Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 4663
Vi har alle vert borti Skype, Telio, osv. Men det har ikke vert like kos som dette programmet.

Ring gratis til alle fast nummer i UK, USA,
Australia, New Zealand og Europa:

www.babble.net

Kos dere.

Og ja det virker.
### ### ### ### ### ### ### ###
Tingene du skal fylle ut er:

STEP1:
Username
Password
Repeat Password
Forename
Surename
Country
Town/City

STEP2:
Adress
Postal/Zip Code
Contact telephone number
Email adress
### ### ### ### ### ### ### ###
Skulle ikke være så vanskelig det da vel polmen?
Sist endret av zykes; 22. desember 2004 kl. 16:08.
Har du testet det og vet det virker ?
Kan du si hva man skal fylle ut i registreringskjemaet?
Jeg aner ikke hva promotion code er =P
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
En promotional code er bare en slags rabattkupong man fyller inn.. trenger ikke å skrive inn noe der.
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Zykes ringte nettopp hjem til meg. Funket finfint. Kom opp "ukjent nummer" på ISDN telefonen vår.
b1rken: Takk

zykes ringte hjem til meg også, funker derav fett

*laste ned*
Prøver det nå. Kult om det funker da! Er dette lovlig eller?
Jeg har prøvd skype, men de hakket når jeg ringte til hustelefoner.
Hakker lyden i dette programmet?
Jeg får bare "Sorry the number you are dialing is not connected to this service" eller noe lignende, husker ikke helt

Siden deres er forresten fuckt i Opera
Sist endret av klovnen_; 22. desember 2004 kl. 16:30.
Jeg får ikke skrevet inn account info

Jeg har trykt "add" og skrevet inn infoen, men når jeg trykke "ok" så skjer det ikke en dritt.

Hva er egentlig account-namet ? hvilken rubrikk fyllte jeg inn det i?
Account namet er usernamet

Edit: Forresten så funker det ikke til meg. Prøvde å ringe hjem til meg. Det står jo at man kan ringe i Europa. Så jeg ringte +47xxxxxxxx og da står det at den ringer, men ingen ringte hjemme hos meg. Prøvde også uten +47 men uten hell. Noen som skjønner hva som skjer?
Sist endret av ibanez; 22. desember 2004 kl. 16:40.
ibanez: D her jeg jo skrevet riktikg hele veien, men det skjer enda ikke en dritt. Når jeg trykke på "ok" så skjer det ikke scheiten!
lest noe om IP telefon. en helt vanlig telefon man kobler opp på adsl/cabel. er det noen sammenheng her?
knall å ringe gratis... øøøøh, gratis å ringe hotline også?
Det jeg lurer på er om det er gratis å ringe, du betaler ikke noe per minutt o.l. ?

Fant noen priser osv...

Norway 1.0p 1.0p
Norway-Mobile 11.5p 11.5p
Norway-Mobile-Netcom 11.5p 11.5p
Norway-Mobile-Telenor 11.5p 11.5p
Norway-Oslo 1.0p 1.0p
Hotline regnes vel ikke som fast telefon?
Opprinnelig postet av ibanez
Account namet er usernamet

Edit: Forresten så funker det ikke til meg. Prøvde å ringe hjem til meg. Det står jo at man kan ringe i Europa. Så jeg ringte +47xxxxxxxx og da står det at den ringer, men ingen ringte hjemme hos meg. Prøvde også uten +47 men uten hell. Noen som skjønner hva som skjer?
Vis hele sitatet...
Tror jeg får akkurat samme feil.
Får opp "dialing" vinduet når jeg trykker på den grønne knappen etter å ha tastet inn et nummer. Prøvd mobil og privat med 0047 foran og uten.

Noen som vet hvorfor?

SD
Der funka det for meg.

Jeg skrev +47xxxxxxxx.

Det var litt hakkete på det jeg hørte, men det jeg sa var ikke hakkete for han jeg snakka med.
Når jeg registrerte meg, kom jeg til en side hvor jeg kunne laste ned "Babble" og "USB-phone" greie. Må man laste ned og installere den usb-phone'en? Jeg lastet den ned, men når jeg skal åpne installereren vil den ikke installere på en måte :P

Får samme problem som det de sier over her. Kommer en damestemme som sier at jeg ikke kan ringe de.
Ja geir, man må laste ned og installere usb-phone greiene. Rart om den ikke vil installere, prøvd å laste den ned på nytt da?
Opprinnelig postet av Geir&Dangerous
Når jeg registrerte meg, kom jeg til en side hvor jeg kunne laste ned "Babble" og "USB-phone" greie. Må man laste ned og installere den usb-phone'en? Jeg lastet den ned, men når jeg skal åpne installereren vil den ikke installere på en måte :P
Vis hele sitatet...
Jeg hadde samme problemet, tror ikke det gjør noe.

Du må sikkert aktivere kontoen din før du kan begynne å ringe (viss ikke du har gjort det)
Opprinnelig postet av klovnen_
Jeg hadde samme problemet, tror ikke det gjør noe.

Du må sikkert aktivere kontoen din før du kan begynne å ringe (viss ikke du har gjort det)
Vis hele sitatet...
Aktivere og aktivere. Jeg gikk inn på siden, registrerte meg, skriver inn login i selve programmet, trykker "use this login" eller noe sånt:P Må man aktivere det mer enn det?

Og forresten; Er det viktig at adresseinfo og alt sånt er real? :P
Opprinnelig postet av klovnen_
Jeg hadde samme problemet, tror ikke det gjør noe.

