bare jeg som er dust!
Seriøst, det selges flere typer cacti her i landet som inneholder meskalin!!!
Det som er tingen er at meskalinet sitter KUN i blomsterknoppene, og hvor ofte har du sett en cacti blomstre??


G.

PS! Kom bare med litt info ang. noe jeg har greie på jeg....
Sitat av stealth
Det som er tingen er at meskalinet sitter KUN i blomsterknoppene, og hvor ofte har du sett en cacti blomstre??
Vis hele sitatet...
Hva slags kaktus tenker du på? Så vidt jeg vet sitter meskalinet i "kjøttet" på både peyote og San Pedro.
Som Schizoma sier ville ikke en dose meskalin ha fått plass i en sukkerbit. En threshold dose er 100mg.
http://www.erowid.org/chemicals/mesc...ine_dose.shtml

stealth: Du har øyensynelig ingen anelse om hva du sankker om. Du må bare slutte med en gang å spre slik feilinfo. Det er uansvarlig og kan fort lede til at noen skader seg.

Du sier at meskalin bare sitter i blomsterknoppene. Dette stemmer ikke. Riktignok har peyotekaktusen mest meskalin i sine "buttons", ikke i røttene slik fxxked skrev, men når det kommer til andre meskalinholdige kaktuser er det kaktuskjøttet som inneholder de psykoaktive alkaloidene, deriblant meskalin.
http://www.erowid.org/plants/cacti/cacti.shtml
http://www.erowid.org/ask/ask.cgi?ID=2942
Hvis du leser litt her så vil du se at det alltid er kaktuskjøtt som blir brukt.

Det selges heller ikke kaktuser som inneholder nevneverdige mengder meskalin her i Norge så vidt jeg vet (og jeg vet en del om temaet). Siden du har så god greie på dette kan du jo si oss hvilken type kaktus det dreier seg om?

"Cacti" er den engelske flertallsformen for cactus, så det blir helt feil å si "en cacti", som du sier. Og, ja, jeg har sett mange kaktuser blomstre. Det er slett ikke uvanlig.
Takk for svar alle sammen. Da konkluderer jeg med at det er ett eller annet kjemikalie som er halusinogent, men ikke mescalin. Ergo blir det intet kjøp
Muscimol: Det holder jeg med deg i.
Finnes masse gøye kjemikalier også da.
Men der som alle andre plasser, spessielt der, så må en vite hva en får i seg.
▼ ... over et år senere ... ▼
er det noen som vet hvordan man trekker ut meskalinet fra kaktus kjøttet?
Sitat av intreserte
er det noen som vet hvordan man trekker ut meskalinet fra kaktus kjøttet?
Vis hele sitatet...
Hved en ekstrahering of course

De har mange bra tips her: http://www.dmt-nexus.com/forum/Defau...?g=posts&t=735, å en knall video også!
Sist endret av twisted shroom; 13. juni 2008 kl. 14:47.
Takker så mye, twisted shroom