Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 3376
Jeg dreiv og tittet gjennom en del av miniDV tapene som jeg har og fant masse artige ting.
Men det var en ting som jeg fant som jeg filmen på TG04..Det var en person som satt forran oss på på tg som hadde med seg plagsomt store høytalere..Men så kom det en type bort til han og startet og danse...Han står og danser til trance/techno eller hva man kan kalle det...Vi hadde det hysterisk morsomt og måtte sette opp ett skult kamera..her er resultatet ... :P

fimen tar ca 60 megabyte

www.superstefan.com <-- Her ligger filmen
Høres genialt ut, men du kunne ikke skaffet en bedre host? Får bare rundt 10kb/s her og med den hastigheten tar det ca. 2 timer å laste den ned....
Pretty Princess
Freaken's Avatar
han kan laste opp på min, som er på en 100 mb linje et sted i norge

pm meg om du er interrisert

uansett, danser han duden på en stepmania maskin?
Sist endret av Freaken; 7. april 2005 kl. 16:36.
Om du ikke får en bedre host får jeg ta deg på ordet. Gidder ikke vente i to-tre timer på den filmen...
5,5KB/s
frgz's Avatar
Trådstarter
snodig at det er så dårlig fart siden..fettern min har samme host og jeg ligger på 150 kbs på hans side...http://www.nameunit.com/ <-- der har jeg domene og host fra

Freaken : nei han bare står og danser ...ikke noen dansemaskin..bare danser helt vanlig..veldig morsomt :P
Sist endret av frgz; 7. april 2005 kl. 16:43.
2 kbs fikk jeg. Not good.
Komprimering hadde kanskje vært en ide...
Fila er så og si raw jeg har nesten ikke redigert den eller klippet den, bare komprimert den
Vis hele sitatet...
Akkurat ja.. Merk deg at han har komprimert den. (:
Sist endret av random8173; 7. april 2005 kl. 17:00.
Ikke helvete at jeg gidder å vente åtte timer på en fyr som danser, og kansje driter seg ut. Noen får heller redigere den ned litt, slik at bare "høydepunktene" blir med, og størrelsen blir mye mindre.
frgz's Avatar
Trådstarter
Greit jeg skal prøve og redigere den ned til en 5-10 meg...brb :P
Jeg fikk fryktelig dårlig fart også.. 1.9 kb .. Huhei som det går!
Greased lightning :P
Sitat av frgz
Greit jeg skal prøve og redigere den ned til en 5-10 meg...brb :P
Vis hele sitatet...
5-10 mb tar også lang tid med 4kbps =/ kan du ikke bare skaffe bedre host?
Crappy hosting? Eller hoster du det på hjemmelinja di?
frgz's Avatar
Trådstarter
men problemet må være at det er mange som laster ned fila...og når flere blir ferdig går vell farten oppover eller driter jeg på meg?

morten : nei jeg hoster ikke på min egen linje nei...www.nameunit.com hoster
marjuice, han kan ikke ha komprimert mye når den er 60mb, klipp på 20min tar så mye plass i wmv 512 ca. Uansett, samma faen, han skal redigere og komprimere...
frgz's Avatar
Trådstarter
den nye fila er på 17 megabyte....men virker som det er noe fucka med hosten...skal prøve og bytte host

fikset host skal uppe nå

Fant ut hvorfor det gikk så sakte...sende mail til nameunit folka og fikk svar...

"Akkurat i skrivende øyeblikk, er det 32 stk. unike IP-adresser som laster
ned filmen fra ditt nettsted. Med andre ord relativt mye agreggert
båndbredde"

Er kansje ikke så veldig rart det går sakte...Men er i gang med en annen host også
Sist endret av frgz; 7. april 2005 kl. 18:00.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Sitat av frgz
den nye fila er på 17 megabyte....men virker som det er noe fucka med hosten...skal prøve og bytte host

fikset host skal uppe nå

Fant ut hvorfor det gikk så sakte...sende mail til nameunit folka og fikk svar...

"Akkurat i skrivende øyeblikk, er det 32 stk. unike IP-adresser som laster
ned filmen fra ditt nettsted. Med andre ord relativt mye agreggert
båndbredde"

Er kansje ikke så veldig rart det går sakte...Men er i gang med en annen host også
Vis hele sitatet...
Hvis hosten din ikke tåler at 32 stykker laster ned en fil kan du be de om å dra til helvete
Jeg lasta den ned, og ble veldig skuffet da det ikke var noe morsomt i det hele tatt.
Det der var jo ikke morsomt i det hele tatt.. Han kunne ikke danse.. hvem bryr seg?
frgz's Avatar
Trådstarter
Greit det..fått hvertfall opp enda en Host...ligger på www.superstefan.com
Pretty Princess
Freaken's Avatar
haha, han var jo god til å danse
Ikke akkurat noe god danser. Da er Dj Rotterdam mye flinkere.
HTTP - 404

Siden du leter etter kan ha blitt flyttet eller navnet endret. Siden kan også være midlertidig nede.

