Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1747
Er det fremdeles noen på nFF som har interesse for en guild i World of Warcraft? Jeg vurderer og starte en guild siden northern legends ikke kommer i retail. Har atm 3 venner(+meg selv) som skal spille alliance som vurderer og mekke guild.

Så hvis det fremdeles er interesse så sleng dere på her, hvis dere vill.

Vi har ikke noe guild navn ennå så hvis noen har forslag så fyr løs.

Jeg ser også helst at de som ønsker og joine er fårhånds vis seriøse

Ønsker også alle medlemmer fra gamle northern legends velkommen.


Antagelig vis kommer vi til og spille på en PvP server
############
Medlems liste
-classicwar (gnome eller human mage, skinning og tailoring)
-chris (mage)
-er ikke sikker på ossen class de andre vennene mine skal være ennå
-iTroll (night elf, druid, skinning & letherworking)
Sist endret av classic_war; 8. februar 2005 kl. 21:20.
Kunne vært interessant... Men tror jeg går Horde i Retail (ja jeg vet, betrayer of light osv osv.) siden jeg har en guild der. Og skal det være en ren nFF-guild eller noe lett blanding? Navnet bør være noe som har med nFF å gjøre hvis det skal være nFF-guild. Hvis ikke er jo mulighetene uendelige.

Fittnub
Tenkte som i utgangs punktet nFF men det blir sikkert flere, men da ingen som ikke er skandinaviske. Det vill også bli stilt høyere krav til hvem som joiner hvis de ikke er fra nFF, f.eks at de ikke er veldig fjortiss o.l.
Jeg kunne gjerne tenkte meg å være med jeg

Men, jeg fikk kun spilt betaen én dag før den stengte, så jeg har 0 erefaring, men ble hektet på deg døgnet jeg spillte! (forhåndsbestilte spillet i dag)

Så hvis dere har lyst til å ha med en nybegynner som vil lære, så er jeg gjerne med!
Hmm. Kanskje. Hvilken server skal det spilles på?
Sitat av iTroll
Så hvis dere har lyst til å ha med en nybegynner som vil lære, så er jeg gjerne med!
Vis hele sitatet...
JaJa alle er nybegynner før eller siden(helst før), men har du bestemt deg for nic, rase, class, og pofessions?

A_O-MoP: vi vet ikke hvilken server vi skal spille på ennå siden serverene kommer til og ha ekte navn i retail, men hvis du tenker på server type blir det nokk PvP.
Sist endret av classic_war; 8. februar 2005 kl. 21:19.
night elf, druid, skinning & letherworking hadde jeg tenkt meg.. Ok det?
Sist endret av iTroll; 8. februar 2005 kl. 21:20.
Satt deg opp med iTroll som nick midlertidig (siden du ikke sa ossen nick du skulle ha), men kommer du til og hete det ingame?
Sitat av classic_war
Satt deg opp med iTroll som nick midlertidig (siden du ikke sa ossen nick du skulle ha), men kommer du til og hete det ingame?
Vis hele sitatet...
Hm.. hette ZirCon i betaen (mitt vanlige nick) Men tenkte på enten iTroll eller Protagoras i retial. Men har ikke bestemt meg
Sitat av classic_war
JaJa alle er nybegynner før eller siden(helst før), men har du bestemt deg for nic, rase, class, og pofessions?

A_O-MoP: vi vet ikke hvilken server vi skal spille på ennå siden serverene kommer til og ha ekte navn i retail, men hvis du tenker på server type blir det nokk PvP.
Vis hele sitatet...
Tenkte på typen ja. Var litt uklar, beklager.
Men greit. Før meg opp som Belgarath/Nandrak.
Night elf, druid. Har ikke bestemt meg for yrke enda. Men ender vel opp med Skinning og leatherworling.
Fant nettopp ut att man ikke kan edite post etter att det har gått en time så jeg lurer på om alle kan sende meg pm hvis de har lyst til og være med?

evt kan jeg nokk megge en VELDIG ENKEL side med bare text som medlems liste og slenge opp på www et sted.
Jeg er med hvis ikke crazytore har noen andre planer:

Race: Nightelf Druid
Professions: Herbalism, Alchemy

Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Jeg er med, hvis jeg skaffer meg spillet da....
Får se på saken. Regner med jeg skal være mage, human kanskje.
hvilken server skal det spilles på?
Begynner å haste nå. Mangler bare kontoregistrering nå, også er jeg klar for å velge server
Jeg får ikke signet opp... signup siden er nede, døde, drept, voldtatt... er det bare hos meg?
Slapp av... det er ikke bare hos deg. Du forresten... ikke slapp av... klikk helt! (Det skal jeg gjøre)
kan desverre ikke lage noe guild alikevell, ble invitet av noen venner av meg som skal spillei et annet guild og det er da litt mer fristene og spille med de ennog mekke helt ny guild.

Beklager til alle som måtte føle seg skuffet.
koster WoW spenn per mnd ellerno?
Ja kanskje å lese på http://wow-europe.com hadde vært en ide for deg?

[CENTER]-FeX-[/CENTER]
Er nelf rogue på Silvermoon (normal)
Hvilken server skulle nff-guilden være på?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Hm, bare for å få fart på ting siden classic_war så ut til å droppe northern legends prosjektet (syns det gamle navnet er fint, og at vi kunna fortsette å bruke det)
så vil jeg foreslå at vi starter på DUNEMAUL serveren! (den har low pop, dvs lite kø, og lite lagg)

alle fikk med seg det?

jeg starter meg en Night Elf druid der, leatherworking og skinning
characteren min heter Dodecha