Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 940
Jeg satt ei natt og kjedet meg, så tracket en aldri så liten remix av Tir ná noir. Slutten på låta kan vel diskuteres, men sånn overall, så syns jeg selv at det ble et noenlunde akseptabelt resultat. Låta er tracket i Skale Tracker.

Lastes ned her.

Tar imot feedback med takk
Remix og remix... Det var nå heller en halvslakk (og nokså stygg) trackerversjon av den vakre sangen.
demoscene
zaronix's Avatar
Trådstarter
Remix og remix.. ble vel å ta litt hardt i kanskje..men hvertfall, min egen versjon. Synd den ikke falt deg i smak.
hvorfor gjøre en fin sang stygg?
den låta falt ikke akkurat i min smak
Originalen er jo helt konge. Finn en annen sang og trakkaser den!
El-Gitar inn ca. midt i låta passer jo ikke. Den sangen skal være rolig.
Pianoet er altfor staccato. Prøv og få det mer rolig og drøy sangen. Litt laidback stil.
▼ ... over en uke senere ... ▼
I starten var det en midi, så ble det bare en masse bråk og effekter. Det var litt kult, men du burde jo droppe den jævla beatboxen. Slitsomt, å egentlig veldig stygt til slutt. Men det er et potensiale der. Ro ned effektbruken noe, å stram inn i egoet.

Dessuten så var avslutningen helt grotesk
Sist endret av Thedeeq; 9. desember 2005 kl. 15:34.
Off off....Sorry men dette var fælt. Og det så var en så fin sang. Tror jeg kjører den nå for å få en balanse
Heller gi litt konstruktiv kritikk enn å klage på han da, som noen gjør.
demoscene
zaronix's Avatar
Trådstarter
Hehe, I take the point here Menne, takk for kritikken anyways ! Mye å jobbe etter her hvertfall ser jeg !
Spesiell.. ikke fæl.. men spesiell..
Sangen begynnte relativt dårlig. Dårlig lyd på keyboardet og det ble fort kjedelig å høre på. Satt og ventet på at flere elementer skulle komme til, noe som forsåvidt skjedde, men det tok sin tid. Den trommesaken bør du og gjøre noe med. Da gitaren satt inn for fult ble jeg faktisk litt positivt overrasket. Synes det var ganske kult, og resultatet var egentlig mye bedre enn det jeg hadde fryktet etter å ha lest det som står her.
Jeg holder meg til originalen. Men det var et sporty forsøk, det skal du ha