Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 960
Leter etter et morsomt gammelt snes spill! Husker ikke hva det het!
Det likner veldig på dette spillet -> Bubble Trouble
Målet med spillet er å skyte kuler slik at de blir mindre og mindre og tilslutt blir borte! ^^;;
Super Pang kanskje?

Scha
Bust-a-Move?
Mener dette faktisk heter "pong!". Det er mulighet for 2 spillere, det er 2D.. man springer og skyter baller så blir dem mindre og mindre. Våpnene ligner på harpuner med tau knytta i etc. Har jeg rett?
Kinseek: Når blir kulene MINDRE i bust-a-move (puzzle bubble).
ch0izz: pong er vell ett "litt" eldre spill Du tenker på Pang (Super Pang), men jeg kan seff ta feil, iom at dem ofte gir spillene forskjellig navn i forskjellige deler av verden (skjer ikke så mye nå lengere).

Scha
Jeg vet at pong også er et utrolig forelda spill som foregår med to "pinner" på hver side som sender en ball frem og tilbake. Men jeg mener å huske at det enten het "Pong!" / "Pang!"
RayMonk's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av Scha
Super Pang kanskje?

Scha
Vis hele sitatet...
Takker og bukker!

*Bøyer seg i støvet for din gode hukommelse*
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ah, ja det heter super pang, brukte å spille det på amiga. Morsomt spill.
Jævla tøft spill! Blitt helt hekta nå.. Damn de gråe kulene!
det spilte jeg mye før var kjempehekta og haddekurert meg selv og så kom det igjen blir mye av dette i nærmeste fremtid