Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 478
∮ F dr = 0
Jeg har et tv-kort og antennekabler for tv lagt om rundt i huset til 2 forskjellige tver med splitter. Så lurte jeg på om jeg får sendt ut signaler fra dataen til antenne "nettverket" ? Jeg får kobla kabelen på tv kortet. men om jeg får sendt ut signaler med et program, og tune inn frekvensen på tven og se filmen som jeg spiller av på datan.

Vet ikke helt om det var så lett forklart. Men håper noen tolker det rett
i teorien er dette mulig.. du skal bare skru på tv ut også plugge inn i "inn kontakten" så skal det legge seg på en frekvens.

i praksis så er dette et helvette og få til tror jeg, ville ringt en tv butikk hvis jeg var deg
▼ ... over en uke senere ... ▼
www.clasohlson.no/ selger noe de kaller en RF-modulator med Scart-inngang, tror det er løsningen;
en s videokabel fra skjermkortet til en s video til scart overgang også scartovergangen i RF-modulatoren
Søk på 38-1207 når du kommer inn på siden