Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 502
Jeg har nettop bestil en ferdigchippet PSTWO fra digistore.no for forelderene mine som julegave til broren min.
Bestillingen må betales på forhånd, og det er over 3000,- det er snakk om. Har selv kjøpt min X-Box modchip av den, men den ble sendt i postoppkrav.
Noen som har tidligere erfaring med å bestille såpass dyre ting fra dem? Kan jeg stole på de?

Edit: Etter et lite søk ser jeg at det er en gammel post om akkurat samme emne, men den er virkelig gammel. Tenker på om noen har bestilt derifra i det siste.
Sist endret av Lee; 6. desember 2004 kl. 17:05.
Er vel en seriøs netshop, så burde nok gå greit å betale på forskudd. Men det du kan gjøre er å ringe dem og si at du nekter å betale på forhånd, så kanskje de går med på postoppkrav..
Vet ikke hvor relevant det er, men jeg har jobbet sammen med en kamerat av han som driver digistore.no. Virket som to utrolige useriøse karer, men svindler deg nok ikke
jeg og fire-fem venner har fått chippet våre x-boxer hos digistore. var veldig kjapp og ingen problemer i det hele tatt. virker meget seriøst så tror ikke du skal bekymre deg. har forsatt til gode å høre om noen som er misfornøyde med digistore.