Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1584
Mobile clubbing, vet ikke om det var flere enn meg som leste dette i Aftenposten. ( http://www.aftenposten.no/nyheter/ur...cle1057354.ece )
ganske genialt konsept:
"Det er en vanlig torsdagskveld på en av Londons undergrunnsstasjoner. Så blir klokken 19.22 . . ." Om ikke lenge vil dette trolig også komme til Oslo S, moro eller hva? Høres ganske idiotisk ut, men tror godt jeg kan ta en liten tur til Oslo for å oppleve dette.
Skriv dere på listen www.mobile-clubbing.com, så kommer dette til Norge snart.
Dette høres da kult ut :P

Btw: Pcen min crasher hvis jeg kobler iPoden til, prøvd andre pcer og. Er det lurt å formatere den i knoppix?

Får vel prøve en gang når iPoden min virker igjen.
Jeg er like interesert i pillow fight club
Det ble faktisk tatt opp i Dagbladet for omtrent et år siden om jeg ikke husker feil... Genialt konsept i grunnen.
Husker jeg vurderte å starte et norsk mobile-clubbing nettsted, men det gikk i glemmeboka.
Trådstarter
blir gjerne med på et norsk nettsted, har domene som vi fortiden ikke bruker til noe :P noen som er med?
hehe, dette skal jeg faanmeg ta gjennom repeat...!
kreativ nerd
devotio's Avatar
Sitat av jepser
Det ble faktisk tatt opp i Dagbladet for omtrent et år siden om jeg ikke husker feil... Genialt konsept i grunnen.
Husker jeg vurderte å starte et norsk mobile-clubbing nettsted, men det gikk i glemmeboka.
Vis hele sitatet...
Har bodd der i snart et år uten at jeg har merket noe til dette fenomenet. Sikker på at det var London?

Uansett kan jeg egentlig ikke tenke meg britter som så løse.
Ganske sikker på at det var London ja, men er jo en stund siden er ikke helt sikker.

Blir forøvrig med på å starte et norsk nettsted, selv om jeg ikke har no penger å bidra med da.

Edit: for de som har pluss på dagbladet.no ligger artikkelen jeg snakket om her: http://www.dagbladet.no/tekstarkiv/a...ile%3Bclubbing
Sist endret av jepser; 12. juni 2005 kl. 23:57.
Trådstarter
Sitat av devotio
Har bodd der i snart et år uten at jeg har merket noe til dette fenomenet. Sikker på at det var London?

Uansett kan jeg egentlig ikke tenke meg britter som så løse.
Vis hele sitatet...
Kanskje ikke så rart om du ikke fått med deg dette. På Aftenposten sine sider blir det omtalt som en "hemmeligklubb", hvor du føler deg spesiell siden mange ikke forstår hva de driver med. Altså er dette bare for de som driver med det
, poenget er også at det ikke skal skje så ofte.
Klokkeslettet er også veldig tilfeldig.
Sist endret av zeronz; 13. juni 2005 kl. 12:47. Grunn: Sendt mail til eieren av mobile-clubbing.com
kreativ nerd
devotio's Avatar
Sitat av zeronz
Kanskje ikke så rart om du ikke fått med deg dette. På Aftenposten sine sider blir det omtalt som en "hemmeligklubb", hvor du føler deg spesiell siden mange ikke forstår hva de driver med. Altså er dette bare for de som driver med det
, poenget er også at det ikke skal skje så ofte.
Klokkeslettet er også veldig tilfeldig.
Vis hele sitatet...
Fortsatt, har tatt tuben en god del ganger.
Trådstarter
da er det bare å møte opp på Wimbledon, The Plaza, 4 juli, klokka 17:53. for da har du sikkert gått glipp av noe før.
ser jo genialt ut da..

er vel lenge til det kommer til trondheim thou..
Trådstarter
i første rekke sende jeg en mail til de jeg tror står bak siden, jeg ikke tar helt feil fant jeg riktig adresse. så får vi se hva de sier, og de orker å skrive opp en dato for Norge
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Dette her må virkelig oppleves altså. Noen som kan arrangere noe sånt i bergen? Torgalmenningen en fuktig kveld i sommer!!!Hadde vært flott.
Trådstarter
Alle der ute hvor vil dere ha dette i Oslo?
Jernbanestasjonen?
Busstasjonen?
Kjøpesenter?
Dere bestemmer!
For ein kul ide!
Må prøva å få noko sånnt i Noreg og!