Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1096
Leste akkurat Ny døgnrytme tråden, og la merke til Morjas sin signatur; "Frank Ove Sørgård (Morjas), død 20 år gammel den 24.April 2005 ", ble litt paff av dette. Noen som vet noe mer?
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Ja, beklageligvis så døde han her for ikke lenge siden. Broren hans gav oss melding om dette, og ønsket å endre signaturen hans. Han henger også på forumet her.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Kjente han, som mange andre her, heller ikke så godt. Vil kondolere de av dere som stod han nær. Morjas, hvil i fred.

Offtopic: Litt skremmende det her egentlig. En kamerat av meg døde også av hjertefeil for noen år siden. Sovna på LAN og våkna aldri opp igjen. Grusomt. Ofte så vet man ikke at man har en medfødt hjertefeil før ting går riktig ille. Og DET er skummelt..
-totto
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Trist at det skjer, men det er ikke første og det kommer heller ikke til å bli siste som faller fra nFF på denne måten. Sånn er dessverre livet.

De av dere som har kondolanser får sende dem over PM.
Oi... man får en litt merkelig følelse når man leser sånt, folk burde ikke gå bort når man er så ung...

RIP
Blir ikke avdøde nFF medlemmer slettet? Siden de ikke henger der lenger? På en annen side er det jo fint med minner av dem da.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Sitat av Tommen
Blir ikke avdøde nFF medlemmer slettet? Siden de ikke henger der lenger? På en annen side er det jo fint med minner av dem da.
Vis hele sitatet...
Er jo utrolig mange registrerte medlemmer som ikke henger her lenger. Blandt dem er det både VIFer og crew.
Trist at sånt skjer.
Jeg vet selv hvordan det er og miste en bror.
Jeg Kondolerer, utrolig trist.