Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1098
noob killer
elukS's Avatar
Hei der.

Jeg og kona skal til Bodø i sommerferien og da lurte jeg på hvor det er mulig å koble seg opp på nettet, forhåndsvis trådløst pga. laptop.

Er ikke ute etter noe hotspots på usikra nett, men mer som internetkafeer, bibliotek eller lignende.

På forhånd takk.
Ingen som jeg vet om. Enste som er gratis nett, er jo de gamle pcene i bibloteket :P
noob killer
elukS's Avatar
Trådstarter
trenger ikke være gratis
De er uansett alltid i bruk av flyktninger. ^^
Bonjævel
Marjo's Avatar
Var innom en café i Bodø som hadde wlan, mener å huske at den het Kafe Kafka.
En Kopp som er på SAS-hotellet har også wlan. I tillegg har du jo en nett-kafé som ligger litt utenfor byen, på Langstranda. Husker ikke om de har wlan slik at det er mulig å ta med bærbar, har bare leid pc der en gang.
http://www.google.com/search?num=75&...B8k&lr=lang_no

http://www.hotell.no/index.jsp?frame...9&language=nor
Velkommen til Bodø. Fin by, men blåser *host* litt Ta deg en tur på flymuseet. Du kan ikke misse det.
noob killer
elukS's Avatar
Trådstarter
Takker for hjelpen.

@NEFfer'n: gammlingen er fra bodø, så jeg har vært masse der, har faktisk planlagt en tur på flymuseet ernoen år siden jeg var der sist.
Wlan utenfor Peppe's i Bodø

Hører rykter om at det skal være en høvelig bra linje
Har ikke de fleste statoil stasjonene wlan? Synes jeg kan huske de hadde en kampanje for det i sommer.
Sitat av Cybergasm
Har ikke de fleste statoil stasjonene wlan? Synes jeg kan huske de hadde en kampanje for det i sommer.
Vis hele sitatet...
De hadde en kampanje som sa det ja, men i alle statoilstasjonene jeg har spurt i har dem en gang ikke hørt noe om at de skal ha wlan der.
Sitat av elukS
Takker for hjelpen.

@NEFfer'n: gammlingen er fra bodø, så jeg har vært masse der, har faktisk planlagt en tur på flymuseet ernoen år siden jeg var der sist.
Vis hele sitatet...
Da sees vi sikkert. Jeg er på simulator. Velkommen skal du være.
www.luftfart.museum.no - mer info om vårt nasjonale luftfartsmuseum.
Min Plass, Peppes & Grand Hotel, Skagen Hotell..

Bodø er en drittby, velkommen :P