Du må sikkert aktivere kontoen din før du kan begynne å ringe (viss ikke du har gjort det)
Vis hele sitatet...
Nei det gjør ikke noe, for når jeg gikk og sjekket i Kontrollpanelet, så var den installert. Tror ikke den har noen setup ettersom den bare skal legge noen driverfiler inn i en spesifik folder.

SD

edit:

litt usikker på om den "£--,--" må være kreditert før man kan ringe eller om den bare er til de som bestiller ekstra kreditt, noen som vet?
Sist endret av SD; 22. desember 2004 kl. 17:12.
Kom ingen installer til de driverne, nei. Det kal nok være sånn. Menneh, stussa litt over det med prislistene jeg også.. Det står jo at det er gratis på forsiden, og når jeg ringte gikk ihvertfall ikke den telleren oppover.

edit: det er tydeligvis gratis. Jeg gikk inn på siden og sjekket samtaleloggen min og der stod det at alle samtalene mine til fasttelefon kostet £0.000.
Sist endret av w00p; 22. desember 2004 kl. 17:24.
Får ikke til å ringe til mobil, men hustelefon fungerer utmerket. Koslig program dette.
Funker hos meg også nå. Takk Klovnen
Bare så synd at jeg sluttet å ringe til hustelefoner for ca 3 år siden :P
Noen som har funnet ut noe om de prisene det var snakk om tidligere i en post her? Drit om du får en regning etter en stund liksom...
Ja, man kan se hvor mye man har ringt for osv på babble.net. Jeg har ringt endel til hustelefon, og ingen av de samtalene har kostet noen ting..
Trådstarter
De prisene som står på sida til babble er de som gjelder, og de du får regning på. Du ser på programmet tror jeg, om du har ringt for noe som koster.

Og du trenger ikke noe usb phone ting.

Ja du må aktivere kontoen din før du kan ta og ringe.

Der står i posten min (den første) hvilke kontinenter som er gratis til å ringe til. Hvis du leser litt, så er det kun til fast nr (fast tlf) som er gratis.
Babble software is free to download and allows you to make free calls to other Babble users who are online. <-- er ikke noe kødd da?
Trådstarter
nei, jeg kjenner en annen også som sitter å ringer. han har hatt det i to uker nå.
må jeg ha usb tlf?
CrazyTore: nei
hvordan ringe da ? mic?
Opprinnelig postet av CrazyTore
Babble software is free to download and allows you to make free calls to other Babble users who are online. <-- er ikke noe kødd da?
Vis hele sitatet...
Må de du ringer til også være Babble-users for at det skal være gratis?
Ringte til en som ikke var det, kostet ikke noe penger så langt jeg ser nå hvertfall.
Så hvis jeg prøver å ringe til en mobil tlf så vil jeg bare få beskjed om at jeg ikke har betalt for dette? Eller må det etterbetales?
Sist endret av WyZarD; 22. desember 2004 kl. 17:52.
Opprinnelig postet av CrazyTore
hvordan ringe da ? mic?
Vis hele sitatet...

Headset ja, har du ikke lest tråden?
Opprinnelig postet av WyZarD
Så hvis jeg prøver å ringe til en mobil tlf så vil jeg bare få beskjed om at jeg ikke har betalt for dette? Eller må det etterbetales?
Vis hele sitatet...
Du vil få beskjed om at det ikke går ann.
å ti må man begynne å betale for dette?
Trådstarter
Skal jeg si det en gang til?

Det eneste du må betale for er ikke en ting. Med mindre du begynner å abonnomere for det, det vil si Babble-Go-On eller liknende.

Mobil og nummer du må betale for, for du høre at du ikke får ringe.

Det er kun nummer som er gratis for deg du får ringe.
Ja, dette fungerte jo. Ikke dårlig. Litt mobil tendenser, men ellers ok.
Funka skitbra. For de som ikke fikk det med seg, du får en mail som du må aktivere med, som på de fleste forumer etc.
Ringe fasttelefon og andre babblere er gratis, andre ting koster.

Noen som har prøvd å ringe folk i usa eller noe enda?
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Dere blir overvåket... :/
Genialt. Sinnsykt fett! TUSEN TAKK!
Wow! Fikk det til å funke nå. Trudde ikke slikt var mulig jeg. Ringe gratis, faktisk!
Opprinnelig postet av zyrtec
Dere blir overvåket... :/
Vis hele sitatet...
Hva er det du sier? Nå ble jeg paranoid! o_O
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av Geir&Dangerous
Hva er det du sier? Nå ble jeg paranoid! o_O
Vis hele sitatet...
Hva tror du jeg mener?
At folk ser og vet hva dere gjør, så ikke gjør hva som helst
Men nok en gang... Jeg har prøvd å ringe en del tilfeldige nummer i usa, men jeg får "This number is not allowed on this service" eller noe sånt.

Noen som har prøvd noe ikkenorsk?
Opprinnelig postet av q_Werty
Men nok en gang... Jeg har prøvd å ringe en del tilfeldige nummer i usa, men jeg får "This number is not allowed on this service" eller noe sånt.

Noen som har prøvd noe ikkenorsk?
Vis hele sitatet...
Jeg har også det samme problemet som deg, en kamerat av meg igjen har også det problemet.
Jeg var så smart at jeg restartet maskinen mens jeg downloadet den usb telefon greia, også finner jeg ikke linken igjenn..
Det er vel ikke tilfeldigvis noen av dere som har den :P ?