Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 3491
Sitat av Scha
Det holder heller ikke å gi en jente vin, så får man pule henne. Slutt å tenk så kort.
Vis hele sitatet...
Ja for du vet vel alt om å sjekke damer? Hun mente faktisk ikke "gi henne vin og bang bang bang!"

Er ganske sikker på at Yuna snakket om å lage god mat for en jente du har møtt, og kanskje ha litt vin med maten. Og om du tror at du skal få "bang bang" så tidlig, så er du på jakt etter "feil kvinnfolk". Jeg håper for all del du ikke forventer å få et ligg med en gang du har møtt dama og sagt hei.

Men men, jeg skal ikke syte. Utrolig daff tråd dette her, om du føler deg så jævla nedfor.. så GJØR NOE MED DET! ikke heng her på forumet og syt..
Å si "gjør noe med det" er heller ikke så hjelpsomt. Grunnen til at man er nedfor er som regel fordi man ikke vet hva man skal gjøre. Hvis det var enkelt å "gjøre noe" for å få humøret på topp, så ville vel de færreste hatt nedturer. Jeg skulle gjerne likt å vite hva dette "noe" er.
Sist endret av Siri; 28. juni 2005 kl. 19:23.
Det er opp til enhver å finne ut, skal du la andre hjelpe deg opp ifra hvert jævla høl du faller ned i igjennom hele livet? Du ble utstyrt med en hjerne for en grunn. Tenk litt...
Jeg mener ikke at man skal forvente hjelp fra andre, men jeg mener at det ikke er såpass enkelt å bare finne på noe som straks gjør livet bedre. Folk kan gjerne si "prøv nye ting, prøv fallskjermhopping, prøv fotball", men hvis man er langt nede og ikke har den helt store gnisten, så vil antakeligvis ikke disse tingene være særlig forlokkende uansett. Hvis man trodde at dette var en ting man helt sikkert ville elske, ville man sikkert begynt med dem for lengst likevel, og det kan være hardt å komme i gang med noe hvis man tross alt har mistet lysten til å gjøre noe som helst.

Det hjelper sikkert lite å skrive dette uansett, da man nesten bør ha vært der for å skjønne det, men det er ikke bare helt enkelt å dra seg opp på beina igjen.

Jeg skaffet meg en samboer, det hjalp i massevis, men det er heller ikke så enkelt å si "skaff deg ei dame". Hvis man er litt for lite kresen vil man neppe ende opp med noen som gjør livet bedre særlig lenge uansett.