Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2435
Ny reality serie på tv2, på fagerstrand!
heh, jeg kommer derfra og det blir sikkert fett.

Må jo gjøre noe dritt da under innspilinga! da he

Link
Hehe... Si ifra.. I'll be there!
Er jo like ved Kenneth lundby (fagerstrands kosebamse) de skal bygge
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Begynner å bli lei av reality programm men, dere for kose dere
Jeg er fra Nesodden selv, men til og med jeg syns dette høres tafatt ut. Fagerstrand er virkelig stedet gud glemte!
Noose's Avatar
Trådstarter
eller omvendt...
Gud er personen Fagerstrand glemte?

Bor på Nesodden jeg også. Tror dette kan bli moro - de fleste som bor på Nesodden ser på Fagerstrand som enten bondelandet eller skogen. Blir koselig for et par å flytte dit, vet dere.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
HAHAhAHA, når jeg først så dette så lo jeg så jeg grein...
Det som er greia er jo at de reklamerer med "Søker par til å bygge drømmehuset", selvmotsigelse til tusen. Drømmehus og Fargerstrand hører ikke samme for fem øre.. Kan vel alltids ta meg turen jeg også om noen vil leke med noen blomsterbed om natta
mvh
-totto :: trygt plassert i drøbak..
Snakk om bonden fra ytre Frogn er i farten ja. Der kabel-tv og kloakk nok er luksus. Der rec-spilling i painball er en selvfølge når man har skog og åkre, så langt øye ser, å gjemme seg i. Jaja Totto

Selv som patriot må jeg si det finnes bedre steder å bygge på Nesodden. De kunne i det minste valgt en bedre tomt, mot havet i det minste, ikke i mot skogen..Og hvem vil se hu skrike Firana?? Hadde i det minste Moholt være programleder skulle vi stilt opp ja...det blir vel uansett no gråv råning på plassen der kjenner jeg noen rett
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
iceball: til mitt forsvar, får mere for eiendommen vår en det du noen gang kommer til å tjene
Og drøbak ligger jo nesten mer sentralt enn det fagerstrand gjør.. Hasj-hølet fra helvette, med noen unntak, det eneste jeg hører om fagerstrand er narko og drit.. No offence Men får vel nesten ta en titt på den serien..
-totto
Orker ikke dra helt til Fagerstrand for å se på det...
Men at Fagerstrand i det hele tatt blir nevnt i media er ganske utrolig
Jeg har jo faktisk Fagerstrand sangen jeg...
http://home.no.net/bjornix/Fagerstrand.mp3
Alle er så jævlig misunnelige sier jeg. Men serriøst Bjørnis, hvem har laga sangen? hehe...
Hmmm... noe jeg fant på sida til Nesoddrussen 04. Var vel Morten Friis-Lund og et par til som snikra den i hop tror jeg.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Ingen som er med på å dra med en bil med anlegg å spille fagerstrandsangen hver gang det er innspilling...

The truth of fagerstrand
Noose's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av SilverKhan
Ingen som er med på å dra med en bil med anlegg å spille fagerstrandsangen hver gang det er innspilling...

The truth of fagerstrand
Vis hele sitatet...

"haha"...veldig morssomt.
Nei det er nok FAGERSTRAND som gjelder ja!



"-Fagerstrand 4 Life."
Skreiv søknad i fylla til det konseptet og fikk telefon for ett par uker siden om at jeg måtte komme på intervju.
Det skulle fåregå i Oslo og Tv2/Monster skulle betale for flyreise for meg og kjerringa.
Greit tenkte jeg, får en gratistur til Oslo.

Så fikk jeg mail igår om at jeg må innfinne meg i Oslo på Mandag og at flybillett er bestilt

Hei, Legger ved flybilettdetaljer. Husk å ta med referansenummer og ID-kort på flyplassen. Casting intervjuet: Tid: 12:00 Sted: Slottsparken Appartments, Rainbow Hotel, Wergelandsveien 5. (tlf 23256600)
Vis hele sitatet...
Kjempegreier tenker jeg og ordner fri til både meg og kjerringa.
Så på ettermiddagen ringer en kjerring fra Monster og forteller at alle fly er fulle så jeg kan dessverre ikke komme meg ned.

Litt surt siden jeg hadde planlagt julegaveshopping i Oslo
Kjerringa var ikke så klar til å være med på noe slikt så vi hadde sikkert ikke orket å bli med på det..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Opprinnelig postet av Noose
"haha"...veldig morssomt.
Nei det er nok FAGERSTRAND som gjelder ja!



"-Fagerstrand 4 Life."
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner ikke at du orker å være så jævlig fagerstrand patriot!
Jeg bor på Fagerstrand selv, og det er det kjedeligste stedet du kan tenke deg! Fagerstrand forbinder jeg med ytre enebakk!
Eneste å gjøre på fagerstrand er..... oy, ingenting!
Den serien går rett i dass (som alle andre nyere reality show). Nok en kjedelig tv-serie!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Master of Disaster
Laivindil's Avatar
Så enig med dweep som det går ann og bli
Fagerstrand er og blir ett drittsted!
Men tross alt skal det ha skryt for at det er det stedet med størst utvidelse av infrastruktur på Nesodden da
*Om 10 år dere* Da er Fagerstrand noe "litt" annet.
P.S. Vi har jo plass på værkartet på Østlandssendingen da...
P.S.2: Fagerstrand er "Way better than" Drøbak
▼ ... noen uker senere ... ▼
fager her og...! Lost sted!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Åssen går det med folk som skal lage dritt der?

Hvor på fagerstrand ligger huset?
de er vel ferdig med selve huset nå utvendig, har ikke sjekka skikkelig, men ser det fra Skogheimbakken. Uansett er det mitt i skauen, ikke drømme utsikt som de påstår