Betaler du forresten for den dritthosten?

edit:
Der fungerte det

edit2:
Syns han danset bra jeg.. stil hade han vertfall
Sist endret av Carl Ottho; 7. april 2005 kl. 18:59.
frgz's Avatar
Trådstarter
Jess jeg betaler....det er andre dagen som siden er oppe ..kostet 700 spenn eller noe med en gb lagringsplass
Sitat av frgz
Jess jeg betaler....det er andre dagen som siden er oppe ..kostet 700 spenn eller noe med en gb lagringsplass
Vis hele sitatet...
Da er du blitt snytt
frgz's Avatar
Trådstarter
hvor kan du anbefale og hoste siden da? og til hvilken pris?
Synes ikke den var noe morsom jeg.. fyr som ikke kan danse liksom:S
Joda.. Hva med filmer fra den danse maskinen/spillet? Eller, mer som trampe spillet?
What's the deal? Han bare står der og danser, jo. Hadde det vært noe ala syrehuet, hadde jeg kanskje skjønt det, men dette er rett og slett en vanlig trancedancer på TG. Dette er noe jeg hadde gjort, LEZM.
frgz's Avatar
Trådstarter
Da vil jeg bare unnskylde meg til alle som ikke synes den var noe morsom...forresten jeg kjenner broren til han syrehue duden..

Vi synes det var morsomt når vi var der men er kansje en av de "havetobe there" opplevelsene
Sist endret av frgz; 7. april 2005 kl. 19:21.
Hva er det så er så fønn med den der? det som var arti med filmen var han som tok boksen..
Okei? Alt han gjorde var å riste på armen å gå frem og tilbake. Veldig morsomt.
Til og med han/hun som passerte var mer morsom å se på.

(han blonde fyrn.)
Sist endret av Yaman; 7. april 2005 kl. 21:06.
Det var ikke noe. Standarden på sånne morrofilmer ligger høyt:P

http://www.albinoblacksheep.com/flash/numa.php
Jeg synes nå denne var ganske morsom jeg. Hva slags idiot er det som står der og danser til slik drittmusikk?! Jeg hadde hatt det ustyrtelig morsomt i en slik situasjon som frgz her var i.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
hoho, synes den der var skrekkelig morsom jeg.

Noen folk har vel tendensen til å danse sånn, må ærlig innnrømme at jeg aldri har sett sånt før.
hm. hva het den første sangen som ble spillt i den lille snutten?
haha, karen er jo helt lost
Ikke spesielt morsomt syns jeg.

Anngående hastigheten din.. Jeg fikk 3 kb/s da jeg lastet ned fra deg før i dag. Ganger vi det med 32 får vi 96kb/s. Ikke spesielt imponerende, på mi adsl linje fra ngt oppnår jeg 90kb/s ut. Trur hosten din bør oppgradere linja si.
frgz's Avatar
Trådstarter
kjpuck : fikk en mail som det sto

"Vanligvis skal man klare å dra mellom 2-4 Mbit fra webserveren (delt på alle
kunder) ditt domene ligger på. Når det blir mye overføringer fra et og samme
nettsted, blir bådbredden satt ned til inntild en halv megabit. Dette for å
unngå dette domenet "ødelegger" for de mange andre hunder nettstedene som
ligger på samme server."

er vell noe med dette som det ble så sugen fart i dag da tenker jeg....
haha, synes den var jævla artig jeg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Fase^
hm. hva het den første sangen som ble spillt i den lille snutten?
Vis hele sitatet...
Det er Base- Ready(Dave 202&Phill Green mix)
Fyren kunne faktisk å danse... så, hva var det morsomme?
Hmm.. dette var ikke morsomt.. derimot kjedelig..!
Jeg fikk OK speed jeg.. tok bare 5min å laste ned
det som var fett var når ahn ungen reiste seg ogg for å ta noe fra skjermen.
Sitat av Vadder
det som var fett var når ahn ungen reiste seg ogg for å ta noe fra skjermen.
Vis hele sitatet...
Det lo jeg faktisk av.
Kjedelig film.. :/
Den filmen var kjedelig, rett og slett. Nei, syrehuet eier han
Haha Jeg syns den var vittig jeg...En liten stund. Varte en del for lenge. Men det er så sykt vittig med sånne folk som tror de er best til å danse og ikke skjønner at de driter seg. Står og danser helt alene. Ser at kameraten bare tenker "Hva faen holder du på med? Slutt å dans!" Lo godt når han tar helt av med armene og sånt, og når han fyren tar ned det greiene fra skjermen :P
Syntes du det var store høytalere? Da så du ikke han som satt bak meg, satt med ørepropper og hodetelefoner og syntes det var høyt :S pluss at den helvettes party shoppen var rett ved siden av og spilte musikk :S
Var jo litt morsomt da, men liker syrehuet karen