Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 596
Har plutselig fått et stort problem med Limewire. Bruker alle mulige download programmer, bla bitlord osv. Men når jeg skulle åpne limewire i dag så klikka hele dritt maskinen. Jeg får loada programmet, kommer inn og er connected. Men så plutselig slår det "bluescreen" opp på hele skjermen og pc'en slår seg av! Har prøvd å avinnstalere og instalere på nytt. både pro og vanlig verson. men det skjer det samme hver gang. Men kun med limewire! Noen som er en kløpper her som kan hjelpe meg ut av knipa?

Reegards Nicyboy
kommer bluescreen opp prøver pcen fortvilt å si deg noe. les meldinga du
Nicos's Avatar
Trådstarter
62 2
Nå fikk jeg sett denne meldingen.. Hjalp meg ikke så mye.. hehe..
Men dette stor det ihvertfall:

DRIVER_IROL_NOT_LESS_OR_EQUAL

W22N51.SYS Adress: F6A4A988

Sier dette dere noe??

Takk Takk
Det står noe her. Leste ikke gjennom alt, men du kan skjekke det ut: http://forums.gnutellanews.com/showt...threadid=30807

Ellers gir google en del forskjellige resultater, skjekk det opp.
Nicos's Avatar
Trådstarter
62 2
Takk skal du ha. tror det hjalp. oppdaterte driveren på "intel 2200BG Wireless" nettverks kortet.. Håper den forbanna blå skjermen ikke komme igjen...

takk igjen...