Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 683
Hva betyr det her?

http://home.no.net/output/neger/feil.JPG

http://home.no.net/output/neger/feil2.JPG

Kommer opp når jeg åpner og lukker diverse programmer...
har vært et dusin av poster om dette på forumet før om jeg ikke tar helt feil.. en av meg ...


jeg gadd ikke å gjøre noe med det etterhvert... men det forsvant iallefall når jeg formaterte pcen
Nsx
Trådstarter
La inn xp sp2 igår.

Kan det være nvidia grafikk driverne?
Sist endret av Nsx; 4. januar 2005 kl. 13:51.
Bare en måte og finne ut av det.. Last ned en ny driver..
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
hva har den feilmeldingen med skjermkortet å gjøre buzzR. Kansje du bør flashe hovedkortet til den nyeste biosen
vil tro det heller er de vanlige rambrikkene dine. men har ikke noen konkret løsning
Nsx
Trådstarter
Fjernet nvidia driverne og Lyd driverne. Ser ut til å være borte nå.
Opprinnelig postet av tep0sen
hva har den feilmeldingen med skjermkortet å gjøre buzzR. Kansje du bør flashe hovedkortet til den nyeste biosen
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte at siden han mente at det kanskje var grafikk driverene,
Opprinnelig postet av Nsx
La inn xp sp2 igår.

Kan det være nvidia grafikk driverne?
Vis hele sitatet...
så var det vært et forsøk å laste ned nye drivere, personelig har jeg ingen anelse om hva feilen kan være..

btw: hadde de somme problemene når jeg spillte cs:s, men en vakker dag forsvant de bare :P
Jeg og hadde slike feilmeldinger før. Programmer krasjet, feil under installasjon osv.
Ny RAM, problemene forsvant.

Jeg setter knappen på RAMen.
En ny installasjon av windows fikset problemet jeg hadde, når jeg fikk slike meldinger..
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
De kommer og går hos meg, lukter Wind(mordi)ows