Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1309
rekylvinyl.no
!Hissig.no - Hør nå her!

Ny norsk musikkside med anmeldelser, artikler og intervjuer har akkurat blitt født!

Med et herlig og tiltalende design, som for mitt vedkommende gir en følelse av å virkelig lese et musikkmagasin, skal de forføre musikkinteresserte lesere til mange stunder med kunnskapsføde til hjernen.
Anmeldelsene deres er ikke av den vanlige "nettkvaliteten" vi er vant med på internett, men med dybde, særiøsitet og lekenhet.

Som de skriver selv:

"En hissig orgasme. En tanke. En idé. En refleksartet kreativ utløsning. Det var starten for Hissig. En bolledeig som først måtte heve, for så å stå i ovnen til den fikk en gyllen og brun overflate."

Ta en titt, og glem ikke å sjekk innom med jevne mellomrom.
www.hissig.no
Er du med på siden?
rekylvinyl.no
Trådstarter
nope.

de er forresten å finne her til tider: #hissig.no@efnet
What?! Ingen trance eller techno eller black metal?
De har da anmeldt minst ei svart metall skive, og Darkthrone er blant årets 20 beste skiver. . .
pent...rett og slett
Dette ser lovende ut! Spesielt med intervju av High Water Marks som første-intervju
Beklager dobbelpost her, men fant ingen "edit" knapp.

Noen som vet om flere gode sider for musikkanmeldelser etc? Det må være sider som konsentrerer seg om alternativ musikk generelt eller mer spesifikt; forskjellig elektronisk musikk, "undergrund" rock etc.

Metall, Techno/trance, top40 og r'n'b regnes selvfølgelig ikke under disse genre
Dette lover hissig bra!
Veldig pent. Jeg fant dessverre ikke mange band av interesse akkurat _nå_, men jeg både håper og tror det kommer til å endre seg etter at nettstedet blir litt mer etablert og "velkjent."

edit: Når Circle Takes the Square, Darkthrone, Cadaver, Arcade Fire og the Go! Team er på topp20lista er med. Veldig med. Veldig bra.
Sist endret av seigman; 15. februar 2005 kl. 12:08.
skulle det ikke være et forum? De nevner hvertfall en forumansvarlig under 'om Hissig' delen.