Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 723
Noen som vet om noen greie program som kan ta opp alt jeg gjør på dataen? Prøvde med WM Recorder. Men der kunne du bare ta opp film og lyd.

Jeg vil et program som tar opp alt på skjermen, startmeny og alt.
MatchWare ScreenCorder er bra

ScreenCorder uses the latest compression technology and exports to AVI, Animated GIF, WMV streaming video format and now includes brand new Flash® export!

Streaming web video technology helps you to deliver your message quickly and effectively from your website to your target audience. With ScreenCorder WMV screen recordings, visitors to your website won't need to download a separate program or plug-in. Videos are automatically displayed on any PC or Mac supporting the WMV format.
Vis hele sitatet...
Du har et program som heter Camtasia Studio og et som heter Snagit!
Samme produsent på begge.
Anbefaler Camtasia studio for alle penga
dette har forresten vært oppe før
Hvis du skal ta opp mens du spiller også så anbefaler jeg fraps...men til å ta opp alt utenom spill så anbefaler jeg det samme som thomaseh
Takk for hjelpen, Camtasia Studio funket veldig bra!
Fraps og SnagIT som nevnt tidligere..