Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1506
Nå, hva synes folket om den nye plata til BigBang "Poetic Terrorism"?
Perosnlig ment så synes jeg at den er utrolig bra.
Jeg liker sangen Fly Like A Butterfly Sting Like A Bee og Saturn Freeway.
Kom ut i dag!
Har bare hørt 2 sanger som har blitt spilt på radioen og de var egentlig rimelig bra.
Vet ikke navnene på sangene tho.
Siden jeg har ca 9,- på kontoen og bor i gokk blir det nok en stund til jeg får hørt resten av skiva
Gjett hvem som kjøpte den på lørdag på den lokale platesjappa? Har ikke hatt tid til å høre noe særlig på den enda, men må få spilt den snart. Kan sikkert rippe, men det blir ikke med en gang.
Okei det hadde vært sjef om du fikk den opp iløpet av kvelden
Okei det hadde vært sjef om du fikk den opp iløpet av kvelden
Vis hele sitatet...
Sendte deg en pm.

Jeg har hørt igjennom albumet litt mer nå og jeg synes plata er den beste BigBang plata som er gitt ut.
Sangen Going Home som faktisk er cover av en King Midas låt er en veldig bra sang.
From Acid To Zen er også en bra låt.
Noen andre enn meg som syns 'the gullwing groove' er den beste sangen?
Syns forøvrig at dette albumet er helt genialt... Var på minikonserten på Oslo City og fikk det signert
kommer nok til å kjøpe den snart, men først må jeg høre mer på jaga jazzist - cden jeg kjøpte forige uke...
Takk for den Pantoliano

Hører på det nå og jeg må si meg enig, det er et virkelig bra album. Fornøyd. Var litt skeptisk pga navnet på albumet...
Jeg er fornøyd. Bra skive. Føler ikke den er helt på høyde med tidligere utgivelser, men kan hende den bare trenger noe gjennomlytting først.

Fra bookleten:

If you are poor, copy this album
If you are rich, buy two or more...

*kos*
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
De spiller her på studenthuset om to uker, vet enda ikke om jeg skal gidde, avhenger litt i om jeg får hørt hva de har å by på av nytt materiale. Grøsser fortsatt nedover ryggen hver gang jeg hører "Girl in Oslo", men siden det garantert blir bra vorspiel og slikt rundt konserter så er jeg vel med likevel.
Noen som vet hvor man kan få hørt noen låter? Lyst til å høre på'n før jeg vurderer å kjøpe den.
"From Acid To Zen" Er utrolig digg . Skiva oser av kvalitet, jo flere ganger jeg hører sangene jo bedre blir de!
Sitat av Ar3z
Noen som vet hvor man kan få hørt noen låter? Lyst til å høre på'n før jeg vurderer å kjøpe den.
Vis hele sitatet...
Du kan gå ned på platebutikken og hørre på den, evnt. laste ned fra nett. Hvis du liker det gamle også, kan du like så godt bare kjøpe den, for du blir ikke skuffet.
Jeg kjøpte albumet i dag, og jeg synes det er kjempebra!
Albumet inneholder mange særdeles gode låter. Jeg har forelsket meg fullstendig i "From a Distance". Den sangen er fantastisk, ikke bare melodiøst sett, men også med tanke på tekst.

Men jeg synes fremdeles at Frontside Rock'n'Roll er deres beste album hittil (sammen med radio radio tv sleep, men det var dog et samlealbum).
Digger platen.
Kjøpte den på mandag har hørt i gjennom den et par ganger og jeg elsker den
Mange gode sanger. "From A Distance", "Not A Rolling Stone", "Head Over Heels" osv.
Liker egentlig alle sangene
Jeg kan si at dette er den beste BigBang plata.
Vis man ikke tar med liveplata.
Helt klart den beste studio-skiva til bigbang. Den er bare utrolig bra produsert og helt gjennomført fra ende til annen syns jeg...
Magisk plate fra Big Bang!
Var både på minikonsert på Oslo City og konsert på Rockefeller torsdag. Har hørt igjennom plata x-antall ganger og har falt pladask for mange av sangene.
Saturn Freeway, Fly like a Butterfly Sting Like a Bee, From a Distance, From Acid to Zen and Back Again (!!), Not A Rolling Stone(!) og Going Home har satt seg på hjernen og blir både dagdrømt og nattdrømt om Anbefaler alle Big Bang fans å anskaffe seg Poetic Terrorism og la seg fortrylle av Greni og cos genialitet..

Og for de som ikke har sett de live, løp og kjøp billetter! Uten overdrivelse, en opplevelse av dimensjoner
elsket From Acid to Zen and Back Again ....en rå plate
Litt off-topic men kan nevne for dere som bor i Tromsø og omegn kan høre Big-Bang live på søndag den 17. på Driv. Konserten begynner tidligst 22:00. Regner med det blir en go del nytt materiale pga den nye plata de nettop har sluppet =)
Jeg gleder meg i alle fall.
Denne uka er en av de beste ukene på lenge innen musikk.
Først fant jeg den nye plata til Gorillaz og nå i dag den nyeste til Turboneger.
Party Animals altså.