Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 681
http://fredag.dagbladet.no/img/sted/sted593.jpg
Har ved flere anledninger entret Dattera Til Hagen i Grønnlands kjerne (Oslo). Det hender jo en sjelden gang iblant at jeg faktisk hører hva som blir spilt over noen slitne høytalere, og hos Dattera liker jeg meg. Jeg får nesten frysningen bare jeg tenker på det. Her har de en behagelig blanding mellom club, chill, house og jazz.

Rot sier noen, skillz sier jeg.

Jeg henvender meg nå til de som har tatt turen innom utestedet fredag eller lørdag kveld, eller kjenner til disse Dj'ene som spiller. Det er i 2.etg det skjer. Jeg skulle så gjerne ha hatt noen konkrete navn å gå mot da jeg skal innom platekompaniet en tur.

Etter "massiv googling" har jeg kommet frem til disse DJ-ene, og det finnes sikkert flere:
- Kent Horne
- Kaszhif
- Dj Malin
- Omar B
- Dj Sunshine

Jeg har selvfølgelig vært igjennom nrk.no/urort og cdon.no (ikke at de er best akkurat).
Noen som vet hva de spiller, eller om de har gitt ut noen skiver?


På forhånd takk!
Chubby's Avatar
Trådstarter
*Tar og bumper denne en gang, før den evt slettes*
nFF Marshall
morten's Avatar
Vi sletter ikke tråder bare fordi dem er gamle / ikke blir svart på. Og nå var jo jeg ekstremt snill som bumpa den en gang til. Bumping liker vi forresten ikke. (Nå ble jeg forvirret)
heisan chubby

DJ Sunshine har i flere år hatt sitt eget show på NRK PeTre og jeg vet at hun pleide å legge ut låtlister der, og showa hennes der lå i samme gate som hennes spillinger på dattera. Ta også å sjekk ut Bhutti49, noe av det de har gitt ut ligger i det landskapet du beskriver... DJ Malin har i hvertfall sitt eget show på Radio Tellus/Nova her i Oslo på 99,3 på onsdags kvelder tror jeg