Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1114
Okai, nå som vi alle har lekt oss med Pandora så tenkte jeg kanskje det var lurt å lage en liten tråd for hva folk liker å høre på der, hva som anbefales osv.

Vet jo at det er mange forsjellige musikksmaker, men f.eks. hvis jeg vil høre på chill musikk så søker jeg etter litt cafe del mar, litt rock så blir det maiden eller metallica.

Også er det jo et så genialt program siden det har introdusert meg til en del nye artister innenfor sjangrene jeg liker.

Så det jeg også tenkte var at hvis man har noen godbiter man bør søke etter, gjerne skriv hvorfor og når man bør høre på dette.

Jeg har f.eks. er veldig glad i Jack Johnson, og fant mange artister på min JJ radio som jeg nå hører endel på!

Og ja, admins, hvis dette var enda en elendig tråd fra bamsefar så slett den
Et kjapt søk på Sugarhill Gang og Burning Spear ga meg to fantastiske stasjoner. Etter litt info om hvilke sanger jeg likte og ikke likte går det meste glatt.
Den ene med chill reggae, den andre med funky old school hip hop.


*sniffsniff* Jeg lukter listetrådsblod!
hmmm.. ja du kan så si! var kanskje noe sånt jeg tenke på (listetråd) Uten å røpe meg mener jeg...

Men tror det er lett å gå seg vill i pandoras jungel av musikk! jeg for min del begynner å få mye å gjøre på jobben, siden jeg sitter å leker med pandora myye!
Jeg søkte opp Apoptygma Berzerk, og fikk opp masse bra rock fra 90-tallet! Storkoser meg med den kanalen! I like/ I Don't Like-funksjonen er helt konge!
Irriterte meg litt når jeg hadde laget meg en Dream Theater stasjon, og etter den første sangen så kommer Dimmu! LITT annen sjanger vil jeg si... Dream Theater og Dimmu Borgir er ikke veldig likt! Men det er vel kanskje hele poenget? At den skal introdusere deg for andre sjangere??
Det er da du bare skal si at du ikke liker denne sangen (selv om du kanskje liker dimmu, men ikke vil høre det på denne stasjonen) så vil den etter noen sanger ha klart å luke ut det du liker og ikke liker! *smil*
Min valgte artist for tiden er "Andain". Nydelig musikk, men problemet er at den har relativt få sanger som matcher Andains stil. Det kan derfor bli litt ensformig etter hvert
Hørte et band som het Brookhaven på en radiostasjon hvor jeg søkte etter Mogwai, så jeg laga meg like greit en egen brookhaven-stasjon. Begge er proppfulle av nydelig, nydelig post-rock.
Foreslår egentlig at man ikke adblocker reklamen som har kommet på pandora.. Det gjør jo ingenting når den ligger i bakgrunn, og de tjener jo penger på at den laster den inn..

Er redd de kan legge inn reklame mellom låtene hvis vanlig reklame ikke funker..
koser meg med children of bodom stasjonen min, kom en ufattelig kul tysk sang, den titter inn i blant, men har ikke sett den på lenge nå Maiden er jo heller ikke å forby
må si jeg likte chick corea - kanalen, tord gustavsen - kanalen og jaga jazzist - kanalen!
Sage Francis og Swollen Members er to fine kanaler innenfor hiphop-sjangeren!