Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 694
Dette er kanskje en tåpeil tråd i manges øyne, men jeg starter den for jeg rett og slett ikke har peiling. Damas fødelsdag nærmer seg med stormskritt, og siden dette er mitt første seriøse forhold har jeg absolutt ingen peiling på slik.

De fleste vil nok si smykker/ringer, men hun bruker ikke så mye sånn, og jeg vil ikke gi henne noe som bare havner i en skuffe, så da blir det mer eller mindre uaketuelt.

Parfyme er også en ide, men jeg vet ikke helt om jeg våger, og er redd for å kjøpe noe hun ikke liker her også.

Så jeg ønsker å kjøpe noe hun kan bruke. Tenkte litt på mp3-spiller, men det blir litt dyrt hvis jeg skal kjøpe noe "skikkelig".

Så er det noen som har idèer, råd eller forslag til meg?

Kan vel også nevnes at hun blir 18.
Kjøp en mp3 spiller, det var det jeg skulle foreslå som forslag før jeg leste hele posten din.
koster jo bare 300 spenn på elkjøp eller clasohlson
Joda, men ser helst for meg en harddisk-basert mp3-spiller (Ipod e.l.), da disse har endel større lagringskapasitet i motsetning til de med minnekort.

Problemet med disse er at de gjerne koster noen tusenlapper.
Kjøp masse wonderbaum hvis hun får billappen snart