Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1768
Åssen får jeg sånn stamme som sier det? no program som kan kobles med e-mailen min kanskje? hels msn da jeg har msn e-mail. Så en film der e-mailen sa "mail, motherfucker!!" med stemmen fra Mr T fra A-team... holdt på å knekke sammen...
Vel hvis du går på alternativer-->lyder i msn så kan du vel bytte ut lydene der..


http://home.no.net/elegull/mailmotherfucker.wav --- btw..
Sist endret av ||viper||; 11. juli 2005 kl. 00:34.
Det er ikke verre enn å gå på lydinstilllinger i windows, finne "ny mail i messenger" og endre lydklippet
eller om du gjør som meg og bruker opera så har opera en fet mail klient innebygd som også lar deg legge til lydspor når du får mail.. da kan man f.eks bruke "mail mafakka!" som de bruker i Eurotrip ..
og den finner du her: home.no/ztaale/mail66.wav
Sitat av boogeyman
Åssen får jeg sånn stamme som sier det? no program som kan kobles med e-mailen min kanskje? hels msn da jeg har msn e-mail. Så en film der e-mailen sa "mail, motherfucker!!" med stemmen fra Mr T fra A-team... holdt på å knekke sammen...
Vis hele sitatet...
Offtopic: Jeg kan garantere deg at det ikke er Mr T. Først og fremst fordi hans stemme høres ikke slik ut. Også har du det faktum at Mr T aldri sier "mother fucker", fordi han synes det er støtende å si det, og han sier "sucker" i stedet.

(Bruker "mail mother fucker"-waven i Mozilla Thunderbird, og har gjort det siden jeg så filmen )
gaar det ann aa faa lyd til outlock
Sitat av KillMe
gaar det ann aa faa lyd til outlock
Vis hele sitatet...
Kødder du ? Du kaller deg KillMe og bruker outlook, men må dessverre skrive æøå med aa, ae og oe. :-) Men ja, du kan naturligvis det. Sjekk instillingene.
er d ikke bra :P lol vist du har et bedre prog saa ... off topic er i spania saa her blir d ikke noe av d, spansk tastatur:S men takk