Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 891
Jeg har jobbet en del med et nytt prosjekt i det siste. Vet ikke om dette i det hele tatt er intressant for brukermassen, men jeg prøver uansett. Hvordan fungerer dette? Forslag til forrandringer? Nye funksjoner/tjenester?

http://www.websentralen.com/
Ser vel greit ut, egentlig.
Jeg kommer nok ikke til å bruke den med det første, men kanskje andre vil...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Den så veldig fin ut, men det finnes jo mange sånne sider der ute, så skaff deg noen unike tutorials.
Helt grei side, men det så litt dumt ut når de 4 boksene gikk langt forbi teksten din i bredden. Også varierer det fryktelig hvor bred de forskjellige sidene er. F.eks. forsiden har en form for bredde på teksten og en annen på de boksene og nyhetersiden har igjen en annen fast bredde. Ser også rart ut når menyen bruker 99% bredde slik den gjør mens resten av sida står igjen langt til venstre.
Trådstarter
72 0
Versjonen jeg jobber på har en del som fikser disse problemene. Bl.a fast bredde.
Er det bare meg eller er den planeten tatt fra aMSN? Ellers veldig bra.
Føler jeg har sett både grafikken og layouten genrelt alt for mange ganger før. Men det ser jo "proft" ut for et utrent øye :P
Trådstarter
72 0
Både AMSN (+ en maaasseee flere) og jeg bruker samme icon-theme (Crystal SVG).
edit: ikke klapp nok
Sist endret av t3h_sinner; 17. november 2004 kl. 15:40.
Noen av bildene minner om FireFox logoen også.
Der var siden borte, gitt.
Trådstarter
72 0
Fikset nå. Var en index.html-fil som var havnet inn i CVSen, som ikke skulle være der.
Ikke dårlig side, men blir litt lei av slikt design nå =/
likte designet den crystall stilen. Men det ble litt for enkel side med å ha topp meny.