Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1093
prøver å få igang en side ang HB, som dere ser er det ikke så mye som står her, f.eks forklaringen på om huset kan sprenge, det var bare noe jeg skrev, viss noen har konkrete forklaringer hadde det vert bedre, om noen hadde linker til andre HB relaterte sider etc hadde jeg vert glad.

http://home.no.net/allarock/unknown/
takker... flere?
gjerne egne innspill...

[edit] stod en del drit der.... fant ikke så mye "fakta" egenlig..
Sist endret av Tengesdal; 21. november 2004 kl. 16:33.
Det var litt mer interesant
Noen linker til forskjellige typer sats?
skift <title>Untitled</title> til no annet
hvorfor ligger denne threaden i Skryteplassen/Showroom?
edit: beklager, jeg leste nok litt feil. sry,

intoen var på en måte litt for evigvarendes. og savner link til introduksjons siden. Kjedelig design.
God ide, gleder meg til å se mer utfyllendes informasjon om hb.
Sist endret av PetterSmart; 22. november 2004 kl. 19:44.
Fordi han kanskje ønsker tilbakemeldigner på siden han lager?

Syns siden ble litt photoshoppa og så litt tidlig 90 tall ut. Med photoshoppa mener jeg bruk av standardeffekter og fargevalget var heller ikke til å lyse opp av. Siden var jaffal ryddig og oversiktlig



(offtopic: hvor mange ser egentlig på introer til hjemmeside?)
Siden er jo bare laga med et program, hvor menyene og alt er inne fra før. Hadde det programmet før, husker ikke hva det heter though.
Den introen var litt irriterende, og hadde ikke så mye med HB å gjøre.
Mange skrivefeil. Lær deg og/å, og skriv enten bokmål eller nynorsk. eks: eige (bokmål: eie), eller aperat(burde være "apparat")
+ noen fler
Sist endret av Redstorm; 22. november 2004 kl. 20:06.
takker for kommentaren ang siden's layout.. jeg vet jeg ikke er så god med og/å regelen måtte ha kurs på ungdomsskolen ang det

BTW: programmet heter NamoWebeditor.

" og savner link til introduksjons siden." Hva mener du med introduksjons siden? Flashen eller kanskje du mente første side av den "egentlige" siden??

Takk for at du syns siden var ryddig
Sist endret av Tengesdal; 22. november 2004 kl. 21:08.
Opprinnelig postet av crazy-cato

" og savner link til introduksjons siden." Hva mener du med introduksjons siden? Flashen eller kanskje du mente første side av den "egentlige" siden??
Vis hele sitatet...
første side av den "egentlige" siden.
altså begge de to sidene er vel egentlig intro sider, men i og med at den jeg hentydet til faktisk introduserte selve siden, så er vel den det mest riktige å kalle en introduksjons eller intro side :P
litt avansert forklart til mitt mer eller mindre neddopa hode, men en update skal være tilgjengelig nå

http://home.no.net/allarock/unknown

Skal være knapp til fremsiden og satt inn litt mer stoff på noen av delene på siden
Håper dette hjalp litt?
(har ikke rettet skrivefeil enda)