Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 16725
Er ute etter en liste med politiradio frekvenser. Det må gjerne være fra Nesodden!
var det ikke en radio som ble broadcastet over nettet av noen geeks en gang? prøv å finn en av de kara..
Vel, www.scannernytt.info og www.scannernytt.net har de ferskeste oppdateringene. dem oppdaterer listene sine 3 ganger i måneden vist jeg ikke tar helt feil.

www.scannernytt.net ligger det en liste du kan laste ned med søke greier osv.

www.scannernytt.info har du alle frekvenser innen alt, samt informasjon og kodeord osv.

rcW
rcW's Avatar
Trådstarter
ja jeg vet det, alekk. men jeg får ikke registrert meg der... man må det for å laste ned lista... men det går jo ikke ann å registrere seg...
vel, da bruker du www.scannernytt.info så slipper du alt det maset =)) hehe.
Finnes det ikke et program der man kan gå inn på de forskjellige frekvensene å høre?
Hvordan tror du at du kan velge en frekvens og så høre på den, uten radioutstyr?
- De frekvensene som oftest blir streamet på nettet er fra byene, gjerne oslo, trondheim og bergen.
Finnes det ikke et program der man kan gå inn på de forskjellige frekvensene å høre?
Vis hele sitatet...
Du må jo seff ha radioutstyr til å ta inn de aktuelle frekvensene selv, samt være innenfor det omådet de brukes..

---------------

er det noen som vet om noen sånne streams?
husker det var en fra oslo en gang, for et år eller to siden..
Noen som har en slik side? til bergen, det hadde ikke vært så dumt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
rcW
rcW's Avatar
Trådstarter
InTrance, her er Bergen-frekvensene

170.400
170.700