Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 10029
Klarer meg enormt fint uten drikking og festing. Liker meg bedre når jeg har en god film, god mat og litt snacks. Har ikke trangen etter å komme meg ut å drikke meg dum.. Kino er en genial lørdags-aktivitet.
Jeg klarer egentlig ikke la være å drikke i helgene, og det hender det kan bli et par ukedager og.
Så lørdagskvelden min blir fort veldig bedugget, hvis jeg ikke ble for bedugget fredagskvelden.
"Rolig alkoholfri lørdagskveld" blir fort veldig trist synes jeg...
Synes det er tåpelig når folk sier at det ikke går an å ha det kjekt uten drikking. Det går veldig fint an.
Ja, jeg kan nyte en kveld alene foran dataen like godt som de som er ute i byen og raller.
Dette gjør jeg ofte - sitter hjemme og fikler på dataen, så kjører jeg ned i byen og snakker med kompisser uttafor kababsjappa etter stengetid. Fungerer for meg!
mhm, enig med du.
Jeg er drita lei av samme opplegget hvær Lørdag.
vors først, så en tur på byen (hvor det som regel ikke er så mye folk) og så er det å finne ride hjem.
Blir fort kjedelig med rutine fylla.
Derfor kan jeg lett ha det like morro med film og pottis på en lørdag.
Men nå som sommern kommer blir det sikkert en del grillfester og slikt, forandring fryder.
Sitat av soetnos@dANI
Synes det er tåpelig når folk sier at det ikke går an å ha det kjekt uten drikking. Det går veldig fint an.
Vis hele sitatet...
Er bare slik det er blitt etter at det tidligere var oftere speed eller knips i tillegg i helgene.
Resultatet av det blir at du fort føler noe mangler hvis du ikke drikker i helgene.
Personlig så sliter jeg med å gå ut og treffe mennesker og ha det kult uten rus. Men det er nå meg.
Egentlig lese på eksamen, men /. er mer artig.
Jeg gjør som de fleste andre her, ut og drikke hvis noen har folk. Hvis ikke blir det ofte litt poker med kompiser, film, eller bare være med dama. Sitter aldri alene på helgekveldene, men pleier å komme innom nFF på kvelden hvis det ikke blir for sent.

Denne helgen spilte jeg poker på fredagen (tjente 200 kroner), og på lørdagen overnatta dama. Har altså vært en grei helg. Neste helg blir det nok litt feiring for at VK1 er ferdig! Eksamen på fredagen, og ut å drikke på kvelden.
Ingenting er bedre enn grillmat og godt selskap med venner. Jippi Det er høydepunktet med sommeren. En feit flintstek med kald øl. Det er livet.
Drekking på fest for det meste (noe som jeg må innrømme at er noe av det moroste jeg vet om), men tar noen rolige helger innimellom, da er jeg oftest ute å kjører eller ser på film med venner og/eller venninder. men noenganger er jeg så lat at jeg rett og slett bare sitter fåran skjermen å lytter til musikk og/eller ser serier eller filmer
Jeg er som oftest sammen med kjæresten<3
Noen helger i blant blir det fyll eller sitte å slappe av hjemme med pc'n.

Om vinteren aker jeg eller kjører bob endel i helgene.
Denne helgen har det blitt endel kjøring, siden jeg fikk lappen på fredag
Må liksom ha minimum en beruset dag hver helg Enten det er ut på fest, eller en tur på byn... Er vel litt som L0rdMeL, synes det er gøyere å treffe nye folk med litt innabords.
Ellers kan det være helt ok med rolig hjemmekveld med typen... Bare se en film, lage noe god mat, og drikke vin. Men det blir ikke så ofte nå som han er i militæret.

Å tilbringe en hel kveld alene forann PC-en kan jeg egentlig styre meg for. Blir så mye nerding til vanlig at helgene er det greit å bruke på litt mer sosiale ting.
Sitat av Magnus
mhm, enig med du.
Jeg er drita lei av samme opplegget hvær Lørdag.
vors først, så en tur på byen (hvor det som regel ikke er så mye folk) og så er det å finne ride hjem.
Blir fort kjedelig med rutine fylla.
Derfor kan jeg lett ha det like morro med film og pottis på en lørdag.
Men nå som sommern kommer blir det sikkert en del grillfester og slikt, forandring fryder.
Vis hele sitatet...
harstad skal da heller ikke beskylles for å ha det beste utelivet i norge da
Men det hjelper endel på å bare kose seg med venner å ta seg en å annen fest istedet for å haste til byen
er enig. er blitt vanesak å drikke i helgene
Sitat av soetnos@dANI
Ingenting er bedre enn grillmat og godt selskap med venner. Jippi Det er høydepunktet med sommeren. En feit flintstek med kald øl. Det er livet.
Vis hele sitatet...
Der er jeg helt enig, kaste på litt grill mat og sette på litt musikk på anlegget...Der kan jeg sitte hele sommeren...(hvis det er fint vær da) :P mmmm digg Digg
Sist endret av frgz; 30. mai 2005 kl. 00:18.
jeg gjør en av 4 ting hver lørdag...: jobber, sitter ved datan, fester eller puler...
det hender jeg tar med mag macen på jobb så da slår jeg to fluer i en smekk der.. oxo hender det jeg puler på fest.. så da kan jeg egentlig gjøre litt av vert:P
Vet ingenting
Sitat av wEEnEx
jeg gjør en av 4 ting hver lørdag...: jobber, sitter ved datan, fester eller puler...
det hender jeg tar med mag macen på jobb så da slår jeg to fluer i en smekk der.. oxo hender det jeg puler på fest.. så da kan jeg egentlig gjøre litt av vert:P
Vis hele sitatet...
Hvem puler du med?

Denne helga er den kjedeligste helga jeg har vært borti i mine 16 år. Neste helg er det bilcross for alle penga <3