Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1183
Jeg har en SONY MZ-N510 MiniDisk og prøver å kopiere musikk fra denne og inn til min PC.


Først fikk jeg beskjed om at disken var skrivebeskyttet, og da jeg skrudde av skrivebeskyttelsen, og prøvde igjen, kom det opp en melding: ERRORS WHILE TRANSFERING: CHECK-IN FAILED!


Noen som kan hjelpe meg?
NKF
Trådstarter
Reported by zezo (05.12.2003 18:33:49):
check in failed
trying to upload music/ sound fx to my desktop i get the error message which says "check in failed." please let me know what is causing this? thank you.

Remarks:
Reported by biojazz (09.12.2003 08:39:12):
no minidisc player can upload tunes (that you've recorded on the MD) to your desktop. Sony has never allowed this. You have to do an analog transfer from your line-out into your sound card, capturing a .wav file. This is done at 1x, so it sucks.

-----------------------------------------------



Fant denne teksten på en nettside. Kan dette stemme? Hvorfor skal det ikke være mulig å kopiere inn musikk fra MD til PC, hvis man først har lagt den inn fra PC til MD?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er jo null problem. Bruk et lydinnspillings program og en jack kabel.
Du kan ikke laste inn musikk digitalt fordi Sony er glade i DRM-beskyttelse - de vil unngå at du tar opp opphavsrett-beskyttet materiale. Minijack og mikrofon er tingen.